"Díky." Zamručím, když přede mě Harry postaví šálek černé kávy. Jídlo se mi ani nenamáhá nabízet, určitě bych to všechno vyzvracela. Nesnáším kocovinu...už nikdy nebudu pít. Přísahám bohu. Kousek od nás se ozve tichá nadávka.
"Dobré ráno, Zee." Zaječí ironicky Harry a moje hlava málem vybouchla. Kudrnatej bastard."Už nikdy nebudu pít." Zakňučí a sveze se na židli vedle mě.
"Čteš mi myšlenky, ale možná bych toto potřebovala zapít, fakt silnou vodkou." Zamručím a položím si čelo na chladnou kuchyňskou linku a plně ignoruji motýlky, když se Zayn omylem dotknul mé ruky. Harry radši jen se uculí a odejde vzbudit zbytek.
"Je to úžasný člověk, co?" Přeruší ticho Zayn svým krásným hlasem. Krásným hlasem?! Co to melu?
"To ano. Moc mi pomohl."
"Máš ho ráda?" Hlas má plná zvědavosti. To mě donutí se narovnat a podívat se mu do obličeje.
"Ano, hrozně moc. Je pro mě jako bratr. Upřímně nevím, nechci vědět, kde bych bez něj byla. Proč?" Zaynův výraz se lehce změnil, působil tak nějak uvolněněji, jenže než stihl odpovědět do kuchyně se přiřítil zbytek party.
______
"Myslím, že křeček se jménem Křeček je geniální!" Zasměju se.
"Že jo! Všichni se mi vždycky smějí, ale je to dobře zapamatovatelný! " Rozhodí Harry rukama, až vysype popcorn. To vyvolá další lavinu smíchu.
"Tohle není vtipný. Pak to budeme muset uklidit." Zabručí Harry, ale vidím, jak mu radostí jiskří oči. Je to tak.. krásné. Skoro se neznáme a už bych pro každého z nich dala ruku do ohně.
"Chceš říct, já to budu muset uklidit." Zabručí Liam.
"Mám chuť na mrkev." Zvedne se najednou Louis a znovu se dáme do smíchu, nevím proč, je to prostě vtipný. Tentokrát nahodí rádoby uražený pohled on a to mě rozesměje ještě víc, až jsem nemohla popadnout dech a začaly mi téct slzy.
"To co z tebe bude, mladá dámo." Prohlásí zklamaným otcovským pohledem, a když se začnu chechtat ještě víc, tak radši odjede kuchyně.
______
"Další film!" Zaječí Harry tónem, který odmítá jakékoliv námitky.
"Hunger games!" Zaječí Niall a my ostatní to odkývneme.
"Vždycky jsem si myslel, že je to o jídle." Prohlásí zadumaně Harry s plnou pusou.
"Já taky! Konečně někdo!" Zaječím i přes smích ostatních kluků a plácnu si s mojí spřízněnou duší.
"J-jak?" Dostane ze sebe přes smích, úplně červenej Zayn.
"Jmenuje se to Hunger. Jako hlad. Logicky." Řeknu s Harrym najednou a znovu si s úsměvem plácneme.
"Já mám dost." Začne si Louis utírat slzy a pořád se mu smíchy třepou ramena. Je to tak krásný.. vidět Louise a k tomu tak šťastného, uvolněného..
______
"Klidně se opři." Zašeptá mi Zayn do ucha, když si všimne že už na půl spím.
"Nevadí mi to." Zamumlá a jsem moc unavená na to, abych o tom přemýšlela. Jen cítím jak mi klesne hlava na jeho rameno a jak mě objal okolo ramen. I přes mou snahu, mě přemůže jeho vůně a pocit bezpečí a jen matně vnímám že jsem zavřela oči.
Proč to tak krásný nemohl zůstat na pořád?
______
Doufám že máte krásný den :D
P.❤️
ČTEŠ
Save me, Angel || H.S
Fanfiction"Zachránil jsi mě. Jenže nikdo nezachránil tebe. A proto teď stojím tady a bolí to. Fakt to bolí. Víš?" Potřebovala pomoc. Nemohl jsem jí ignorovat. Proto jsem se za ní vydal. I přes tu krutou cenu. A kdo že to vlastně jsem? Lidé nás nazývají andě...