Tw:
Smutti
Alkoholi
Ehkä kiroilu ei mitää muistikuvaa
Cringe lukuOlli:
Kävelin normaalisti studiolle sisään, sillä olimme sopineet että tänään on treenit ja itseasiassa olen hiukan myöhässä kun tulin oulusta ja arvioin ajan vähän väärin mutta Helsingissä olen vihdoin.
Pääsen ovesta sisään ja mietin miksi täällä on näin saakelin hiljaista, mutta sitten tuli kauhea meteli
"Moro" huutelen
Saan vastauksia muilta jätkiltä, otan kengät ja takin pois ja menen äänitys tilaan missä muut istuvat sohvilla.
Katson tarkemmin jätkiä ja heillä on kaikilla housut poissa, myös bokserit, paidat sentään on päällä. Tommi ei ole täällä jotem veikkaan että sen takia näin tapahtuu.
"Mitä vittua te teette?" Kysyn
"Vertaillaan kenellä on isoin" Joonas vastaa ja virnistää loppuun.
Katson heitä järkyttyneesti.
"No kenelläs on isoin?" Kysyn mielenkiintoisesti.
"Hmm... Kyl se taitaa olla tai ootas" Joonas miettii.
"Kyl se on mä tai Joel" Joonas virnistää
Joel hihkaisee ja nousee ylös ja alkaa tekeä jotain ihan ihmeellistä siinä.
"Hei pitäskö mennä baariin tai hakee bissee tänne?" Niko kysyy.
"Joo" kaikki huutavat yhteen ääneen.
"Jos käydään ostaa bisseä tänne?" Ehdotan
Saan myöntäviä vastauksia.
Timeskip 1h
Bisseä on haettu aika isolla rahalla ja nyt juomme niitä.
Olemme kaikki todella kännissä ja kaikki on alasti koska humalan päähänpistos.
Timeskip uudelleen 5h
Nyt kaikki on vähintään ihan kännissä ja kello lähenee puolta yhtä yöllä.
Joonas taisi ehdottaa viiden kimppaa koska Tommi ei ole täällä hänellä taisi olla jotain kun ei päässyt.
Ja no siis se viiden kimppa tais toteutua, tällä hetkellä joku on sisälläni ja ähkin ja tunnen huulet huulillani. Tämä tuntuu hyvälle.
Hetken päästä minä olen jonkun sisälläni, joku suutelee kaulaani ja joku suutelee huuliani, kieltämättä tämä tuntuu hyvälle.
Pian en muista enään mitään.
Aamu
Herään kun joku ähkii ja menee kait oksentamaan. Huomaan että joku on sisälläni, tämä sattuu liikaa. Sisälläni on Niko.
"Niko!"
Ei herää
"Niko vittu" huudan tuon korvaan.
Tuo herää vihdoin ja huomaa missä hän on ja hän on nousee ja minä läsähdän kunnolla lattialle meinaan sattuu hieman.
***
Mitä vittua sä minttu oikeen kirjotat?!Nimi reveal jos joku ei tienny :D
En jaksanu tarkistaa et kirjotusvirheitä varmaan on :D
YOU ARE READING
One Shots// Blind Channel
FanfictionYksittäisiä tarinoita bc jätkistä, kirjoittelen näitä kun on aikaa ja ideoita ja julkasen sillon tällön ideoita ja shippejä saa aina ehottaa ja mahdollisesti koitan tehdä niitä sitten. Kiitos ja hei.