Niko:
Olin juuri tulossa kotiin studiolta ja saimme tietää jätkien kanssa että pääsemme taas rundeille ja pääsemme kiertämään taas eurooppaan ja olen todella innoissani.
Tällä hetkellä siis ajan autoa kun olen menossa kotiin. Kotipihani alkaa näkyä ja parkkeeraan auton pihaan ja menen kävelemään alaovelle ja siitä hissiin neljänteen kerrokseen. Avaan oven ja menen sisään, moikkaan Minnaa ja saan vastauksen ja lähden etsimään Minnaa meidän asunnostani, hän istui sohvalla. Hän näyttää että ei ole kaikki hyvin.
Menen Minnan viereen istumaan ja otan tuon haliin ja hän alkaa nyyhkyttää minun rintakehään vasten. Minä silittelen tuon selkää ja koitan rauhoittaa häntä. Tuo nostaa kasvonsa minua kohti, hänen silmät ovat ihan punaiset. Silitän vaan hänen selkäänsä.
"Mikä sulla on?" Kysyn varovasti.
Minna on hiljaa ja miettii että mitä vastaisi.
"Mulla tulee sua ikävä"
"Ai sit ku me lähetää sinne rundille?"
"Niih"
"Rakas..rakas se on vasta maaliskuun alussa meillä on hyvin aikaa olla"
"Nii on, mä tiedän. Mut se aika menee nii nopeesti" minna selittää ja alkaa nyyhkyttämään kesken lauseen.
Silittelen taas Minnan selkää.
"Kai mä riitän sulle, en yleensä oo epävarma itestäni mut nyt oon alkanu miettii et riitänkö mä sulle.."
"Hei Minna totta kai sä riität mulle, sä oot mun sydämmen toinen puolisko. Jos sulta meinais loppuu happi antaisin omat keuhkoni sulle et voisit hengittää, jos sulla lähtis kaikki aistit antaisin omat aistit että sä tuntisit taas. Oikeesti Minna mä rakastan sua ihan helvetin paljon. Edes näin paljoo en lupaa kenellekään bändin jätkälle vaikka nekin on mulle ihan vitun tärkeitä"
Minna alkaa itkemään sanoilleni ja hymyilee samalla. Otan tuon kädestä kiinni.
Painan huuleni Minnan huulille suutelemme pariin kertaan, tässä on ihana olla. Tässä hetkessä voisin olla ainakin ikuisuuden.
"Onks asiat nyt ees vähän paremmin?"
"On, koska sä oot siinä" minna sanoo ja punastuu pienesti. Hymyilen tuolle.
"Ihana oot, mä rakastan sua" sanon.
"Mäkin rakastan sua"
Painan huuleni tuon vastaaville vielä pari kertaa ja tähän me jäämme koko loppu illaksi.
***
Sanoja: 317
Kiitos tosi paljon yli 1K lukijoita tälle kirjalle! Kiitos tosi paljon kaikille ketkä tätä on lukenu ❤️
Tän shotin idea tuli mieleen siitä BEHM:in sata vuotta biisistä :)
YOU ARE READING
One Shots// Blind Channel
FanfictionYksittäisiä tarinoita bc jätkistä, kirjoittelen näitä kun on aikaa ja ideoita ja julkasen sillon tällön ideoita ja shippejä saa aina ehottaa ja mahdollisesti koitan tehdä niitä sitten. Kiitos ja hei.