Chapter 12

429 54 11
                                    


Ding dong.... 💥💥💥


" ආරා... මේ මම. "

" ඔප්පා... "

" ජිමින්... "

දෙන්නම එකටම කියාගෙන මුහුණට මුහුණ බලාගත්තෙ දැන් මොකද කරන්නෙ වගේ look එකකින්.

Tok tok tok....

" ආරා.... ඔයා නිදි ද ? " ජිමින් දොරටම තඩි බාන ගමන් කෙල්ලට කතා කරනවා. කෙල්ල ඇස් දෙකත් ලොකු කරන් ටේ දිහාම බලාගෙන බර කල්පනාවක.

" Idea💡 " ආරා කෑ ගහගෙනම ටේගෙන් ඈත් වෙලා ඇඳෙන් බිමට පැන්නත් ආරා ආයෙම කෙඳිරි ගාගෙන බිමට නැවුනෙ යටි බඩත් අල්ලගෙන.

ඊටත් වඩා කෙල්ල ලැජ්ජාවටම රතු වෙලා. පැන්න පාර ඩුවට් එක බිම.

" යාහ් යාහ් මෝඩ කෙල්ල " ටේ අඩියට දෙකට ආරාට ලන් උනේ හොරෙන් කොඳුරන ගමන්.

ආරාව අත් දෙකෙන්ම උස්සලා ගත්තු ටේ ආරාව පරිස්සමට ඇඳ උඩින් තියලා ඩුවට් එකකින් කවර් කලා.

තාමත් ජිමින් ඔප්පා දොරටම තඩි බානවා.

" ඔ... ඔප්පා... මම නිදි ඔප්පා... ඇයි හදිස්...සියක්ද ? " ආරා ඈනුම් ඇර ඇර පොඩි එකෙක් වගේ හුරතල් වෙවී කිව්වෙ ඔප්පා කවදාවත් එයාගෙ නින්දට බාදා කරන්නෙ නෑ කියලා දන්න නිසා.

" ආහ්.... හරි හරි නිදා ගන්න ආරා... චල්ජා... " ජිමින් කියාගෙන එතනින් යන්න ගියේ එයා ආව වැඩෙත් අමතක කරලා.

" කපටි කෙල්ල " ටේ තොලකුත් උල් කරගෙන ආරා දිහාම බලාන කිව්වෙ එච්චරයි.

දෙන්නම දෙන්නගෙ උණුහුමට ඉගුලි වෙලා නින්දට වැටුනෙ දෙන්නගෙම හිත්වල ප්‍රශ්න ගොඩක් හිර කරගෙන.

_________

" ම්ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ් " ආරා ඇඳේ ඉඳන්ම ඇස් පොඩි කර කර හිරි ඇරියේ ඇඟෙන් දැනෙන වේදනාවටත් වඩා කම්මැලිකමට.

අමාරුවෙන් ඇරගත්ත ඇස් දෙක මුලු රූම් එක පුරාම අරන් ගියත් ආරා ටේව දැක්කෙ නැහැ. ආරාට ඕන උනා ටේගෙ ඒ උණුසුම් හාදුවක්.

ඒ ඇයි කියන්න කෙල්ලවත් දන්නෙ නැහැ. අමාරුවෙන් හරි නැගිටලා වොෂ් දාගත්තු ආරා ඩයිනින් ඒරියා එකට ආවේ ලස්සනම ලස්සන සුදු ගවුමකින් සැරසිලා.

 𝕭𝖊𝖓𝖎𝖌𝖓Where stories live. Discover now