İŞTE YENİ BÖLÜM KARŞINIZDA ARKADAŞLAR..YORUMLARINIZI VE FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM..MULTIMEDYADAKİ MÜZİKLE DİNLERSENİZ DAHA GÜZEL OLUR..
GİZEM
Gitmek için sonunda hazırdık.Her şey fazla hızlı ilerlemişti.Ama sonunda kesinlikle gidiyorduk..
Esila Peter ı arayıp geri dönmek istediğimizi söyleyince Peter çok mutlu olmuştu ve hemen halledeceğini söylemişti.Ama Esila Peter dan özellikle kimseye geri döneceğimizi söylememesini rica etmişti.Peter bunu anlayışla kabul etmişti..
Burada zaten fazla arkadaşımız olmadığı için herhangi bir sorun yaşamamıştık.Casper Esila ya olan aşkının gücünü kanıtlamış ve acısını içine gömmüştü..Andrew ise hala hırçın bir şekilde bu durumu kabul etmek istemiyordu.Çok acı çekiyordum aslında.Şu anda kötü kız benim gibi duruyordu.Ama aslında en aciz durumda olan ve en acı çeken kişi bendim.Çaresizdim..Ama bunu kimse anlayamazdı..
ESİLA
Bugün geri dönüyorduk.Evde bir kargaşa yoktu.Çünkü eşyalar burada kalıyordu.Bizi göndermek için kimse bir hoşça kal partisi falanda hazırlamamıştı zaten.Son olarak etrafa göz atıyorduk..
GİZEM:Esila dolaptaki kitapları aldın mı?
ESİLA:Aldım...
GİZEM:Peki raftaki ayna ve çerçeveleri ?
ESİLA:Kapının önündeki kutudalar hepsi..
CASPER:Ne kadar çok eşyanız varmış sizinde..
ESİLA:Biz kızız tamam mı?
Casper gülümsedi.Ama bu gülüşlerinin içinde yatan acı o kadar belliydi ki..
GİZEM:Her şey tamamsa artık gidelim...
CASPER:Gizem..
Gizem kafasını uğraştığı işten kaldırıp Casper a çevirdi..
GİZEM:Evet?
CASPER:Andrew e veda etmeyecek misin?
Casper bu sözlerini çekinerek söylemişti.Biliyordum..Her ne olursa olsun Andrew onun kardeşiydi.Ve kimse kardeşinin acı çekmesini istemezdi..
Gizem in gözleri dolmuştu.Kendinden emin bir ses tonuyla konuşmaya başladı..
GİZEM:Vedalar sadece ayrılıkları zorlaştırır Casper..
Casper peki der gibi başını öne eĞdi..
ESİLA:Tamam mı?
GİZEM:Hr şey hazır.
ESİLA:Tamam o halde siz burada bekleyin..Benim ufak bir işim var..
CASPER:Nereye gidiyorsun Esila?
ESİLA:Soru sormayın sadece bekleyin..
Arkamda meraklı gözler bırakarak hızlı bir şekilde evden çıktım.Hızlı adımlarla yürüyordum..Tahminen 7.5 dk gibi bir sürede varmıştım.Tam tahmin ettiğim gibi oradaydı.Yamacın başında durmuş karşıyı izliyordu.Yanına doğru yavaş adımlarla ilerledim.Tam yanında durdum..
ESİLA:Hepimiz böyle olacağını biliyorduk.Sizi uyarmıştım.Şimdi bu öfkenin bir anlamı yok.
ANDREW:Siz bana söz hakkı bırakmadınız zaten..Siz gidiyorsunuz.Bana ise sadece acı çekmek kaldı..
ESİLA:Onun kalbi daima Kerem e aitti.Bunu sende biliyordun..
ANDREW:Değişeceğini sanmıştım.Beni seveceğine inanmıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTLARIN EFSANELERİ (TAMAMLANDI )
General FictionSADECE BİR ÖLÜMSÜZ SONSUZA KADAR SEVEBİLİR VE AŞIK OLDUĞU KİŞİYİ SONSUZA KADAR MUTLU EDEBİLİR..