Chapter 18

353 41 2
                                    


" ආරා !!! " ජිමින් දුවගෙන ඇවිත් ආරාව තදින් බදාගත්තෙ ආරාට හුස්ම ගන්නත් අමතක කරලා.

" ඔ....ඔ...ප්පා... හු..හුම්ම.. හුම්ම... ගන්න බෑ...!!! "

ජිමින්ගෙ හැඩි දැඩි අත්වලට හිර උනු ආරා බෙල්ලත් කඩාන පුලුවන් උපරිම හයියෙන් කෑ ගැහුවෙ එන්න එන්නම ජිමින්ගෙ තද වෙන අත්වලට ආරාගෙ බෙල්ල හිර වෙන නිසා.

ආරාගෙන් ඈත් උන ජිමින් ආරාගෙ නළලට පොඩි කිස් එකකුත් තියලා ආරා මොනවත් කියන්න කලින්ම අතිනුත් ඇදගෙන යන්න ගියේ ටේව බලන්න.

ඔව්.... ආරාව බේරගන්න ගිහින් කොල්ලා අනතුරක.

ආරා ජිමින් දෙන්නම නැවතුනේ සෝල් සිටි හොස්පිටල් එක ඉස්සරහ. ආරාට නම් සිහියක් නැති තරම්. ආරා හොඳටම කලබල වෙලා.

" ඔප්පා... ඔයාට තුවාලද ? ඇ...ඇයි අපි මේ හොස්පිටල් එකක ? "

තමන් ඩොක්ට කෙනෙක් කියන එකත් දැන් ආරාට අමතක වෙලා ගිහින්. ඒ තරමටම ආරා කලබල වෙලා. ඒත් ඒ ඇයි කියන්න ආරාවත් දැනන් හිටියේ නැහැ. සමහර විට ඒ දෙන්නට දෙන්නව දැනෙන නිසා වෙන්න ඇති.

ජිමින් කලින් වගේම මොකුත්ම නොකියා ආරාව හොස්පිටල් එක ඇතුලට එක්කගෙන ගියේ ආරාත් පන නැති ගානට ජිමින්ගෙ පස්සෙන් ඇදෙද්දි.

" සර් මෙතන " ජිමින්ගෙ ගාඩ් කෙනෙක් ජිමින්ට ආචාර කරන ගමන් පෙන්නුවේ පෞද්ගලික වෛද්‍ය කාමරයක්.

ජිමින්ටත් කලින් ඉස්සර උන ආරා දොරත් ඇරගෙන කාමරයට ගියේ තියන කලබලේ නිසාමයි.

ඒත් ආරා හිටි තැනම ගල් උනේ මැෂින් ගොඩක් වට කරගෙන හුස්ම ගන්න පොර බඳින තමන්ගෙ පන ටික දැකලා.

ආරාට දැනුනේ එයාගේ මුලු ලෝකයම අඳුරු වෙනවා වගේ. කකුල් දෙකත් පන නැති වේගෙන එද්දි ආරාට කියවුනේ එකම එක නමක් විතරයි.

" ටේ හියුන්ග් "

සිහිය නැතිව වැටෙන්න ගිය ආරාව ජිමින් එයාගේ පපුවට තද කරගත්තෙ මේ දේවල් ආරාට කොහොම තේරුම් කරන්නද මේවා කොහෙන් පටන් ගෙන ඉවර කරන්නද කියලා හිතන ගමන්.

ආරාවත් ටේගෙ රූම් එකේම ඇඳක නිදි කරව ගත්ත ජිමින් දෙන්නා දිහාම බලන් හිටියේ නිවුන මුහුණකින් උනත් ඒ හිත ඇතුලාන්තයෙන් හොඳටම ගිනි ගන්නවා.

 𝕭𝖊𝖓𝖎𝖌𝖓Where stories live. Discover now