KEREM
Derek delirmiş gibiydi..Odanın içinde dönüp duruyordu...
DEREK:Ara Peter...Lanet olsun ara öğren nasılmış?
KEREM:Bak sen bize güzel güzel ne olduğunu anlat..
DEREK:Bakın..Gördüm..Onu...O yanıma geldi..Elimi tuttu..Ölüyorum dedi...Beni bırakma dedi..Arayın onu hissediyoum..Onunla aramda olan bağı hafife almayın...
Charlıe dönüp Peter a imalı bir bakış attı...Peter hemen telefonu masanın üzeinden kaptı..Angel ağlıyordu..Betalar ise donuk gözlerle Peter ı izliyorlardı..Hissediyordum..Bir şey vardı..Liam Gidip Angel a sarıldı..Hepimiz bitkindik..Telefon çalıyordu..Peter telefonu hoporlöre aldı..Telefon açıldı..Birinin sesi geliyordu..Ama bu Esila nın sesi değildi..
CASPER
Esila nın telefonu çalıyordu..Arayan babasıydı..Açmasam endişeleneceklerdi..Açsam Esila beni kesecekti..Ama Esila uyuyordu..Melek gibi onu uyandırmaya kıyamazdım..Asla..Telefonu açtım..
CASPER:Alo!
Birden güçlü ve sakin bir ses konuşmaya başladı..
PETER
Telefon açılmıştı..Bir erkek sesi geliyordu..Olabildiğince sakin olmaya çalıştım..
PETER:Esila nerde?
-Öncelikle ben kendimi tanıtıyım..Ben Casper Wayne..Aron Wayne in oğluyum..Kuzey bölgesi sürülerindenim..Ama vampirim..
DEREK:Esila nerde?
-Bakın Esila..Küçük bir kaza atlattı..Şu anda durumu iyi..Uyuyor..Ben siz endişlenmeyin diye açtım..
KEREM:Ne oldu anlat bize..
LİAM:Ve senin orda ne işin var?
JACOP:Ve Gizem nerde?
CASPER:Bakın Esila Gizem i kurtarmak için büyük bir olay atlattı..Ama babam onu iyleştirdi..Şu anda güvende..Ama size ihtiyacı var..Özelliklede Derek denen şu çocuğa..Bilmiyorum..Merak etmeyin ama şu anda iyi..Gerçektende yanımda..
DEREK:Senin onun yanında ne işin var?
CASPER:Ben Esila nın arkadaşıyım..Hatta belkide arkadaştan da öte..
Hepimiz dönüp Derek a baktık..
PETER:En kısa sürede oraya gelicem..Esila ya bir şey çaktırma ve onun yanından ayrılma..
CASPER:Merak etmeyin.Artık onun yanından hiç ayrılmıycam...
Biraz daha görüşüp telefonu kapattım..
JACOP:Casper da nerden çıktı kim ki o?
DEREK:Biliyodum işte hissettim.Gördüm..O benden yardım istedi..
Derek duvarları yumrukluyordu..
CHARLIE:Sakin ol Derek..Aranızdaki bu bağ her ne ise Esila nın yaşamasına neden oldu..
PETER:Bugün gidiyorum hemen..
DEREK:Bende geliyorum..
KEREM:Bende...
Peter birden hepimize doğru sert bir şekilde kükredi..
PETER:Herkes oturduğu yerde otursun..Ben gidicem..Yanlız..Ve hiçbiriniz gelmiyceksiniz..Eğer siz gelirseniz Esila çok sinirlenir..Bırakında hallediyim..
JACOP:Eğer alfamıza bir şey olursa..
ISAAC:Bunun sebebi olan kişi..
KEREM:Ne olur Gizem i mi öldürürsünüz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTLARIN EFSANELERİ (TAMAMLANDI )
Genel KurguSADECE BİR ÖLÜMSÜZ SONSUZA KADAR SEVEBİLİR VE AŞIK OLDUĞU KİŞİYİ SONSUZA KADAR MUTLU EDEBİLİR..