BÖLÜM 49

396 19 13
                                    

KÖTÜ İNSAN YOKTUR ACI ÇEKMİŞ İNSAN VARDIR..

İŞTE YENİ BÖLÜM KARŞINIZDA GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM ARKADAŞLAR..

Aradan tam bir hafta geçmişti..Vampirler ve kurtlarda en sevdiğim özellikler soğukkanlı varlıklar olmalarıydı..Onca yaşanan şeyden sonra hala hiçbir şey olmamış gibi okula gidiyorduk..Ama her şey eskisinden daha iyiydi..Andrew dönmüştü..Gizem daha mutluydu..Bende mutluydum ve Casper yaşıyordu..

Casper bu sabah beni arabayla evden almıştı..Beni okula o götürecekti..Harika ferrari bir araba ile okula gitmek güzeldi..Hala bir arabam yoktu..

ESİLA:Bu arabayı bana kaç dolara satarsın?

Casper bana dönüp gülümsedi..Ray-Ban gözlüklerini takmıştı..Böyle çok daha karizmatik gözüküyordu..

CASPER:Önerin nedir?

ESİLA:30 dolar?

Casper bana bakıp kahkahalarla gülmeye başladı..

CASPER:Bu imkansız...

ESİLA:Ama ben senin hayatını kurtardım..Bana bir araba borçlusun?

CASPER:Beni araba için değil beni sevdiğin için kurtardın..Hem kurtarmasaydın çok da umrumda olmazdı..

ESİLA:Demek öyle istersen seni burada öldürebilirim?

CASPER:Hayır kalsın..

Casper arabayı boş bulduğu bir yere park etti..Hızlıca koşup kapımı açtı..Arabadan indim..

ESİLA:Çok naziksiniz Casper Wayne..

CASPER:Sadece size karşı böyleyim Esila Tate..

Gülümseyip yürümeye başladım..Casper tam yanımdaydı..Gizem ile Andrew okul girişinin orda duruyorlardı..İkiside duvara yaslanmıştı..Birbirlerine bakıp gülüyorlardı..

ANDREW:Selam!!

ESİLA:Selam..

GİZEM:Sabah seni beklemedim çünkü Casper sizi yalnız bırakmamı istedi..

Dönüp Casper a baktım..

CASPER:Ağzını tutsam şaşardım Gizem...

Kahkahalarla gülmeye başladım..

ESİLA:Merak etme Casper...Sana kızmadım..Benimle her erkek yalnız kalmak isteyebilir..

Casper dönüp bana şaşkın gözlerle baktı..

CASPER:Heyy bunlar benim sözlerim..

ESİLA:Seninle birlikte fazla vakit geçirmekten bu hale geldim...

CASPER:Peki o zaman artık bana bir öpücük vermenin vakti geldi..

Casper bana yaklaştı..Tam öpecektiki kolundan tutup onu çevirdim..

ESİLA:Sakın bir daha deneme..

Casper gülüyordu..

CASPER:Bunun olacağını biliyordum..

Hepimiz kahkahalarla gülmeye başladık..

DEREK

Kerem ben ve Liam ormana yürüyüşe gelmiştik..Hava fazlasıyla güzeldi..Ormanda gezmenin bize iyi geleceğini düşünmüştük..

KEREM:Neden Angel gelmedi?

LİAM:3 erkeğin yanında rahat edemezmiş..

DEREK:Oda kendince haklı..Esilalar gideli yalnız kaldı..

KURTLARIN EFSANELERİ (TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin