Harry další den přišel znovu. Tentokrát se mnou zůstal celý zbytek směny. Když bylo více zákazníků pomáhal mi nosit objednávky i uklízet stoly. Když jsme měli chvíli klidu pil svoji černou kávu a povídal si se mnou.
Z nějakého důvodu se s ním cítím absolutně úžasně. Jako by to byl můj dlouholetý kamarád, můj bratr. Opravdu jsem si ho oblíbila a podle jeho zářivého zeleného pohledu to bylo oboustranné. A to se známe sotva dva dny! Většinou si s lidmi moc, vlastně spíš vždycky si s lidmi nerozumím a oni nerozumí mě když jsme u toho, ale Harry..... je jiný. Je tak moc milý.
Směna utekla děsivě rychle. Jakmile odešel poslední zákazník, začala jsem vytírat podlahu. Harry automaticky začal uklízet stoly a zvedat židle. Jsme sehraný tým jako by jsme to dělali už celá léta. Když douklízíme Harry zrovna mluvil o svých tetováních.
"Moje oblíbená je ta růže." Konstatuji s úsměvem a ukážu na jeho levou ruku a tetování skenuji pohledem. Harrymu zajiskří oči a sleduje mě.
"Vážně? Proč?" Ptá se mile.
"Také mám vytetovanou růži." Harry se zatváří překvapeně a oči se mu úplně rozsvítí. Jako malému dítěti o vánocích.
"Ukaž." Poprosí.
"Nemusíš, jestli nechceš." Poví mile, všiml si jak váhám. Jen zavrtím hlavou a vyhrnu si rukám od mé černé, velké mikiny.
"Páni." Harry vyvalí oči a ujede mi uchechtnutí. Tetování se mi táhne po skoro celé straně levého předloktí. Představuje tři květy růže. Květy jsou obklopeny lístky a mezi nimi se proplétá text. More than okay.
Lottie, kdybys jen věděla, že vím. Pomyslí si Harry. Nahlas však nic neřekne. Jen zvedne hlavu, a když uvidí prázdný pohled směrující na tetování tak ji obejme. To dívku zarazí a chvíli jen tak stojí. Po chvíli mu objetí opětuje.
A tak se dva blázni objímají uprostřed zavřené kavárny ještě hodně dlouhou dobu.
____
P. ❤️
Opraveno: 7.8 2023
ČTEŠ
Save me, Angel || H.S
Fanfiction"Zachránil jsi mě. Jenže nikdo nezachránil tebe. A proto teď stojím tady a bolí to. Fakt to bolí. Víš?" Potřebovala pomoc. Nemohl jsem jí ignorovat. Proto jsem se za ní vydal. I přes tu krutou cenu. A kdo že to vlastně jsem? Lidé nás nazývají andě...