VOTE ARTTIRIN LÜTFEN..EN KISA SÜREDE YAZMAYA ÇALIŞIYORUM..AMA VOTE ARTMASSA ÇOK UZUN SÜRE AYRI KALICAZ..BU ARADA RESİMDEKİ MULTİMEDYA LİAM..
Kızlar hazırlandılar..Gizem üzerine mini sarı bir etek üzerine ise pembe bir bluz giymişti..Esila ise kot şort üstüne salaş siyah bir bluz giymişti..Angel ise pantolon üstüne pembe bir gömlek..Gizem in bu kadar mini bir etek giymesi doğal olarak Kerem i rahatsız etmişti..
KEREM:Hayatım o etek sence fazla kısa olmamış mı?
GİZEM:Öyle mi olmuş?
ANGEL:Offf rahat bırak şu kızı Kerem..
KEREM:Bunu daha sonra konuşalım hayatım..
GİZEM:Peki canım..
Çıktık...Kızlar ilk gördükleri mağazaya dalış yaptılar...Ama Esila sanki biraz isteksizdi..Eeee normaLdi..Kız kimbilir kimin boynuna atlayacam korkusu ile yaşıyordur şu anda..
DEREK:Esila iyi misin?
ESİLA:İyiyim...
DEREK:Eğelenmeyi unutma :D
ESİLA:Peki beyefendi isteğiniz benim için bir emirdir..
Bir anda Gizem gelip Esilayı kolundan tuttuğu gibi bir kabine soktu...Kerem ve Liam ın yanına gidip oturdum..
LİAM:Ben gezelim derken ormana falan gidelim demiştim..Burada ben ne deneyeyim elbise mi?
DEREK:Bilmem bir giy bakalım yakışırsa alırız sanada..
Kerem kahkahayı bastı...
LİAM:Olmuyo ama böyle :D
Tam o sırada kızların üçüde aynı anda kabinlerden çıktılar...Çok güzel olmuşlardı...Ama biraz eğelenmek bizimde hakkımızdı...
DEREK:Fazla salaş...
KEREM:Fazla kısa...
LİAM:Çok rüküş...
DEREK-KEREM-LİAM:Bizimle değilsiniz :D
Kızlar gülüştüler...Yine kabine girdiler...Yine üçü aynı anda dışarı çıktılar...
KEREM:Ayyyy rüküşlükte son moda...
DEREK:Kim ölmüş moda ölmüş bune be böyle...
LİAM:Gözlerim beyin ölümü geçirdi...Gelinde cenazelerini alın...
ESİLA:Şimdi oraya bi gelicem sizin üçünüzün beyin ölümünü gerçekleştiricem..
KEREM:Tamam hadi sıradakiler gelsin... :D
Kızlar yine içeri girdiler...Yine aynı anda çıktılar ama ne çıkış...Resmen üçümüzünde ağzından salyalar akıyordu..Kızlar gülümsediler...Gizem mavi mini arkası dekolteli bir elbise giymişti...Angel pembe ip kollu kısa bir elbise Esila ise siyah mini önü straples bel kısmı taşlı bir elbise giymişti..Liam ayağa kalktı...Esil anın elinden tutup onu etrafında döndürdü...
LİAM:Kuzen benimle çıkar mısın?
DEREK:Hop hop ne oluyor bakalım orada?Yavşama...
Liam hemen yerine geçti..
GİZEM:Nasıl olmuşuz..
KEREM:Bayıldım...Vücudunuza uygun elbiseler..
LİAM:Renkler teninize çok uymuş..
DEREK:Ama bu elbiseler sanki biraz fazla mini gibi..
KEREM:Öyle..Yani her yerde giymeniz biraz zor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTLARIN EFSANELERİ (TAMAMLANDI )
General FictionSADECE BİR ÖLÜMSÜZ SONSUZA KADAR SEVEBİLİR VE AŞIK OLDUĞU KİŞİYİ SONSUZA KADAR MUTLU EDEBİLİR..