Chapter 04

548 71 13
                                    


සෝනා ඔන්නි යන්න හදද්දිම කාමරයට ආපු කෙනා නිසා ආරා හොඳටම කලබල උනා. ආරා සෝනා ඔන්නිගෙ කෝට් එකේ එල්ලුනේ පොඩි එකෙක් වගේ.

ආරාගෙ තැති ගැන්ම ගැන සෝනා ඔන්නිට වගේම ආපු අයටත් හොඳින්ම දැනුනා.

" ඔයාලා මේ patient ගෙ කවුද ? " සෝනා ඔන්නි එයාගෙ හිතේ ඇති උනු සැකයට ඇහුවෙ කිසිම වෙනහක් නොපෙන්නා.

" අපි මෙයාගෙ පවුලෙ අය ඩොක්ටර්. මම තමයි ආරාගෙ නැන්දා. මේ ඉන්නෙ ආරාගෙ ලොකු අයියා. "

නැහැ ඒ ඇවිත් හිටියේ ආරාගෙ නැන්දා නෙවෙයි... ඒ හිටියේ club එකේ මැඩම්. අර උස මිනිහත් එක්ක එතනට ඇවිත්... ආරාව ගෙනයන්න වෙන්න ඇති.

" patient ට නම් තව දවස් දෙක තුනක් මෙහෙ ඉන්න වෙයි. මන් හිතනවා එයාට මුහුණ දෙන්න වෙලා තියන දේ ගැන ඔයාලා දැනුවත් කියලා. එයා ටිකක් දුර්වල වෙලා ඉන්නෙ. "

සෝනා ඔන්නි ඇඟට නොදැනී කියලා දැම්මෙ මේ කට්ටිය ගැන දැනුන සැකයටත් ආරාගෙ හැසිරීමත් නිසා.

සෝනා ඔන්නි කොහොමෙන් කොහොම හරි මැඩම්වත් එක්කගෙන එලියට ගියේ මේ වෙලාවෙ මට ටිකක් rest කරන්න දෙන්න ඕන කියලා.

Taehyung pov:

" ආර්ර්ර්ර්.... "

මේසය උඩ තිබුන ෆයිල්ස් ඔක්කොම බිමට ඇදලා දාන ගමන් කෑ ගහගෙන ටේ නැගිට්ටෙ තමන්ගෙ හිස කෙස් ඇද ගන්න ගමන්.

ඇයි.... ? ඇයි මට මෙහෙම දැනෙන්නෙ ?
ඒකී..... ඒකිත් මන් වෙනදාට පාවිච්චි කරලා අයින් කරලා දානවා වගේම සෙල්ලම් බඩුවක්....
ඉතින් ඇයි මන් ඒ ගැන හිතන්නෙ... මොනවද ටේ හියුන්ග් මේ උඹට වෙලා තියන්නෙ...

ටේ එයාගෙම ඔලුවට ගහ ගන්න ගමන් එයාගෙ හිත සනසගත්තෙ කලදාවත් නැතුව එයාට ගොඩක්ම ෆීල් වෙච්ච කෙල්ල ගැන දුක හිතෙද්දි.

දුකකටත් වඩා ඒ දේ අනුකම්පාවක් වෙන්න ඇති. ඒත් ටේ කියන්නෙ කාටවත් අනුකම්පා කරන ජාතියේ මනුස්සයෙක් නෙවෙයි.

දැනටමත් මුලු ඔෆිස් එකම කනපිට හරවපු ටේ ලඟම තිබුන ලෑම්ප් එකත් කුඩු පට්ටම් කරලා දැම්මේ දහවෙනි වතාවටත් ආරා ගැන හිතන්න එපා කියලා තමන්ගෙ හිතටම බලකර ගන්න ගමන්.

 𝕭𝖊𝖓𝖎𝖌𝖓Where stories live. Discover now