12.Den

40 6 0
                                    

"Přepni to." Zaúpí Harry zoufale.

"Noták. Není nic lepšího než Na vlásku."

"Nebudu se dívat na podělanou pohádku!"

"Na pohádkách není nic špatného." Namítnu hlasitě. Tím podělanou si to pokazil. Ani nepozná co je dobrý...

"Dobrá. Jen klid. Budeme se dívat na ten tvůj animák, Sunshine." 

"Já věděla, že budeš souhlasit." Mrknu na něj a zapnu DVD do přehrávače. Ještě než se film vůbec načte tak stihnu skočit na pohovku, zabalit se do deky a opřít si hlavu o Harryho rameno.

_______

"Sunshine." Zašeptá mi někdo do ucha. Ten chraplák poznám okamžitě. Zamručím a pomalinku otevřu oči. Jsem natažená na sedačce, asi jsem u Locikyusnula.

"Hmm?" Zahuhlám a hřebem ruky si začnu třít oči. Modřiny po předloktí jsou stále jasně vidět. Pořád jsem tmavé a pořád bolí. Stejně budou bolet ještě dlouho potom, co vyblednou.

"Měli by jsme jít na tu policii." Ta věta mě vtrhne do reality.

"Co?" vyjeknu a jsem najednou plně vzbuzená.

"Na policii, nahlásit ho." Poví Harry a podívá se mi do očí.

"Nechci, aby ti ubližoval, a policie to dokáže zařídit." Tímhle mi vzal všechny slova. Já vím, že jsem si to včera řekla. Slíbila jsem si, že ho nahlásím. Tohle tu, ale bylo už mockrát. Protože, co kdyby mi policie nevěřil. Našel by mě a pak mě zabil. On je toho schopný. Je to totální magor.

"Budu tam s tebou." Poví tiše, když odhadne mé myšlenky a chytne mě za ruku. Podívám se na naše propletené prsty a pak do jeho zelených očí, které září upřímostí a odhodláním.

"Zabije mě, až se to dozví." Zašeptám a znovu sklopím zrak, vím, že bych nezvládla čelit jeho pohledu.

"Ne. Nezabije tě. Nedovolím to." Přislíbí tiše a přísahám bohu, že jsem cítila, jak mi do obličeje propaluje díru pohledem.

"Jen tam přijdeme, vyplníme pár papírů a toho hajzla zavřou až zčerná a nikdy víc, už nikomu neublíží."

"Dobře." Zašeptám a snažím se věřit tomu, že by to molo být tak snadné.

_______

Od té doby mojí ruku nepustil. A jak slíbil by se mnou. Celou tu dobu. A já to udělala. Nahlásila jsem svého přítele, teď už ex přítele za domácí násilí.  Už nikdy nikomu neublíží. Mně neublíží.

"Nemůžu tomu uvěřit." Řeknu nahlas, když vyjdeme z policejní stanice. Překvapivě to probíhalo dobře. Představila jsem se, vyslechli mě, vyfotily mé modřiny, zapsali mou výpověď a teď ho budou hledat, aby ho vyzpovídali. Ujistili mě, že mám šanci. Velkou šanci vyhrát případný soud.

 Harry mi věnuje úsměv. 

"Teď už bude líp." Prohlásí s dolíčky a zazáří mu oči čistou radostí.

"Teď už bude líp." Zopakuji a začnu se smát. 

Harry mi ruku stiskne ještě víc. K příslibu budoucnosti. Jo, jednou bude líp.


______


Omlouvám se, že včera nevyšel díl, nestihla jsem ho opravit.

P.❤️


Save me, Angel || H.SKde žijí příběhy. Začni objevovat