Evdeydim. Daha doğrusu, erkek kardeşimin kaldığı öğrenci evindeydim. Benzinlikteki birinin telefonunu isteyip erkek kardeşimi aramıştım, o ailemden ayrı üniversite okuduğu için daha rahattı. Benim için taksi çağırmış, parasını nasıl yaptıysa oradan ödemişti. Bana bir otobüs bileti almış ve yanına getirmişti beni. İyi bir kardeşe sahiptim.
"Telefonumdaki cevapsız arama sayısı 162 oldu, haberin olsun." Önüme bıraktığı telefonu inceledim, yeni modellerden biriydi. "Bakmayacağım."
Beni otogardan alır almaz telefonunu vermişti bana, arayan numarayı tanıyordum. Onun numarasıydı, "Mesajlara bakmak ister misin?" Onu onayladım, telefonu elime alıp mesaj uygulamasına girdim, Taemin Hyung diye kayıtlıydı, ailem görürse onu sorguya çekmesinler diye böyle yaptığını biliyordum.
Taemin HyungEunwoo merhaba, ben Jeongguk.
Abin seninle konuştu mu acaba? (Dün, 16.12)Benzinliktekilere sordum ve seni aradığını söylediler, sonrasında bir taksi gelip almış onu. Ondan haberin varsa bana dönüş yapar mısın? (Dün, 16.14)
Nereye gitmiş olabileceği hakkında bir fikrin var mı? (Dün, 16.21)
Kız kardeşinize de yazmalı mıyım? Sence ona haber vermiş midir?
Benzinlikteki adamın telefonundan senin numaranı aramış ama şansımı onda da denemek istiyorum. (Dün, 16.29)Kardeşinizle konuştum, Taehyung'tan haber alamamış. Onu merak ediyorum, lütfen bana dönüş yapar mısın? (Dün, 16.36)
Lütfen bana onun nerede olduğunu söyle, bildiğini biliyorum. (Dün, 16.38)
Taehyung? Telefon sende mi yoksa? (Dün, 16.41)
Ah hayır, buradan kardeşinin yanına gitmen birkaç saat sürerdi. Mesajlarımı okuyor musun Eunwoo? Okuyorsan lütfen bir şey söyle, Taehyung'un iyi olduğunu bilmeye ihtiyacım var. (Dün, 16.46)
Şey, yine ben. Rahatsız etmiyorumdur umarım. Derste falan mısın? Mesajlarıma dönmeni bekleyeceğim. (Dün, 16.51)
5'ten sonra dersin yoktur diye düşünüyorum, şimdi konuşabilir miyiz lütfen? (Dün, 17.13)
Eunwoo, Taehyung'a ulaşmamın tek yolu sensin. Lütfen yardım et bana. (Dün, 17.20)
Ona bir şey oldu diye ödüm kopuyor, iyidir değil mi? (Dün, 17.22)
Nerede olduğunu, ne yaptığını söylemesen de olur. Sadece iyi olup olmadığını söyle lütfen. (Dün, 17.28)
Eunwoo sana yalvarıyorum aç şu telefonu, kafayı yiyeceğim. Taehyung yok, benzinliğe ve kayalıklara baktım. Yok, gitmiş benim bebeğim. (Dün, 17.34)
Bana nerede okuduğunu söyler misin? Üniversite için şehir dışında olduğunu biliyorum ancak hangi şehirde olduğunu bilmiyorum, Taehyung senin yanına gelmeye çalışacaktır. (Dün, 17.41)
Karakolda bir işim var, biraz sürebilir. Ufak bir kaza yaptım ancak önemli değil, sen yine de Taehyung'tan bir haber alırsan ara, ne olursa olsun cevaplayacağım. (Dün, 18.09)
Geldim, ancak hala Taehyung'tan haber yok (Dün, 21.36)
Çevredeki hastanelere soruyorum, bir yanım onu bulmak isterken diğer yanım onu hastanede bulmaktan korkuyor. (Dün, 21.58)
Seninle hala konuşmadı mı? (Dün, 22.16)
Taehyung mesajları tek tek okudu, mesajlar en fazla yarım saat aralıklıydı ve tüm gece devam ediyordu. Taehyung mesajları okurken bile dört yeni mesaj gelmişti telefona,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavenders || Taekook
FanficTaehyung'un yetişmesi gereken bir düğün vardı ve Jungkook değişik bir yol arkadaşıydı. #1 - taegguk #5 - jeongguk #6 - vkook