Tw:
SmuttiaJoel:
Olin menossa kotiin rankan kuvauspäivän jälkeen, eli siis kuvaamme meidän uuden sinkun Flatlineen musiikkivideota. Olin vihdoin kotona, menin olkkariin istumaan ja olisin vain toivonut että minulla olisi joku joka olisi kotona vastassa kun tulen myöhään töistä, mutta en kyllä hetkeen sellaista ihmistä vierelleni tule löytämään.
Olemme tosiaan nyt pari päivää kuvanneet tuota musiikkivideota mistä aikaisemmin puhuin ja meillä on siihen upea "tanssi" tai siis tanssi no sellainen mikä mekin osataan, sillä emme me nyt kauhean hyviä tanssimaan ole paitsi Niko hänellä on keikan parhaimmat moovit aina.
Mutta tanssista puheenollen minua sattuu vasempaa rintaani. Voi vittu nyt. Menen vessaan ja siellä vedän peilin edessä paidan pois ja katson rintaani. Voi vitun vittu. Rintaani on tullut mustelma kaikesta tuosta lyönnistä mitä tanssissa olemme tehneet. Otan upean peiliselfien ja lähetän sen meidän bändin ryhmään.
Blaind tsänel
Minä: *kuva* voi vittu nyt taas
JoonasPorno: Et oo tosissas 😂😂
Violentpop: Nonnii 😂😂
Minä: Ette oo tosissane ei oo naurun asia vitun kipee 🖕
Tommi: Tämmöstä se rokkarin elämä on 😃
JoonasPorno: Luin tällästä se runkkarin elämä on☺️
Tommi: Voi luoja sua porko
Puhtaiden sukkien addicti: No toi Joonaksen lukema kyl pitää paikkaansa meinaa joelhan on ainoo sinkku 😃
Minä: Oliko pakko muistuttaa? 🤨
Littleman: Kyllä sen oli, muuten unohtaisit
Minä: Voi vittu lähen suihkuun nyt
Joonasporko: Nii runkkaamaan
Minä: En kiellä enkä myönnä
JoonasPorno: Eli menet.
Sammutin puhelimeni ja lähdin suihkuun ja tosiaan minulla seisoi joten kai se oli pakko runkata, mutta en jaksanut vielä joten pesin ensin hiukseni, ja sitten kävin lattialle istumaan enkai minä nyt jakaisi seistä. Sitten laitoin käteni kalulleni ja aloin vetelemään vetoja ja pikkuhiljaa aloin pienesti huokailla kunnes joku kehtaa soittaa ovikelloa voi vittu. Laitan suihkun pois ja laitan pyyhkeeni lantioni ympärille ja lähdin kävelemään ovelle katsomaan kuka kehtaa häiritä minun runkkaus hetkeä.
Avasin oven ja siellä oli minun kaverini Vilme. Tuo astui sisälle ja katsoi minua arvioidusti ja huomaan hänen katseen pysähtyvän kalulleni.
"Mitäs sä?" Kysyn
"Tulin tänne muutenvaan ja huomasiks et sul seisoo?" Tuo vastaa.
"Aa joo empä tainnu no vittu joo keskeytit mut"
"Aivan, no haluukko et autan kenties ja mikä vittu toi mustelma sun rinnassa on?"
"Auta ihan rauhassa ja sen biisin musavideota kuvatessa tullu mustelma" Sanon. Tunnen kuinka Vilme silittelee varovasti mustelmaa rinnassani, mutta tuo tajuaa vasta nytten ottaa kengät ja takin pois päältään, mutta hän edelleen katsoo minua ja pitää katsekontaktia yllä.Hän suutelee minua ja minä alan peruuttamaan makuuhuoneeseeni ja tässä matkan aikana riisun tuolta naiselta paitansa pois, heitän hänet sängylle ja otan pyyhkeeni pois päältä ja alan avata tuon farkkujen nappeja ja otan tuon farkut pois. Tuo nostaa ylä vartaloaan ja otan tuon rintsikat pois. Hän antaa minulle ponnarin ja laitoin tuon hiukset jollekkin sotkunutturalle hänen pään päällensä. Ja sitten otan tuon rinnat silmä tikuksi ja alan imeä tuon nännejä, hän pitää jotain pientä ääntä ja pitää silmiään kiinni nautinnosta. Sitten otan tuon alushousut pois ja laitan sormeni hänen sisälleen, hän alkaa pitää pientä ääntä ja sitten huomaan että hän on märkä, joten etsin yöpöydän laatikosta kortsun. "Haluuks laittaa?" "Jos opetat" hän vastaa firttaillen. "Totta kai" sanon myös firtteilen ja hymyilen. Hän oli noussut istumaan ja sitten avaa kortsu paketin ja alkaa varovasta laittamaan kortsua kaluni päälle ja alan tosiaan vaan kiihottumaan entistä enemmän ja minun oli pakko suudella tuota ihanaa naista. Hän oli saanut laitettua ehkäisyn paikalleen ja meni takaisin selilleen sängylle. "Ooksä valmis?" Kysyn hymyillen. Hän nyökkää, joten otan hänen jalat olkapäilleni ja työnnän itseni hänen sisälleen, pysähdyn ja odotan että saan merkin jatkaa. Hän nyökkää ja alan liikkua ja huokaisuja kuuluu molempien suusta. Jossain kohtaa minulla tulee orgasmi joten tulen ulos tuosta naisesta. Otan kortsun pois ja sidon sen kiinni ja heitän lattialle, kyllä minä sen joskus roskiin vien.
Menen makaamaan tuon kauniin naisen viereen, meillä oli peitto päällä ja tuo makasi päälläni ja puuskuttaa.
"Ihan parasta" tuo sanoo.
"No jep"
"Millon uusiks?" Hän kysyy.
"Millon vaan" vastaan ja hymyilen, tämä ilta päättyi ihanasti.***
Sanoja: 660
Kiitos ihan sikana 2k lukioita tälle kirjalle ja sen kunniaks teille pervoille vähän smuttia <3
Tosiaan tän ei pitänyt mennä tähän, mutta tapahtu mitä tapahtu. En itse henkilökohtaisesti shippaa Joelia ja Vilmeä joten muista että tää on vaan fanfintiota.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shots// Blind Channel
Hayran KurguYksittäisiä tarinoita bc jätkistä, kirjoittelen näitä kun on aikaa ja ideoita ja julkasen sillon tällön ideoita ja shippejä saa aina ehottaa ja mahdollisesti koitan tehdä niitä sitten. Kiitos ja hei.