ඒත් එක්කම ජිමින්ගෙ මුහුණේ ඇඳුනේ ස්මර්ක් එකෙන්ම ටේත් තේරුම් ගත්තා එයාලාගෙ වැඩේ හරියටම හරි කියලා.ජිමින් ටේගෙ අතටත් පාරක් ගහගෙනම කාමරෙන් එලියට ගියේ ආරාට ටේත් එක්ක ටිකක් තනි වෙන්න ඉඩ දීලා.
ඒ දෙන්නත් ඉතින් බලන් හිටියේ තනි වෙන්නමනේ. ජිමිනා ගියා විතරයි ටේටත් ලෙඩ පැත්තක. මිනිත්තු ගානක උණුසුම් හාදුවකට දෙන්නම මැදි උනේ එයාලාගෙම ලෝකවල එයාලා තනි වෙමින්.
1 week later
ටේ ඉක්මනින්ම සුව අතට පත් උනත් ටේ තව විවේක ගන්න ඕන කියන එක තමයි ආරාගෙ වගේම වෛද්යවරුන්ගෙත් මතය උනේ.
ටේගෙ සම්පූර්ණ වගකීම ආරාගෙ අතට දෙන ගමන් ටේව ගෙදර එවන්න ඩොක්ටර්ස්ලා කටයුතු කලේ ටේගෙ දැඩි ඉල්ලීම මත.
ටේට ඕන උනේ ආරාත් එක්ක කාලය ගත කරන්න උනත් නොහිතපු විදිහට ආරා ටේව ගෙදර ඇරලවලා කරන්න ඕන treatment එහෙම කරලා ආරා ගෙදර ගිය එක.
ටේ නම් හිටියේ මූනත් දෙක කරගෙන අපායට ගහපු කැලැන්ඩරේ වගේ. ආරා වෙනුවට වෙන කෙනෙක් නම් ටේගෙ ගෙදර නැවතුනා. වෙන කවුද ඉතින් ඒ ජිමින්.
" දුක් වෙන්නෙපා බන්... මන් ඉන්නවනේ උඹව බලාගන්න . "
ජිමින් ටේව අවුස්සන්න හිතා මතාමයි මෙහෙම හැසිරෙන්නෙ. ටේත් ඉතින් මෝඩයිනේ. තෙලට වැටුන අබ ඇටේ වගේ පුපුරනවා.
" අනේ නිකන් පලෑම් කොට තාරාව යන්න. "
දෙන්නම ඉතින් සුහද වලි කිහිපයක්ම මේ පැය ගනනට දා ගන්න ඇති. ඒත් එක්කම වගේ ටේගෙ phone එක රින්ග් උනා.
📲 ( jk )
📞 " හ්යොන්ග් ඔයා නිව්ස් බැලුවද ? "
ටේ phone එකත් කනේ තියාගෙනම එයාගෙ හයි කම්ෆටබල් රූම් එකේ තිබුන ටිවී එක ඔන් කලේ කට කොනේ රැඳුන හිනාවත් එක්කම.
Breaking Newsඅද දහවල් කාලයේදී ඇති වූ උණුසුම් වෙඩි හුවමාරුවකට පසු ප්රසිද්ධ සමාජ ශාලා අයිතිකරුවෙකු වූ ලී සූබින් මහතා අත්අඩංගුවට ගෙන ඇත.
මීට වසරකට පෙර සමාජ ශාලාවක් තුලදී සිදු වු ජනප්රිය නිලි පාරා සොන්ගෙ ඝාතනය සම්බන්ධයෙන් හා නීති විරෝධී ජාවාරම්, ස්ත්රී දූෂණ, රාජකාරියට බාධා කිරීම ඇතුලු චෝදනා කිහිපයකට යටත්වද තවත් මිනීමැරුම් චෝදනා බාරවද සම්බන්ධයෙන් අද දහවල් ඔහුව අත්අඩංගුවට ගන්නා ලදී.
YOU ARE READING
𝕭𝖊𝖓𝖎𝖌𝖓
FanfictionKim Taehyung ff 🔞 18+ " අනේ මහත්තයෝ... මාව බේරගන්න... මහත්තයාට පින්... " " මේ club එකේ ඉන්න ගොඩක් කෙල්ලො බලන් ඉන්නෙ මාත් එක්ක slept කරන්න. ඔයා වෙන කෙනෙක්ගෙ වෙන්න කලින් මගේ වෙන එක ගැන කවදම හරි ආඩම්බර වෙයි කෙල්ලෙ. " #sinhala #KTH #fanfiction This is...