12.Bölüm

1.4K 48 2
                                    

Bir arkadaş eren için fotoğraf attı bana göre iyi sizin fikirlerinizi de merak ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir arkadaş eren için fotoğraf attı bana göre iyi sizin fikirlerinizi de merak ediyorum

4K okuma olmuş çok teşekkür ederim desteklerinizi bekliyorum. 🦋

İlk kez smut yazıyorum iyi yazabildim mi? bilmiyorum kötü olmuşsa baştan özür dilerim🦋

  SMUT OKUMAK İSTEMEYENLER GEÇEBİLİR. BÖLÜM FUL SMUT BİR ŞEY KAÇIRMIŞ OLMAZSINIZ.🦋 

🦋İyi okumalar aşklarım🦋

 Haftalardır onun yanındaydım. Arada küçük tartışmalar olsa da normaldi günlerimiz. Bu günde işinin olduğunu söyleyip çıkmıştı evden. Benim işime gelirdi bu gün. Sipariş ettiğim kıyafetler gelecekti çünkü. Beni onların içinde gördüğünde ne diyecekti acaba. Askere geldiğim için yanımda crop, etek getirmemiştim. Çok sık giymesem de giyiyordum günlük hayatımda. Beni ilk kez onların içinde görecekti. Daha önce biliyordu zaten o tarz da giyindiğimi.

Çalan zil ile ayaklanıp kapıya gittim. Açtığımda kargocunun geldiğini gördüm. Parasını verip gereken şeyleri halledip yukarı çıktım hemen. Vakit kaybetmeden üstümü giyip saçımı düzelttim. Dudaklarıma hafif bir kırmızılık verip üstüne parlatıcı sürdüm. Biraz sade gibiydim. Gözlerime aylanır çektim. Başka bir şeye gerek yoktu bence. Fazla abartmaya gerek duymadan aşağı indim. 

Koltukta oturup onu beklemeye başladım. Yaklaşık yarım saat bekleyişin sonunda kapı sesi duyuldu. Ayağa kalkıp hızlıca kapıya ilerledim. Elinde bir kaç poşetle bana bakan bir çift göz baştan aşağı süzdü beni. Yüzümdeki sırıtma ile yanına yaklaştım. Elindeki poşetleri kenara bırakıp bana yaklaştı. 

''Nereden çıktı bunlar?'' Ellerini belime dolayıp yanağımdan öptü. 

''Sipariş ettim, senin için.'' Tek kaşını kaldırarak dudağını büktü. ''Benim için aldın. İyi güzel olmuşsun.'' Yüzünde bir sırıtma vardı. Etkilenmedi mi yani? 

''Sevmedin mi?''

''Sevdim, çok güzel olmuşsun.''

Kollarımı kaldırıp boynuna doladım kucağına amasını istediğimi anlayıp bacaklarımdan sıkıca tutup kucağına aldı. Sıkıca boynuna doladım kollarımı. Kulağına yaklaşıp boynundan öptüm. Kucağında olduğum benden kasılırken gülümsedim. ''Odamıza  çıkalım mı?''

Gözlerine baktığımda git gide koyulaşan gözlerle elde etmek istediğimin yakın olduğunu anladım. ''Emin misin?'' Sorduğu soruyla kafamla onu onayladım. Boynuma bir öpücük kondurup yukarı odaya çıkardı ikimizi de. Kalbim deli gibi atıyor nefesim git gide hızlanıyordu heyecandan. Onu aynı evin içinde de olsak yarı çıplak halinden başka bir şekilde görmemiştim. 

Benim için tutuyordu belki de kendisini. Ben pişman olmayayım diye ama ben ondan gelen hiç bir şeye pişman olmazdım. Beni yatağa yatırıp bacak  arama girdi. Saçlarımı okşayıp kokusunu içine çekti. Sanki bir daha çekemeyecekmişçesine. ''Durmamı istersen söyle dururum.'' 

Kara Kalp  BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin