GİDİYORUZ..

709 29 32
                                    

SELAM ARKADAŞLAR..UMARIM BÖLÜMLER BEĞENİLİORDUR.OKUYUCU SAYISINI ARTTIRMAYA ÇALIŞALIM LÜTFEN.MULTİMEDYADA PETER VAR.ESİLA NIN HARİKA GÖZLERİNİ KİMDEN ALDIĞI BU RESİMDE BELLİ OLUYOR.. :D ÇOK SEVDİĞİM BİR OKUYUCU İÇİN ERKENDEN YAYINLIYORUM.DİĞER BÖLÜMLER BU KADAR ÇABUK GELMEZ :D

GİZEM

Yukarı çıktık.Saat 6 idi.Daha çok vaktimiz vardı.Esila nın dolabını açtım.Giyecek şeyler aramaya başladım.Esila ise oturmuş bir taraftan sayıyor bir taraftan bağırıyordu..

ESİLA:Kendilerini birşey sanıyorlar.Onlarla konuştuğumuz hata zaten?

GİZEM:Esila dolabında hiç giyecek bir şey yok..

ESİLA:Ben her gün senin gibi partiden partiye koşmuyorum hanfendi kusura bakmayın..

GİZEM:Bizim eve gidelim.Benim dolabım dolu.Ama şimdi aşağıya inersek olmaz ya..

Esila bana baktı.Sonrada pencereye baktı.Birden yüzünü sinsi bir gülümseme aldı..Gözlerinden ne planladığı anlaşılıyordu..

GİZEM:Saçmalama pencereden falan atlamam ben..

ESİLA:Allah aşkına 30 metrelik uçurumdan atlasan sağ çıkarsın.1 metreden mi korkuyosun..

Esila ayağa kalktı.Pencereyi açtı.Kafasını dışarı çıkarıp sağı sol kontrol etti..

ESİLA:Dışarısı temiz.Elini çabuk tut..

Esila birden camdan aşağıya atladı.Çığlık atmamak için kendimi zor tuttum..Hemen pencereye koştum.Aşağıya baktım.Esila bana el sallıyordu..Gülümsedim.Bu olanlar bana ne yalan söyliyeyim çok komik gelmişti..Bende pencereden dışarı atladım..

ESİLA:Gördün mü bir şey olmadı..

GİZEM:Bir an önce gidelim..

15 dakika kadar yürüdük.Sonunda eve vardık.Kapıyı açtım.Işıkları yaktım.Hemen üst kada odama çıktık.Esila içeri girer girmez kendini yatağın üzerine fırlattı..Bende dolabı açıp birkaç kıyafeti dışarı çıkardım..Ne giyiceğime karar vermiştim.Bir kere kesinlikle mavi giyicektim.Mavi mini parlak bir elbise..Dekolteside vardı yani tam benim tarzımdı..Sorun olan esila idi.

ESİLA:Umarım bana elbise giymeyi planlamıyosundur..

Birden kahkaha attım..

ESİLA:Çok ciddiyim Gizem Hale..

Dolaptan siyah bir elbise çıkardım.Oda straplez idi..Tüllüydü..Esila da eminim harika dururdu..

GİZEM:Tam sana göre..

ESİLA:Bunu giymem için beni öldürmen lazım ki buda imkansız..

GİZEM:Ne olur Esila hatrım için ..Abim seni böyle bir görsün seni kaybettiğine bin pişman olsun..

Bu fikir sanki Esila nın aklına da yatmıştı.Ayağa kalktı ..Elbiseyi elimden aldı ve hemen giyindik.Esila benim saçımı yaptı bende onunkini..Saçlarımı dağınık bir topuz yaptı..Esila nınkilerini ise maşa yaptık ..Ama ne yalan söyleyeyim nefes kesici gözüküyorduk.Esila aynanın karşısına geçti ve kendine şöyle bir baktı..Gözleri doldu.Sanırım aklına abim geldi..Zaten ne zaman onlar aklımızdan çıktı ki..Tam o sırada kapı çaldı..

ESİLA

Kapı çalmıştı.Gizem ile birbirimize baktık..Kim gelmiş olabilirdi ki?Kalbim birden hızlıca atmaya başladı..Aşağıya indim..Elbisemi düzelttim.Kapıyı açtım.Gelen Jacop idi..Jacop bana bakıyordu..Gözlerini benden alamıyordu..Şaşırdığı ve beğendiği her halinden belli oluyordu..

KURTLARIN EFSANELERİ (TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin