Sevgili günlük ;
O ilk sigarayı içtiğimden beri her moralim bozuk olduğunda sigara içmeye başlamıştım. Moralimi düzelttiği için değildi , ölüme yaklaşmak içindi çünkü yorulmuştum. Poyrazın ailesi hastaneden çıkmıştı ve annemle babam sürekli onlardaydı , bir ihtiyacları olur diye yanlarından ayrılmıyolardı buda benim işime geliyordu. Sürekli bi yerlere gidip oturuyordum tek başıma. Poyraz sürekli konuşmaya çalışıyordu ama hala konuşmamıştım , hala seviyordum ama böyle olması gerekiyordu artık. Bugün tam sahilde oturmuş sigaramı yakacakken yanıma biri oturdu kafamı kaldırdığımda Poyraz olduğunu gördüm.
''Sigara başladın öyle mi?''
''Öyle veya değil.''
''İlk mi bu ?''
''Napacaksın?''
''Soruyorum Yağmur , tersleme beni.''
''İlk değil.''
''Ne zamandır?''
''Bayadır.''
''Neden böyle bişeye başlama gereği duydun? O çocuğa aşık oldun ve gitti mi?''
''Yazar falan olsana sen iki dakikada fena kurgu yapıyosun tutar bak bunlar.''
''Soruma cevap ver ?''
''Hayır sadece yoruldum.''
''Neyden?''
''Çabalamaktan , yaşamaktan , umut etmeye çalışmaktan.''
''Sen birine mi aşıksın?''
''Bak bana göre aşık olmak karşılıklı olan bişey , onda bi anlaşalım.''
''O zaman birini mi seviyosun?''
''Birçok kişiyi seviyorum ben.''
''Yağmur adamı çıldırtma.''
''Cevap ver dedin veriyorum daha ne yapayım?''
''Beni umursa ve düzgün cevap ver.''
''Prensip olarak insanları umursamıyorum.''
Bu cümleyi kurduktan sonra 1-2 dakika bana baktı ve sonra bi anda kucağına alıp arabaya ilerlemeye başladı.
''Napıyosun sen ya?''
''Heey kime diyorum ben?''
''Lanet olsun sana ya.''
Bunları derken uzun bi aradan sonra ilk defa gülümsemiştim. Onu özlemiştim. Ama ya sevgilisinden ayrıldıysa ve yine yalnız kaldığı için geldiyse? İşte bu düşünce berbattı. Tam o anda telefonum çaldı ve açmam için beni indirdi. Arayan Rüzgardı.
''Efendim?''
''Napıyosun Yağmur?''
''Dışarıdayım sen?''
''Bende , nerdesin geleyim yanına?''
''Tek değilim şuan ben sana bi kaç saate mesaj atarım gelirsin olur mu?''
Oradan Poyraz bağırmasaydı daha hoş olabilirdi.
''Bence sen arkadaşını yarın ara çünkü bugün tek kalmayacaksın.''
''O kim Yağmur?''
''Ya ben şunu bi halledip seni ararım tamam mı? Hadi görüşürüz kendine iyi bak.'' Diyip cevabını beklemeden yüzüne kapamıştım daha doğrusu kapatmak zorunda kalmıştım.
''Niye bağırıyosun gerizekalı mısın?''
''Hayır bilgisi olsun dedim. Rüzgar mıydı o?''
''Sanane , bırak şimdi beni eve gidiyorum ben.''
''Bırakmıyorum lan , bok eve gidiyosun onun yanına gidiyosun. Beni neden görmüyosun lan buradayım işte karşındayım , biraz umursa lan beni biraz sadece. Özledim anlıyor musun? Beni rahatlatmanı , mutlu etmeni , sarılmanı , her şeyini özledim lütfen yine tek dostum ol.''
''Poyraz , sevgilinden ayrıldın mı?''
''Evet , nerden bildin ve nerden çıktı?''
''Çünkü ben senin için yedek gibi bişeyim. Yalnız kalınca görüyosun beni o yüzden seni görmüyorum çünkü ben yalnız kalmadım ve kalmayacağım da çünkü sigaram hep yanımda. Benim moral almama gerek yok birine bişeyi anlatsam rahatlarım ve ben sigarama anlatıyorum sonra onu yakıyorum ve bütün sorunlar sigaramla beraber yanıyor. Anladın mı şimdi? Kendine sadece ihtiyacın olduğunda gelecek başka birini bulsan iyi olur.''
''Ulan şöyle ağzıma sıçıyorsun hiç bişey bilmeden. Bu düşündüklerinin hiçbiri doğru değil. Sen hep en değerlimsin ve öyle kalacaksın ne olursa olsun.''
''Öyledir Poyraz , neyse hadi kendine iyi bak umarım barışırsınız.''
''Yapma be Yağmur. Başkasını isteyen kim? Ben seni istiyorum lütfen.''
''Kendine iyi bak ve hep yanında olamadığım için özür dilerim ama yemin ederim böyle olmak zorunda olduğu için böyle ben istediğim için değil.''