Prolog

213 8 4
                                    

Hermiona Jane Grangerová 18 letá dcera dvou mudlovských zubařů která se v deseti skoro Jedenácti letech dozvěděla ,že není jako ostatní ,že vyniká a v září příštího roku může nastoupit do školy Čar a Kouzel v Bradavicích .V prvním ročníku poznala svoje skvělé přátele Harryho a Rona také ale poznala děti a mládež v jiných kolejích s jinými zájmy a i když některé nemusela nebo nesnášela od 2.května 1999 se ale vše zmněnilo protože dobro vyhrálo a Zlo padlo Všichni z řad smrtijedů až na Narcisu Malfoyovou a Draca Malfoye jsou v Azkabanu onich se říka že pomohli dobru a díky nim je to jak to je proto dostali pouze podmínky ale spět k Hermioně .Hermiona se válkou dosti proslavila a všichni jen čekali až se stane Ministryní kouzel když jim však oznámila že chce dostudovat studium v Bradavicích posmutněli ona se moc těšila až zase uvidí prvñáčky jak zýrají na velkou síň nebo třeťáky poprvé v prasinkách milovala ty roky .Po válce se Hermiona Rozešla z Ronem Weasleyem protože se sním necítila dobře byl sice fajn jako kamarád ale jako partner stál za houby .

Harry Potter též 18 letý chlapec jak se říka "který přežil " i když to prakticky neplatí když přežil nejen jednou no Coš. Když v prvním ročníku poprvé vzlétl zamyloval se ,a to do koštěte 🤣miloval když mohl jen tak sednout a odletět také raď porušoval řád ale o tom zase jindy ..Se rozhodl že začne chodit s dívkou jeho snů A to z Gynny Wýsleyovou po válce se nasťehoval k nim protože o domov prakticky přišel jeho teta a strýc byli kdo ví kde a Matku s otcem nemněl pro to přebývá v částečně upraveném doupěti zdědil zajímavý dopis ve kterém se psalo že když bude cokoliv potřebovat tak že mu brumbál i Severus jsou vždy svolní Snep to syce řekl z nakrčeným nosem jak napsala Meggonagalová která psala za Albuse dopisi .Ron mu po válce přišel nesvůj možná to bylo kvůli rozchodu ale to byla jen malá pravděpodobnost .nic méně Harry se na školní rok netišil od chvíle co zjistil že tam jede i Malfoy pořád ho nemusel vadilo mu že se na všechny díva pohrdavím pohledem že všem nadává a mnoho dalšího zde se však mladého blonďáku musíme zastat dlouho už nikoho neurážel né žebi ho to přestalo bavit ale nechtěl jít do Azkabanu tak byl poslušný jako nějaký pes .

Ron Weasley bývalí přítel Hermiony Grangerové chlapec Patřící do takzvaného zlatého tria .se do školy netěšil vůbec s to i přesto že Netušil že se záporák vratí .Byl zoufalí z toho že ho přatelé přemluvili ať jede na poslední rok do Bradavic oni totiž nemuseli ale Hermiona je přemluvila ať si spolu užijí poslední rok .

Ginnerva Molly Weasleyová 17 letá dívka nastupující do sedmého ročníku cítí že udělala správně že začla chodit z Harry Potterem i když v hloubi duše věděla že to dělá spíš z očekávání.Do posledního ročníku se těší nejen proto že doufá že si zažijou srandu ale i proto že je první rok plnoleta coš je výhoda.

Draco Malfoy nám odmítl zdělit přesný věk takže nic no. Učastník bronzového tria v kterém nebyl z nikým jiným než s Blaisem Zabiínim a Pansy Parkinsnovou nám dospěl do krásy . Všichni víme že se vlastně nikdy nechtěl stát smrtijedem že jen nechtěl připravit sebe a matku o život .poté co zemřela jím v jádru nesnášená bláznivá Tetička Bela byl bíce komunikativní a celkem dospěl jak bylo zmíněno měně používal kamennou masku

Blaise Zabíny
Některým neznámí čaroděj a člen Bronzového tria . chlapec s tmavě Hnědými vlasy někdy nazývaný čokoláda 🍫 nebo medvídek .

Pansy Parkinsnová dívka od počátku zamilovaný do Blaise Zabíniho (chvíli spolu i chodili ale příliš jim to neklapalo )ale taky Zmijozelská královna .

Daphne Grangresová Zmijozelka a starší sestra Astorie která se vrací spět do tajemného bradavického hradu

Theodor Nott z čistokrevné Rodiny ale bez matky a s otcem v Azkabanu. Člen Drapathebla se spolu z Daphné modlí pro poklidný rok no držím palce (ironie)

Lenka jak se říká střelenka Láskorádová ochránkině a bojovnice za dobro přijede naštěstí taky jinak by to nebylo ono bez žádných bot na stropě vtip... no tak nic

....... ostatní si domyslíte....


Rok jako žádný Jiný Kde žijí příběhy. Začni objevovat