Chapter 08

550 59 10
                                    


" ජින් හ්යොන්ග්.... "

ආරා පැන්න ගමන් ජින් හ්යොන්ග්ව හග් කලේ ජූනී පුදුමෙන් වගේ බලන් ඉද්දි. ටේ නම් හේටියේ තාමත් බිම බලාන.

" අපිට ඇතුලට කතා කරන්නෙ නැද්ද ආරා ? "

ජින් හ්යොන්ග් ඇහුවෙ ආරාව ඈත් කරන ගමන්.

" අයියෝ ඔප්පා.... එන්න අනේ ඇතුලට. "

ආරාත් කට්ටියට ඇතුලට කතා කලේ ටේව තාමත් නොදැක.

" ජිමින් කොහෙද ආරා ? "

" ආහ්.... ඔප්පා තාම නිදි ඇති. මම කතා කරන්නම්. "

ආරා නැගිටලා යනවත් එක්කම ආයෙත් හැරිලා බැලුවේ ඇස් කොනින් දැකපු දේ නිසා.

තමුසේ...... මේ යකා මොනවද මෙහෙ කරන්නෙ ?

ටේව දැකපු ආරා දත් මිටි කාගෙන ජිමින්ව ඇහැරවන්න හිතාන කාමරයට යන්න හැදුවත් ආරා දැක්කෙ කොන්ඩෙත් හද හද තාමත් නිදිමත බේරී බේරී පඩිපෙල බහින ජිමින්ව.

ආරාත් ඉතින් කට පුරවලා හිනා වේගෙන ජිමින්ව බදාගත්තේ ඒ උණුහුම ලඟ තරම් ආරක්ෂාවක් දැනෙන වෙන තැනක් ආරාට නැති නිසා.

ජින් ඔප්පත් ජූන් ඔප්පත් දෙන්නම එක පාරම සෝෆා එකෙන් නැගිටලා ඔප්පා ලඟට ආවා.

" හ්යොන්ග්.... ඇයි මේ උදේම ? "

ඔප්පා ආරාවත් අයින් කරන ගමන් ඇහුවෙ හ්යොන්ග්ලා දිහාවටත් ටේ දිහාවටත් මාරුවෙන් මාරුවට බලන ගමන්.

ආරාත් ඔරවගෙනම ටේ දිහා බලාන ඉන්නවා තාම ටේ දැක්කෙත් නැහැ. ටේ පසුතැවීම් මුහුණත් එක්ක ජිමින්ට ළං වුනේ එයා හන්ගන්න උත්සහ කරපු කඳුලු කැට එක දෙක කම්මුල් දිගේ ගලාගෙන යද්දි.

" ම...මට සමාවෙයන් ජිමින්... සමාවෙයන්. "ටේ ජිමින්ව බදාගනන ගමන් මිමිනුවෙ ජිමින්ගෙ ඇස් වලටත් කඳුලු පිරෙද්දි.

ටික වෙලාවක් එහෙම්ම උන්නු ඩබල දිහා අනිත් අයත් බලන් හිටියේ කඳුලු පුරවගෙන.

" යාහ්... ඔප්පා ඔයාලා අඬන බබාලා වෙලානේ අෆ්ෆා. "

මේ දෙන්නගේ කෝලම් දිහා බලන් හිටිය ආරාගෙ කටින් එක පාරටම එහෙම පැන්නෙ ජුනී ජින් හ්යොන්ග්ත් හිනාව තද කරගද්දි.

 𝕭𝖊𝖓𝖎𝖌𝖓Where stories live. Discover now