ආරා ආයෙමත් බිම බලාගෙනම ඔලුව වැනුවෙ ඔව් කියන්න. ඒත් එක්කම ආරාගෙ බෙල්ල අංශක 180ක්ම කැරකුනේ තමන්ගෙ පිටිපස්සින් ඇහුන කටහඬට." නූනා... "
" ටේහියොන්ග්... " ආරාගෙ කටින් පියවුනෙ එච්චරයි. තවත් දෙයක් කියවෙන්නත් කලින් එතන සිද්ද උනේ ආරා හීනෙකින්වත් හිතපු නැති දෙයක්.
" ආහ්ව්... "
ඇහි පිල්ලමක් ගහන වේගයෙන් සෝනාගෙ අත නැවතුනේ ටේගෙ කම්මුලක.
හයියෙන් හයියෙන් හුස්ම ගන්න ගමන් සෝනා ඇස් දෙකත් රතු කරන් මහ බය හිතෙන විදිහට ටේ දිහා බලන් හිටියේ ආරාට මෙතන වෙන්නෙ මොනවද කියලා තේරුම් ගන්න බැරුව ඔහේ බලාන ඉද්දි.
" කෙල්ලෙ.. ඔයා යන්න... මන් එන්නම් මේ... " සෝනා කියන්න ගිය දේත් නවත්තලා ආයෙම ටේට හැටට හැටේ ඔරවනවා.
ආරාට එතන රැඳෙන්න වුවමනා උනත් තමන් කලේ වැරැද්දක් කියලා ඕනවටත් වඩා ආරාට තේරුම් ගියේ ටේ ඉන්න විදිහට.
සෝනා කියන්නෙ ටේගෙ නූනා කියලා දන්නවානම් ආරා කවදාවත් මේ ගැන සෝනාට කියන්නෙ නැහැ. ඒත් දැන් මොනවා කරන්නද.
බිම බලාගෙන හරි අහිංසක විදිහට උන්නු ටේ දිහා බලපු ආරාට තමන් ගැනම දැනුනෙ තරහවක්. ආරාට ඕන උනේ නැහැ ටේට රිදවන්න.
ආරා ඉක්මනට අඩිය තියලා හොස්පිටල් එකට ඇවිත් නවක වෛද්යවරු වෙනුවෙන් වෙන් උනු කාමරයේ මුලු ගැහුනෙ මෙච්චර වෙලා ඇස්වල නලියමින් තිබුන කඳුලු තවත් නවත්තගන්න බැරි උන නිසා.
ආරා පැයක් දෙකක්.... කිසිම හේතුවක් නැතුව ඔහේ අඬන්න ඇති. ආරාට මැවි මැවි පෙනුනෙම ටේගෙ මුහුණ. කලින් දකින්නවත් ආස නොකරපු මුහුණ දැන් දැන් ආරාට මැවෙන්නත් පටන් ගෙන.
සෝනා ඔන්නීගෙන් ගුටි කද්දි ඒ මුහුණේ තිබුන ඉරියව් හැම එකක්ම එකින් එක ආරාට හොඳටම මතක තිබුනා.
වේ... වේහ්...???? ඇයි මම අඬන්නෙ...ට තේරෙන්නෙ නැහැ ටේ... මට දුකයි... සෝනා ඔන්නී... එ... එයා ඇයි ඔයාට ගැහුවෙ.... ඔයා හද්ද නොකර හිටියේ... එයා ඔයාගෙ කවුද ටේ ??? මට වේදනයි ටේ... ඇයි මට මෙහෙම දෙයක් දැනෙන්නෙ... ?
සොල්මා....!!! බැරි වෙලාවත් මගේ ජීවිතය විනාශ කරපු ඔය නපුරැ මිනිහට මම ආදරේ කරනවද ?.....
ඔව්.. මට හිතෙන්නෙ එහෙම... ම... මන්... ඔයාට ආදරෙයි ටේටේ.... මම මගේ කොටි පැටියාට ආදරෙයි.....
ඒත් ම... මට ඒ පරණ මතකයන් එක්ක ඔයත් එක්ක එකට ඉන්න පුලුවන් වෙයිද ටේ ?
අන්තිමට ආරා තේරුම් ගත්තා එයාගෙ මේ හිතේ කැරකෙන අමුතු හැඟීම ආදරය කියලා. ඒත් මේ අන්තිමය නෙවෙයි... මේ තමයි ආරම්භය...
🤎💮~To be continue~💮🤎
පුංචි බෝනස් එකක්....
එහෙනම් ඔන්න මම ගියා...
මම කතාව මට හිතුන හිතුන වෙලාවට දෙනවා අනේ... මටත් නහයෙන්ශ්ඬලා එපා වෙලා දැන්... කමෙන්ට් වෝට් කරන හැමෝටම කුමාවෝ....
කතාවම දීගෙන යනවා... හිත හොඳ අය වෝට් කමෙන්ට් කරයි නේ... ඒ නිසා...
ලාචිමෝලාලා✨️
බායි බායි... මා dumplings
YOU ARE READING
𝕭𝖊𝖓𝖎𝖌𝖓
FanfictionKim Taehyung ff 🔞 18+ " අනේ මහත්තයෝ... මාව බේරගන්න... මහත්තයාට පින්... " " මේ club එකේ ඉන්න ගොඩක් කෙල්ලො බලන් ඉන්නෙ මාත් එක්ක slept කරන්න. ඔයා වෙන කෙනෙක්ගෙ වෙන්න කලින් මගේ වෙන එක ගැන කවදම හරි ආඩම්බර වෙයි කෙල්ලෙ. " #sinhala #KTH #fanfiction This is...