Je mi hrozně. Celou noc jsem nespala. Nikdo z nás. Jak by jsme vůbec mohli? Byli jsme parta zlomených lidí, které dal dohromady Harry. Ať už to znělo jakkoliv vtipně, byla to pravda.
No a teď umírá.
Když to Harry řekl, nevím... Teď mi to přijde nějak skutečnější než včera. Je to horší. Došlo mi to. Můj mozek tu informaci zpracoval.
Umírá.
Můj andělíček umírá.
Když nám to oznámil, zaplavila mě tupá bolest. No, teď je ta bolest ostrá a dusí mě. Jako bych měla na srdci a plících smyčku, která se s každou vteřinou dotahovala.
Nevím jak, ale v noci jsem v jednu chvíli usnula. Za pár minut mě vzbudila noční můra. Byli jsme na hřbitově. Na Harryho pohřbu. Bylo zataženo a pršelo. Všichni byli v černé a každý měl velký černý deštník. Stála jsem vedle kluků a přede mnou byla rakev...
Tím to začalo. Když jsem se vzbudila byla jsem zpocená a bezdechu. V hrdle mě pálilo a po tvářích mi tekly slzy. Nešly zastavit. V tmě toho pokoje jsem nemohla být a tak jsem si šla udělat čaj do kuchyně.
Tam po tmě seděl Zayn a hypnotizoval zeď. Jen jsem se na něj podívala a postavila si vodu na čaj. Nejspíš si mě ani nevšiml. Natáhla jsem se pro hrnek, ale spadl mi a rozbil se. To mě dorazilo. Roztřásla jsem se a schovala jsem si obličej do dlaní, přičemž jsem začala vzlykat.
Umírá.
Zayn mě beze slova objal. Po chvíli se k nám přidal Liam. Pak Harry a Louis. Nakonec i Niall.
A pořád tu jsme. Všichni sedíme na zemi, jeden vedle druhého, zády opření o kuchyňskou linku. Jako jedna rodina.
"V tuto chvíli mám asi týden života."
Všichni máme vlhké tváře a slzy v očích, ale jsme spolu.
Možná naposled.
"Moje celé jméno je Lottie Amélie Tomlinson. Moji rodiče zemřeli při autonehodě a v mých patnácti mě adoptovali Tomlinsonovi. Nechala jsem si změnit přímení, protože moji rodiče byli...no rodiče na nic." Zamumlám, rukávem si otřu slzy a zhluboka se nadechnu.
"V osmnácti jsem se odstěhovala k Mattovi a teď studii právnickou fakultu. Bojím se tmy, občas mám záchvaty paniky a mám noční můry a můj - teď už ex- Matt je v cele předběžného zadržení, protože mě mlátil. Taky potřebuji mít kontrolu nad vším a vše musí být dokonalé." Dokončím něco jako své představení a Harry si se mnou proplete prsty. Hned mu je stisknu. Poprvé co jsem to řekla nahlas. Je v cele předběžného zadržení, protože mě mlátil..
Ani nevím, jestli ta řeč měla smysl. Prostě jsem to potřebovala říct. Potřebovala jsem, aby mě tihle kluci víc poznali a potřebovala jsem se svěřit. Celou dobu jsem vzlykala a popotahovala, ale najednou jsem se cítila...lehčí.
"Moje celé jméno je Niall James Horan. Bojím se holubů a ..."
A tak jsme každý řekli naše největší tajemství. Naše obavy a zase se o kousek přiblížily.
Stali jsme se rodinou, kterou každý z nás nutně potřeboval.
________
Nechci vyvolávat paniku, ale blížíme se ke konci...
P.❤️
ČTEŠ
Save me, Angel || H.S
Fanfic"Zachránil jsi mě. Jenže nikdo nezachránil tebe. A proto teď stojím tady a bolí to. Fakt to bolí. Víš?" Potřebovala pomoc. Nemohl jsem jí ignorovat. Proto jsem se za ní vydal. I přes tu krutou cenu. A kdo že to vlastně jsem? Lidé nás nazývají andě...