SEZON FİNALİ

430 18 10
                                    

İŞTE KARŞINIZDA SEZON FİNALİ...AŞK,ACI,KÖTÜLÜK VE İHANET...BUNLAR İNSANIN ÖMÜR BOYU YANINDA OLACAK YOL ARKADAŞLARIDIR.BÖLÜMÜ MULTİMEDYADAKİ MÜZİK İLE OKURSANIZ DAHA HEYECANLI OLABİLİR..İYİ OKUMALAR..LÜTFEN SONUNDA SEZON FİNALİ VE GELECEK SEZON HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİZİ BANA BİLDİRİN..

GELECEK SEZONUN KONUSU : İyiler daima kaybederler...


CASPER

Esila yukarıya doğru çıktı.Biz ise arkasından bakakaldık.

GİZEM:Söylemiştim..

ANDREW:Çıkıp bakalım mı?

CASPER:Ben giderim bekleyin.En fazla kafama odasındaki sandalyeyi fırlatır..

Hızlı bir şekilde merdivenleri çıktım.Esila nın odasının kapısının önüne geldim.Kapıyı bir kez hafifçe tıklatım.İçeriden hırçın bir ses duydum.

ESİLA:Girme!!

Kapıyı açtım ve içeri girdim.Esila yerde oturmuş ve ağlıyordu..Yanına gittim ve bende oturdum.

CASPER:Bugün senin doğum günün ağlama..

Esila cevap vermedi.

CASPER:Bak Esila..Benimde annem öldü.Bu yüzden seni anlayabiliyorum.Annesizliğin ne kadar acı olduğunu bilirim ben.Ama bunun suçlusu sen değilsin.Başta annemin ölümünün nedeninin hep babam olduğuna inanmıştım.Ama artık anlıyorum ki o süreç içerisinde ben hep bir suçlu aramışım.Asıl suçlu babam değilmiş.Tanrı annemin ölmesini istemiş.Annen seni doğurmasaydıda bir gün ölecekti.Bence annen çok mutludur ve gururludur.Çünkü senin gibi bir kızı dünyaya getirmiş.

Dönüp Esila ya baktım.Artık ağlamıyordu.Elinin tersi ile gözyaşlarını sildi..

CASPER:Bu parti için çok uğraştık.Herkesi çağırdık.Birazdan gelirler.Hadi kalk.Üstünü giyin.Ve Esila Tate tin doğum günü nasıl olurmuş onlara gösterelim.

ESİLA:İçki var mı?

Birden gülümsedim.Esila kendine gelmişti.

CASPER:Hayır yok.

ESİLA:Tamam..Sarhoş ve öpüşen çiftleri evimde görmek istemiyorum.

CASPER:Wayne sözü..

İkimizde gülmeye başladık.Esila ayağa kalktı.Artık her şey hazırdı..

GİZEM

İnanamıyordum ama bir şekilde Casper Esila yı ikna etmişti.Konuklar çoktan gelmişti.Müzik çalıyor herkes çılgınlar gibi dans ediyordu.Esila ise bir köşede Casper ile oturuyordu.Yanlarına geçmeye çalıştım.Ama kalabalıkta ilerlemek zor oluyordu.

Andrew beni kalabalığın arasından çekip kurtardı.Sonunda Esilaların yanına varabilmiştim.

GİZEM:Ne çok kişi gelmiş..

ESİLA:Evet..

CASPER:Artık hediyeleri açmaya başlasak mı?

ESİLA:Bilmem bence herkes gittikten sonra açabiliriz.

GİZEM:Bencede Esila haklı..

ANDREW:Çok ses var..

ESİLA:Evet çok rahatsız edici.

CASPER:Hadi gelin dans edelim..

Casper hızlıca kalabalığın arasına daldı.Esila da peşinden gitmişti.Andrew ile baş başa kalmıştık.

ANDREW:Ne zamandan beri baş başa kalamamıştık.

Andrew bana biraz daha yaklaştı.

GİZEM:Evet.

KURTLARIN EFSANELERİ (TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin