Tw:
SmuttiaKukaan ei tapa mua ny en oo hetkeen
kirjottanu smuttia ja saattaa olla kauheeta luettavaaJoel:
Olemme Jätkien kanssa baarissa ja kaikki ovat hieman kännissä jo jopa minä, olen kiinni Nikossa meinaan minua on kiihottanut ihan hirveästi koko illan ja haluaisin että Niko nyt vaan panisi minua. Olen kiinni Nikossa ja pian laitan käteni Nikon reidelle ja siitä sitten sisemmälle hänen haarojansa kohti ja puristan sitä hellästi, tuo on ilmeisesti juuri juomassa mutta hän ei juokkaan kun tuntee missä käteni menee. Hän katsoo minua virnistellen ja vetää minut ylös ja hän vetää minua vessaan päin, minä hymyilen saan vihdoin sitä mitä olen halunnut koko illan. Hänellä ilmeisesti seisoo jo tai housut näyttää hieman ahtailta. Olemme vessassa ja lukitsemme oven. Niko alkaa riisua paitaani, en ehkä haluis tehä täällä baarin vessassa tätä.
"Nikoh"
"Mhm kerro vaan"
"Mentäskö enemmin himaa en tääl baarin vessassa haluis tehä tätä" sanon hieman kännisenä. (Niko ja joel asuu ny samassa kämpässä)
Niko nyökkää ja laittaa paitani takaisin päälleni.
Ilmoitamme jätkille että lähdemme kotiin ja sieltä kuuluu pari huutoa siitä että muistamme käyttää kortsua, naurahdan näille.Olimme nyt kotona, heti kun olin saanut kengät pois jalasta niin Niko työntää minut seinään kiinni ja alkaa suudella minua minä tottakai vastaan suudelmiin. Vaatteet alkaa vähentyä jo tuossa kohtaan. Otan nikon paitaa pois, saan sen pois ja heitän sen lattialle, minullakin on vaan enään bokserit jalassa, nikolta otan vielä housut pois ja lähdemme makkarin puolelle. Makaan sängyllä ja suutelen nikoa.
Niko:
Näen Joelin melkein alasti edessäni, olen nähnyt hänet aikasemminkin mutta tällä hetkellä tää tuntuu kauheen oudolta, en tiedä pystynkö sanomaan ja pilaamaan Joelin ilon tämän takia.
Alan riisumaan tuon boksereita pois, ja pian olemme molemmat alasti ja laitan kortsun ja liukkarin paikalleen. En ole ilmeisesti enään niin kännissä kun aikasemmin.
Laitan Joelin jalat koukkuun ja työnnyn sisälle odotan hetken että Joel tottuu kokooni ja alan liikkumaan kun hänelle on ok.
"Hei niko lopeta hetkeks" Joel pyytää
"Teinkö mä jotain vai?"
"Ei, mä nään et sä et nauti tästä joten en haluu et joudut pakolla panee mua"
"Eiku kyl me voidaa jatkaa, sullaki seisoo viel ni ei tätä voi jättää tähän"
"Niko, niko tottakai voi lopettaa ihan missä kohtaa vaan mut sä et nauti tästä vai mitä?"
"Tää on nyt niin outoo olin varma siel baarissa mut emmä enää ja mä..en ehkä haluu jatkaa"
Joel nyökkää hymyillen.
Minä tulen Joelin sisältä pois ja heitän kortsun lattialle. Menen Joelin kainaloon makaamaan, tässä on mukavaa. Joel silittelee hiuksiani ja kuiskuttelee kaikkea söpöä korvaani.
"Ethän sä katoo mun elämästä?"
"En tietenkää miks katoisin?" Joel sanoo.
"Emmä tiiä, ei kukaa mun elämässä pysy ja kaikki menee aina niin paskasti ja sua mä en haluu menettää" kuiskaan hiljaa.
"Vaikka sä oot menettäny sulle tärkeitä ihmisii se ei tarkota että sä menettäisit kaikki"
Hymyilen Joelin sanoille ja nukahdan tuon kainaloon.
***
Sanat: 443Pahoittelut siitä että seuraavat one shotit mitä julkasen ni on varmaan jotain masistelu shottei, mulla ei nyt mee kauheen vahvasti ni ihan vaan sen takia.
Pidä kiva päivä tai yö millon ikinä luetkaan tätä <3
ESTÁS LEYENDO
One Shots// Blind Channel
FanficYksittäisiä tarinoita bc jätkistä, kirjoittelen näitä kun on aikaa ja ideoita ja julkasen sillon tällön ideoita ja shippejä saa aina ehottaa ja mahdollisesti koitan tehdä niitä sitten. Kiitos ja hei.