İŞTE YENİ BÖLÜM.GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM.UMARIM BEĞENİYORSUNUZDUR.
GİZEM
Öfkem beni yakıp kavuruyordu..Vıctoria çığlıklar atıyordu.
GİZEM:Senin burada ne işin var?
Vıctorıa benden kurtulmak için çabalıyordu.Ama şu anda onu boğarak öldürebilirdim.Benden kaçamazdı.Çünkü ne yalan söyleyeyim sinirli olunca gücüm tavan yapıyordu.
VICTORIA:B...Ben...Ben senin burada olduğunu bilmiyordum.
GİZEM:Bana ne açıklama yapacaksın Vıctorıa?
Vıctoria tırnaklarını bana geçiriyordu.Ama çok canımın yandığı söylenemezdi.O sırada biri farketmediğim bir anda beni ileriye doğru güçlü bir şekilde itti.O itme hızı ile karşıya fırlamaştım.Düştüğümde canım çok yanmıştı.Dönüp beni iten kişinin kim olduğuna baktım.Bu Esila idi.Sanırım çığlık seslerini duymuştu.Stefan Ve Damon hemen Vıctoria nın yanına geçtiler.
ESİLA:Sen çıldırdın mı onu öldürüyordun?
GİZEM:Hak etti.
Esila 'Sen ciddi misin ?' der gibi bir bakış fırlattı bana.
GİZEM:Her şeyin sorumlusu o pislik.
DAMON:Bunun yüzünden onu öldürecek miydin Gizem?Sen nasıl bunu yapabilirsin?
ESİLA:İyi misin Vıctoria?
VICTORIA:İyiyim...
Sinirim geçtikçe ne yaptığımın farkına varıyordum.Ben resemn Vıctorı a yı öldürüyordum.Nasıl bu şekilde olmuştu?Ben...Bu korkun.tu.Ürkek bir ses tonu ile konuşmaya başladım.
GİZEM:Vıctoria ben üzgünüm..
Yavaşça Vıctoria nın yanına yürümeye başladım.Ama Damon eli ile beni durdurdu.
DAMON:Yaklaşma Gizem...
Damon ın bu hareketi ile tokat yemişe dönmüştüm.Damon bunu nasıl söylemişti.
STEFAN:Damon abartma!
Esila dişlerini sıkarak konuşuyordu.
ESİLA:Abartma Damon...İstersen..
VICTORIA:İyiyim Damon...Hem ben..Gizem yaptıklarında haklı.
Dönüp Vıctoria ya baktım.Sanki değişmiş gibiydi.Ama ona fazla inanmak istemiyordum.
DAMON:Bu seni öldürmesi için bir neden değil.
GİZEM:Peki Damon Victoria yı bu kadar koruyorsun.Peki Kerem i öperken neredeydin?O zamanda sevgili arkadaşını durdursaydın ya.
Damon dönüp bana öfkeli bir şekilde baktı.
DAMON:Sende o halde hemen çekip gitmeseydin Gizem.Kerem i dinlemek aklına gelmedi mi?
Damon ın sesi gayet sertti.
ESİLA:Ses tonuna dikkat et Damon.
DAMON:Yoksa ?
Esila dönüp Damon a hırladı.Damon korkmuş gibi durmuyordu.O da dönüp Esila ya öfke ile dişlerini gösterdi.Stefan aralarına girdi.
STEFAN:Yeter artık.Kendinize gelin.
İkiside sakinleşmiş gibi durmuyorlardı.Artık durmalıydılar.Tam o sırada arkamdan gelen sert ses ile irkildim.Bu ses Sam e aitti.Sürü gelmişti.
SAM:Esila!!
Esila dönüp sesin geldiği yöne baktı.
SAM:Bir sorun mu var?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTLARIN EFSANELERİ (TAMAMLANDI )
General FictionSADECE BİR ÖLÜMSÜZ SONSUZA KADAR SEVEBİLİR VE AŞIK OLDUĞU KİŞİYİ SONSUZA KADAR MUTLU EDEBİLİR..