İŞTE YEİ BÖLÜM KARŞINIZDA.UMARIM BEĞENİYORSUNUZDUR.YORUMLARINIZI VE ELEŞTİRİLERİNİZİ BEKLİYORUM.İŞLER GİTGİDE KARIŞIYOR.BEN BİLE NE OLACAĞINI KESTİREMİYORUM ..SİZEM İYİ OKUMALAR :) MULTİMEDYADAKİ MÜZİKLE DİNLERSENİZ DAHA ROMANTİK VE HÜZÜNLÜ BİR OKUMA GEÇİREBİLİRSİNİZ..
'Kimseye güvenmemelisin..Bunu unutma..En sevdiğin insanları bir daha gözden geçir..Çünkü iyi insanlara hep en sevdikleri ihanet eder..'
GİZEM
Sabah olmuştu.Hemen yataktan fırladım.Aşağıya indim..Esila,Derek,Peter ,Charlie ,Jacop ve Kerem salonda bir şey konuşuyorlardı.Dün gece uyumamışlar mıydı?Esila nın dün gece aldığı yara iyileşmişti.Eskisi gibi iyi görünüyordu.Ama hala omuzu sargılıydı.Ben gelince herkes susmuştu.Geçip Jacop un yanına oturdum..
ESİLA:Ne diyorsunuz?
KEREM:Ben yokum!
Esila birden öfkelenmişti..Neler oluyordu?
ESİLA:Ne demek ben yokum?
KEREM:Bak Esila..Yanlış hareketlerde bulunuyorsunuz..Bu çok saçma..
ESİLA:Saçma olan senin öfken yüzünden bize yardım etmemen..!!
DEREK:Esila Kerem burda kalırsa belki daha iyi olur..Hem buradada bir gözümüz olması gerekmez mi?
GİZEM:Neler oluyor burada?
JACOP:Peşinde olanları bulamaya çalışıyoruz..
PETER:Esila etraftaki tüm sürüleri aramayı öneriyor..
ESİLA:Bunlar her kimse buralarda yaşadıkları belli..Dün gece Damon ve Stefan hiç iz bulamamışlar.Nereye saklandıysalar artık..
DEREK:Bunları yapan kişiler çok uzman kişiler..Arkalarında iz bırakmıyorlar..
KEREM:Ne yapacaksınız?Tek tek sürüleri dolaşıp 'Bizler bir kaç katil kurt arıyoruz acaba bu sürüden mi?' diye soracak mısınız? Onlarda size hemen cevap verirler..'Tabiki ,sizin kızı biz öldürmek istiyoruz..'
Kerem in ses tonu yüksekti..Esila ayağa kalktı..Yine harika bir sabah mahvoluyordu..
ESİLA:Bana saldıranlardan birini gördüm..Onları elbet tanıyacağım!
KEREM:O zaman size bol şans..Ben gelmiyorum çünkü..
Kerem ayağa kalktı..
ESİLA:Tamam gelme..Ama Gizem e bir şey olduğunda gözünden bir damla yaş gelirse seni öldürürüm!
Kerem dinlemeden yanımızdan ayrıldı..Şu anda başım dertteydi..Ama o bana yardım etmek için kılını kıpırdatmıyordu..Benim hayatımı önemsemiyordu..Beni artık sevmiyordu..
DEREK:Tamam Esila sakin ol bırak gitsin..
PETER:Kaç kişi gideceksiniz?
CHARLIE:Kalabalık olmanın bir anlamı olmaz..
ESİLA:Dört kişi yeterli olur..Ben,Derek,Gizem ve Jacop..
Anlaşılan seyahat ediyorduk..Ama ne seyahat..En son Esila ve ben tatil olarak Londra ya gitmiştik..Şimdi de tatil gibi bir şeye gidiyorduk.Ama bu sefer benim canımı kurtarmak için..
CHARLIE:Ne zaman?
DEREK:2 saat sonra çıkarız..
GİZEM:Kerem kesin gelmiyor mu?
ESİLA:Bırak gelmesin..Bize zaten sorundan başka bir şey çıkarmaz..
Ayağa kalktım..Öfkeliydim..O nasıl gelmezdi?Sinir şey işte ne olacak..Hiçkimseye aldırmadan yukarıya çıktım.Kerem in odasını çalmadan açtım..İçerideydi.Üzerini giyiyordu.Belden yukarısı çıplaktı.Dolaplarını karıştırıyordu.Umrumda değildi..O bir an önce kendine gelmeliydi..Kerem beni görünce yüzü sertleşmişti..Üzerime baktım..Pijamalarım vardı..Tanrım kimin umrunda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTLARIN EFSANELERİ (TAMAMLANDI )
General FictionSADECE BİR ÖLÜMSÜZ SONSUZA KADAR SEVEBİLİR VE AŞIK OLDUĞU KİŞİYİ SONSUZA KADAR MUTLU EDEBİLİR..