Chapter 03

739 69 12
                                    


" now... it's your turn babe... "  ටේ ආරාට එයාගෙ hard dick එක ඇස්වලින් පෙන්නන ගමන් කිව්වෙ ආරා ඒ දිහාම බලාන තඩි කෙල ගුලියක් ගිලිද්දි.

" ඔහ්... කමෝන් බේබ්... touch it "

බයෙන් අත්වල ඇඟිලි පටලවගෙන ඉන්න ආරා දිහා බලාන ටේ කිවවෙ තවත් එයාට ආරාගෙ පහස නැතුව ඉවසන්න බැරි වෙද්දි.

ඒත් ආරාට තේරෙන්නනං නැහැ එයා දැන් කරන්න ඕන මොනවද කරන්න ඕන නැත්තෙ මොනවද කියලා.

ඒත් ටේ තවත් තත්පරයක්වත් නාස්ති නොකර ආරාගෙ අතකින් අල්ලලා ටේගෙ dick එක උඩින් තිබ්බෙ ආරා ගැස්සිලා ටේ දිහා බලන් ඉද්දි.

" move it babe... "

ටේට හිතුනා කිස් කරන්න නොදැන ඉන්න කෙල්ල කොහොමද මේක දන්නෙ කියලා.

" ඔයා ඇත්තටම දන්නෙ නැද්ද ? " ටේ ඇහුවෙ ආරාගෙ මූණටම එබීගෙන. ආරා ලැජ්ජාවෙන් ඔලුව වැනුවෙ නැහැ කියන්න.

ඒත් එක්කම ටේ ආරාගෙ අතිනුත් එයාගෙ අතිනුත් dick එක උඩ පහල කරව ගත්තෙ කෙල්ලත් ඒ තාලෙටම එයාගෙ අත් move කරද්දි.

" මේ විදිහටම ටික වෙලාවක් කරලා ice cream කනවා වගේ suck කරන්න ඕන. "

" තේරුනාද ? " එකදිගටම බිම බලාන ඉන්න ආරාගෙ මුහුණ නිකටින් උස්සන ගමන් ටේ ඇහුවෙ ආරා කටත් ඇරගෙන ටේ දිහා බලන් ඉද්දි.

එයා... ම්ම්භභ්අ.... මාර hot නේ. දැන්නෙ මේ මනුස්සයගෙ ලස්සන දැක්කෙ... ආයීශ්... එයාගෙ dick එක... ඒක ලොකු වැඩියිනේ....
ආයීශ්.... ආරා මොනවද ඔයා මේ හිතන්නෙ ආහ්....

ආරා එයාගෙම ඔලුවට අත මිට මොලවලා එකක් ගහගන්න ගමන් හර සිහියට ආවේ ටේ ආරාගෙ අතකින් අල්ලගෙන ආයම එයාගෙ dick එක උඩ පහල කරන නිසා.

ටේ ටිකකින් එයාගෙ අත අරගෙන ආරාට දිගටම කරන් යන්න කියද්දි ආරා අත් දෙකෙන්ම ටේගෙ dick එක අල්ලන් උඩ පහල කරන්න ගත්තෙ එයාගෙ එක අතකින් ඒක කරන්න බැරි නිසා.

ටේගෙ pre cum එක නිසා සැරින් සැරේ dick එක ආරාගෙ අතෙන් ගිලිහුනත් ආරා වැඩේ අත ඇරියේ නැත්තෙ ටේගෙන් ඇහෙන moans වලින් ආරාත් තව ඇවිස්සෙන නිසා.

" ආහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හහ්හ්හ්..... babe.... you are doing well..... ahmmmmmm suck it babe... "

ටේගෙ ඒ වචන ටිකත් එක්ක ටේගෙ කකුල් අතරට ආව ආරා අතින් ටේගෙ රෝස පාට top එක පහදගෙන ice cream එකක් කනවා වගේ ලෙවකන්න ගත්තෙ ටේව තවත් පිස්සු වට්ටලා...

 𝕭𝖊𝖓𝖎𝖌𝖓Where stories live. Discover now