♚Capitolul 4︱V2

2.1K 132 50
                                    



♚Hεα†

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Hεα†

Alergam cuprins de spaimă printre pădurea vie și întunecată, parcă împleticindu-mă de propriile picioare. Monștrii ascunși în spatele crengilor lungi și goale păreau să-și dorească sfârșitul meu. Le șopteau spiritelor rele să mă bântuie și să mă împingă spre pierzanie, într-un abis fără fund, acolo unde la fiecare metru în cădere, pielea să-mi fie dezlipită de oase și încet, încet să-mi pierd conturul, până ajung în neființă.

La o aruncătură de băț față de locul original unde a început să mă învăluiască pelicula de pericol, m-am împiedicat, însă nu din stângăcie. Am simțit cum picioarele îmi sunt apucate cu nesaț de o mână imaginară formată din mocirclă, care părea să dorească să mă tragă în Iad, acolo unde demonii m-ar fi așteptat cu brațele deschise și m-ar fi încoronat drept unul dintre ei.

Am dat să mă mișc, dar cu cât mă mișcam, cu atât eram tras în pământuri, ca într-un nisip mișcător. Mă afundam, deși trăgeam cu unghiile de țărână, vrând să mă mențin la suprafață. Deodată, mocirla a încetat să mă tragă, cât timp eu mi-am dat seama că am rămas doar pe jumătate, că de la brâu în jos eram îngropat și că avea să-mi fie dificil să ies de aici.

          I-am auzit pașii. Era însuși întunericul – o formă nearticulată, slab luminată, o păcură de întuneric asemănătoare însăși umbrei, ce se apropia de mine cu o viteză alarmantă. Am știut că acolo mi-am găsit sfârșitul și am așteptat să mi se adreseze. Ca vocea lui joasă și impunătoare să-mi facă urechile să sângereze de frică.

          Însă m-a întrebat cu o voce de copil:

          – Vrei să fac pipi pe tine?

          Și când am deschis ochii, Tommy era cocoțat pe mine și mă înghioldea cu pumnii pe piept.

          – Ah, căcat! am tresărit.

          Copilul s-a uitat la mine, apoi a început să-și strige mama.

          – Mami, mami! Heat vorbește urât.

          Mi-a luat ceva timp să-mi dau seama că am avut parte de un coșmar și că Tommy chiar stătea cocoțat în patul meu.

          – Ce vrei, piticanie? l-am întrebat.

          – Să te trezești. Duh!

          L-am azvârlit deodată, deși i-am auzit lamentările și am plecat în bucătărie, acolo unde știam că o voi găsi pe May. M-am uitat la femeie cum despachetează o grămadă de mâncare, întrebându-mă cărui fapt i se datora această surpriză.

          – Bună dimineața, Heat, mi-a urat vioaie.

          – Bună și ție. Ce faceți aici?

HeatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum