AVCIYLA TANIŞIYORUZ

904 32 0
                                    

UMARIM BEĞENİRSİNİZ..YAZMAK İÇİN ÇOK UĞRAŞIYORUM.ARTIK ÖNÜNÜZE ÇOK FARKLI KİŞİLİKLER ÇIKICAK..YENİ AŞKLAR DOĞUP ESKİ AŞKLAR BİTİCEK...BU ARADA RESİMDEKİ MULTİMEDYA AVCI..

Hızlıca ormana koştuk.Gerçektende avcı buradaydı.Stefan ve Damon yerde yatıyorlardı.Derek ,Kerem,Liam ve Jacop hemen dönüşüp avcıya saldırdılar..Buda neydi.?Avcı o kadar güçlüydü ki bir hamleyle dördümü savurdu..Yüzünde maske vardı.Tam o sırada Angel avcının üzerine atladı.Avcı onu hemen savurdu.Vıctorıa avcının üstüne atladı.Avcı onu bir sinek gibi savurdu.Geriye ben ve Gizem kalmıştı..

AVCI:Sizin gibi iki güzel kızı öldürmek çok zor..

ESİLA:Bizden ne istiyorsun?

AVCI:Canınızı..

GİZEM:Biz sana ne yaptık?

AVCI:Çok merak kediyi öldürür derler..

ESİLA:Bizi öldürünce eline ne geçicek?

AVCI:Güç....

Gizem kahramanlık yapmaya çalışarak dönüşüp avcının üstüne atladı..Ama avcı Gizem i tuttuğu gibi ağaca yapıştırdı..

AVCI:Hadi bana gücünü göster...Yoksa Gizem in ölmesini mi istersin ?

Birden isteksizce gözlerim kırmızı oldu.Avcının üstüne atladım.Bir anda avcı geri sendeledi.Avcıyı ağaca yapıştırdım.Avcı birden elindeki kılıçı koluma sapladı.Çok acı çekiyordum.Yaramdan siyah kan akıyordu.Kılıcı kolumdan çıkardım.Kılıcı avcıya doğru fırlattım.Kılıç avcının omuzundan teğet geçti.Bir anda gözlerim karardı.Yere çöktüm.Avcı yanıma geldi..Yanıma çöktü.Maskesini çıkardı..Alaycı bir ses tonuyla..

ESİLA:Aslında hiçte fena değilsin..

Avcı gülümsedi..

AVCI:Sende..Eğer başka şartlar altında olsaydık seninle olabilirdi..

ESİLA:Hadi öldür beni.Elinde bir fırsat var..

AVCI:Hayır prenses.Şimdi değil.

Ayağa kalktı.Gidip Gizem i bağladı.Sonra onu sırtladı..Ayağa kalkmaya çalıştım.Ama yaram beni çok güçsüzleştirmişti..

ESİLA:Onu bırak çabuk..

AVCI:Çok yakında prenses.Yine görüşücez...

Avcı bunu dedi ve ilerledi..Gizem de onun kucağındaydı.Onlar uzaklaşırken birden gözlerim karardı ve kendimi yerde buldum...

GİZEM

Gözlerimi açtım..Burasıda neresiydi?Bir sandalyeye bağlıydım..Etraf çok karanlıktı.Rutubette çok fazlaydı.Ve birden karşımda onu gördüm.Avcı karşımdaydı.Oturuyordu.Kılıcındaki kanı siliyordu.Yüzünde maske yoktu.O an bana ne yalan söyliyim çok çekici geldi.Uyandığımı gördü..

AVCI:Uyandın sonunda uyuyan güzel..Bu kimin kanı biliyor musun?O çok değerli arkadaşının..

GİZEM:Esila ya ne yaptın..Eğer ona dokunduysan..

AVCI:Korkma uyuyan güzel..Esila ya bir şey yapmadım.Biraz yaralandı.Onun gibi kızı öldürmek işime gelmedi..

GİZEM:Buradan bir kurtulıyım seni öldürücem..

AVCI:Üzgünüm uyuyan güzel ama buradan kurtulamayacaksın..

GİZEM:Biz sana ne yaptık?

Avcı ayağa kalktı.Odanın içinde dolaşmaya başladı..

AVCI:Şimdi ben sizin için kötü adamım değil mi?Ama emin olun benim içinde kötüler sizsiniz..Yıllar önce siz benden her şeyimi aldınız..Şimdi bende sizden canınızı alıyorum..

KURTLARIN EFSANELERİ (TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin