Liian cringee kamaa älä lue jos et haluu saada kauheeta häpeetä mitä oon kirjottanu
Joel:
Oli taas se aika vuodesta kun mulla ja parhaalla kaverillani toisin sanoen Joonaksella on synttärit ja juhlimme niitä yhdessä, se on perinne. Tänään meillä on jotain ohjelmaa ilmeisesti, sillä jätkät käskivät tulla studiolle ja ajoissa sillä heillä oli meille jotain suunnitelmia ilmeisesti, jätkät käski laittaa myös mukavat vaatteet millä pystyy liikkumaan ja minua hiukan pelottaa mihin mä tällä kertaa päädyn.
Katson itseäni vessan peilistä. Näky on karmea hiukseni ovat kauhean likaiset, silmien alla silmäpussit ja naama näyttää siltä kun olisin herännyt äsken.. heräsin kaksi tuntia sitten ihmisten aikoihin jopa.
Kävin nopeasti suihkussa ja teen itsestäni sen näköisen että kehtaan liikkua jossain missä on muitakin ihmisiä. Hiukseni ovat hienosti auki ja puhtaat, minulla on musta huppari ja mustat reisitaskuhousut jotka ovat hieman löysemmät ja niillä pystyy hyvin liikkumaan jos tarve vaatii.
Koputin Joonaksen oveen tuo ei sitten viitsinyt avata sitä vaikka olin koputellut jo viisi minuuttia. Olimme naapureita ja ajattelin että menisimme samaa matkaa studiolle mutta jos tuo saatanan joonas ei avaisi ovea niin kävelilisin yksin studiolle ja tuo mies saa kävellä ihan yksin.
Sitten tuo edessä olevani ovi aukeaa, ja sieltä avaa joonas joka on aika hyvännäköinen ja panostanut asuunsa hänelläkin on asu jossa pystyy liikkua hyvin.
"Moro" tuo tervehtii iloisesti.
"No moi" vastaan.
"Mitäköhän noi on keksiny meille" mietin ääneen varovasti.
"En tiiä, mut mä oon kohta valmis ni lähetää"
"Ois paree ollakin, kohta pitäs olla studiolla"
"Joo joo iskä chillaa ny vähän mä tuun ihan kohta"
"Vittu minäkö joku iskä" tuhahdan.
"Et vissii oo saanu hetkeen" joonas sanoo virnuillen.
Ja vitut hän minun parisuhde tai seksiasioista tietää paremmin kuin minä mua nyt vaan vituttaa ku toi ei voi liikkua ja vittuilee vaan.
"Valmiiiis"
"Vihdoinki"
Kävelimme studiolle, matka oli puheliaampi kun luulin. Joonas selitti koko matkan jotain ja suurin puheenaihe oli joku mukava tyttö jota joonas on tapaillut ja hän jopa selitti heidän sänkykokemuksen vielä aika tarkasti. Yritin sanoa joonakselle että en halua kuulla mutta ei tuo välittänyt ja nyt olen saanut kunnon traumat.
Olimme studion ovella ja avasin sen avaimilla, heti jätkät tuli meitä vastaan ja vaikka kuinka en olisi halunnut he kaikki halasivat minua ja joonasta vuorotellen.
"Hokka on sit vähän kiree" Joonas toteaa virnuillen.
"Pää kiinni"
"Mitä te ootte meille suunnitellut" kysyn erittäin varovasti.
"Näätte sit" Niko virnistää
Pyörittelen silmiä ja joonas taas on aivan innoissaan.
"Mut joel voisinko mä puhuu sun kaa hetken kahestaan?" Aleksi kysyy
Nyökkään.
Menemme aleksin kanssa keittiöön, muut menee studion oleskeluhuoneeseen. Menen seinää vasten ja nojaan jääkaapin oveen, katson Aleksia kysyvästi.
"Onks sul kaikki hyvin?"
"No emmä ny tiiä"
"Hei mitä on käyny? Sä tiedät että meille voi puhua ja me kuunnellaan sua"
KAMU SEDANG MEMBACA
One Shots// Blind Channel
Fiksi PenggemarYksittäisiä tarinoita bc jätkistä, kirjoittelen näitä kun on aikaa ja ideoita ja julkasen sillon tällön ideoita ja shippejä saa aina ehottaa ja mahdollisesti koitan tehdä niitä sitten. Kiitos ja hei.