Chapter 20

337 44 2
                                    


" මගේ නංගිගෙන් එහාට වෙනවා කිම් fvcking ටේහියුන්. "

ඒත් එක්කම ටේට ලැබුනේ හොඳ කම්මුල් පාරක්. ටේ කමුලත් අල්ලගෙන බිම බලාගද්දි ආරා කලබල උනේ ජිමින් කවදාවත් ටේට අත උස්සන්නෙ නැති බව දන්න නිසා.

" ඔ... ඔප්පා... "

ආරා ටේගෙ අත උඩින්ම අත තියාන ටේගෙ කම්මුල අල්ලගෙන ජිමින්ට කතා කලේ මේ වෙන්න යන දේ දැනගන්න.

" එහාට වෙන්න ආරා ඕකගෙන්. කවදාවත්ම මම හිතුවේ නැහැ ටේ හියුන් උඹ ඒ වගේ ජරා වැඩක් කරයි කියලා.

උඹ කොහොමද මගේ නංගිව ඒ විදිහට.. ආනී මේකට මගෙන් උඹට සමාවක් නැහැ.

ආරා ගිහින් ඇඳුම් ඔක්කොම අරන් එන්න මාත් එක්ක යන්න.  "

ජිමින් ආරාගෙ අතිනුත් අදින ගමන් ටේට ඔරවගෙනම කිව්වෙ අත් මිට මොලවගෙන.

" ඒත් ඔප්පා. "

" මට මොකුත්ම අහන්න ඕන නැහැ ආරා ගිහින් ඇඳුම් ටික අරන් එනවා. "

ආරා ඇස්වල කඳුලුත් පුරවගෙන ටේ දිහා බැලුවේ දැන් මොකක්ද කරන්නෙ අහන්න වගේ. ජිමින්ගෙ තරහ තවත් වැඩි කරන්නැතුව ඉන්න ටේ වග බලාගත්තා. ටේ ඔලුව වනලා සන් කලේ දැනට යන්න කියලා.

ටේටත් ගස්සගෙන ආරාගෙ අතින්ම ඇදගෙන ජිමින් ටේගෙ භැන්ශන් එකෙන් එළියට ආවා.

කිසිම කථා බහක් නොකර ජිමින්ගෙ මැන්ශන් එකට ආව කාර් එකෙන් ජිමින් බැහැලා ගියා ආරා ගැන දැඩි අපැහැදීමක් එක්ක.

ආරාට ඒකට දුක නොහිතුනාමත් නෙවෙයි. ජිමින් ගේ ඇතුලට යනකන් කල්පනා කලේ මෙච්චර වෙලා වුන හැමදෙයක්ම හීනයක් වගේ නිසා.

Flashback

සූබින් ගැන නිව්ස් එක අහපු වෙලාවේ ඉඳන්ම ජිමින් උන්නෙ ෆුල් හැපියේ. කරන්න දෙයක් නැති කමටම ජිමින් උණුම උණු කෝපි කෝප්පයකුත් එක්ක තමන්ගෙ ඔෆිස් රූම් එකේ ග්ලාස් ජනේල්වලින් පේන කලබලකාරී සෝල් නගරය දිහා බලන් උන්නෙ කෝපි කෝප්පයත් තොල ගාන ගමන්.

ඒත් ජිමින්ට ඒ සුන්දර මොහොත විඳගන්න අවස්ථාව ලැබුනෙ තත්පර කිහිපයක් විතරයි.

 𝕭𝖊𝖓𝖎𝖌𝖓Where stories live. Discover now