SELAM ARKADAŞLAR...YİNE YAZMAYA DEVAM EDİYORUM..AMA YORUM YAPMAMANIZ VE VETOLARIN ARTMAMASINA ÜZÜLÜYORUM :(..NEYSE BEN YİNE YAZMAYA DEVAM EDİYİM..ARTIK GİT GİDE İŞLER KARIŞMAYA BAŞLADI..BAKALIM NELER OLUCAK..
GİZEM
Hepimiz karşımızdaki manzara karşısında irkilmiştik..Kerem ağlıyordu..Jacop ise yıkılmıştı.Sonuçta o Peter ın betasıydı ve Peter ölmüştü.Esila ise yeni alfaydı..Birden arkamızdan alaycı bir alkışlama sesi duyuldu.Hepimiz sesin geldiği yöne baktık.Bu avcıydı..
AVCI:Ne yalan söyleyeyim çok duygusal bir sahneydi...
KEREM:Ulan pislik seni öldürmem için neden çıkarıyosun..
Kerem in gözleri sapsarı olmuştu.Derek Kerem i zor tutuyordu..
AVCI:Ne yalan söyliyeyim aslında kaçacaktım ama...Sizi şimdi öldürmek istedi canım..
ESİLA:Biliyor musun?Sen sevemezsin...Sevdiğin insana acı mı çektirirsin sen?Annesizliğin ne demek olduğunu en iyi sen bilirsin..Söylesene kaç kişinin annesini öldürdün?Kaç avcı daha yarattın?Evet..Belki annenin ölümünün suçlusu bir kurt.Ama milyonlarca küçük çocuğun annesinin ölümünün suçlusu sensin Avcı..
Avcı birden afallamış gibi duruyordu...Bu sözler sanırım ona ağır gelmişti.Kerem in yanına gittim.Ona sarıldım..Ona destek olmalıydım.Avcı kılıcını yerden aldı..
AVCI:Ne olursa olsun..Ben geri dönüşü olmayan bir yola girdim prenses..Sevemem..Bu yüzden sana karşı olan duygularımıda bir kenara atıyorum.Hepinizi tek tek öldürücem..
Liam birden ayağa kalktı..Tam avcıya saldıracakken Esila onu durdurdu..
ESİLA:Bırakda ben bitiriyim işini..
Esila avcının karşısına geçti..
AVCI:Önce seni öldürmeseydim iyiydi..
Avcı öne doğru atıldı.Kılıcı savurdu.Ama Esila kılıcı eliyle tuttu ve eliyle kılıcı param parça etti.Ama bu inanılmazdı..Esila alfalık gücüyle yenilmez olmuştu..O artık çok daha çok güçlüydü..Esila avcıya doğru atıldı..Avcı Esila ya korku ile bakıyordu..Esila ilerledi.Avcı yı köşeye sıkıştırdı..
AVCI:Yapma prenses..Ben iyi biri olabilirim...Her şey değişebilir..
ESİLA:Hayır avcı..sen iyi biri olamazsınn.
Esila pençesini avcıya geçirdi..Avcının yarasından kanlar akmaya başladı..Avcının gözünden iki damla yaş geldi...
AVCI:Biliyo musun?Seni gerçektende sevmiştim..Teşekkür ederim Esila..Beni annemin yanına gönderdiğin için.. Bu arada Bana avcı değil Nico de prenses..
Avcı son nefesini vermişti..Yani artık avcı ölmüştü..
ESİLA
Sonunda her şey bitmişti.Avcı önümde cansız bir şekilde yatıyordu..Tüm kurtların intikamını almıştım.Ama ben birini öldürmüştüm..Ama en kötüsüde babam ölmüştü..Hemen babamın cesedinin yanına gittim.Kerem Liam ve Jacop cesedin başındaydı..Yere eğildim.Babama sarıldım ve ağlamaya başladım..Birden omuzumda bir el hissettim.Bu Charlıe idi..
CHARLIE:Cesedini yakmalıyız...
ESİLA:Ne?
CHARLIE:Alfalar..Onlar çok güçlü canlılar..Kader onlara ikinci yaşam şansını vermiş Esila...Baban yaşayabilir..Peter bunu biliyordu..Alfalar ölürler..Sonra küllerinden yeniden doğarlar..Ama artık bir alfa olmazlar.Onu öldüren kişi ise yeni alfa olur..Baban seni seçti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTLARIN EFSANELERİ (TAMAMLANDI )
General FictionSADECE BİR ÖLÜMSÜZ SONSUZA KADAR SEVEBİLİR VE AŞIK OLDUĞU KİŞİYİ SONSUZA KADAR MUTLU EDEBİLİR..