GİRİŞ.

6.3K 152 10
                                    


    Yazım yanlışları olabilir şimdiden özür dilerim. İyi okumalar




  O günün gelmesine 1 hafta vardı. Tam bir hafta sonra askere gidecektim. Korkmuyordum aslında korkacak bir şey de yoktu. 

 Yataktan kalkıp üstümü değiştirdim ve odadan çıktım. Mutfağa ilerlediğimde sesleri duymamla gülümsedim. Poyraz yine erken kalkmış kahvaltıyı hazırlamıştı.

''Günaydın'.' 

''Günaydın yine  erken kalmışsın.''

''Tabi oğlum işe gideceğim otur yemeğini ye ben kaçar.''

''Tamam görüşürüz.''

Ağzına iki lokma daha atıp mutfaktan çıktı. İyice işkolik olmuştu. Ben ise daha bir işe girememiştim. Hazır çalışmıyorken de askerliği bitirmek geldi aklıma. Gitmek istemiyordum ama eninde sonunda gideceğimin ben de farkındaydım .

  Poyraz yetimhaneden çocukluk arkadaşımdı. Birlikte yetimhanede büyüyüp, birlikte eve çıkmıştık. O bana göre daha erkeksi daha, sertti insanlara karşı ve benim durumumu bilen tek kişi de oydu.

Erkeklerden hoşlandığımı 14 yaşımda fark etmiştim. Korktuğum şeyse askere gittiğimde onca erkeğin arasına girmek ve hiç olmaması gereken kişiye aşık olmaktı. Diğer erkeklere göre daha zayıftım, daha güçsüzdüm ve bunun için bir çok kez alay konusu olmuştum.

Tek istediğim sorunsuz ve sakin bir şekilde askerliği bitirmek ve bu durumumu kimsenin anlamamasını sağlamaktı. Çünkü bu sefer beni koruyacak bir poyraz yoktu yanım da.





İLK KEZ BÖYLE BİR KİTAP YAZIYORUM. 

DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM.^_^

FİKİRERİNİZİ BELİRTİN LÜTFEN ❤


Kara Kalp  BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin