Uzun bir zamandan sonra gelebildim sınavlar da bitti okulda tatile giriyor şükür. Adam akıllı yazmaya vakit bulurum inşallah. Bekleyenler varsa şimdiden özür diliyor.
EREN İÇİN AKLINIZDA BİR KİŞİ VARSA GÖNDERİN BAKAYIM LÜTFEN 🦋
🦋 Keyifli okumalar canlar🦋
Elimde cips paketi ile koltuğa uzanmış bir şekilde açtığım romantik komedi filmi izliyordum. Alaz işinin olduğunu ve eve de bir şeyler alması gerektiğini söyleyip gitmişti. Dışarı çıkmıyordum, bahçe hariç. Sadece alaz olduğu zamanlar dışarı çıkabiliyordum.
Bana dört saate gelirim demişti ama evden çıkalı yedi saati geçiyordu. On kez aramıştım ama hiç bir şekilde geri dönüş alamamıştım. İçimde bir şey mi oldu acaba? korkusu vardı. Açtığım filmi düşüncelerimle birlikte izliyordum kapıdan gelen anahtar sesi ile elimdekileri kenara atıp koşarak kapıya yaklaştım.
Elindeki poşetlerle bana sırıtan alaz kapıyı kapatıp mutfağa yönelirken arkasından bende girdim mutfağa. Elindekileri kenara koyup bana döndü kollarını açarak. Hiç beklemeden yanına ilerleyip kucağına atladım. Bir bebeği tutar gibi beni saran kolları sardı belimi.
''Niye bu kadar geç geldin? Dört saate gelirim dedin ama altı, yedi saat geçti. Bir şey oldu diye korktum. Telefonlarımı da açmadın.''
''Özür dilerim bebeğim fırsat bulamadım açmaya. Hızlı gelebilmek için elimden geleni yaptım.'' Dudaklarını üstü üste boynuma bastırdı. Bir öpüşü, bir dokunuşu bütün sinirimi alıyor onun yerini huzura bırakıyordu.
''Yapma bir daha.''
''Yapmam bebeğim.''
İçeri yönelip kendi ile birlikte koltuğa bıraktı bedenlerimizi. Yorgun bakan gözlerinin altını okşadım başparmağımla. Bir kaç gündür gece kalktığımda ya kahve içiyordu yada boş boş tavanı duvarları izliyordu. Bir şeyler saklıyordu. Canını sıkan bir şey var gibime geliyordu.
''Bir şey mi oldu?''
''Bir şey olmadı bebeğim sadece babamla tartıştık biraz.''
''Peki.''
''Sen ne yaptın ben yokken?'' sırtımı okşayıp gülümseyerek bana bakıyordu. Gözleri farklı bir şey anlatıyordu, sözleri farklı.
''Yemek yedim, Aldığın kitabı okudum, abur cubur yedim, film izledim. He bide biraz uyumuştum.'' biraz hızlı ir şekilde konuşmam onu güldürürken belimden kendine çekerek omuzuna yatırdı. Saçlarımın arasına değen yumuşak et parçasını sonra yanağımla bir kaç kez kavuşturdu.
''Aferin bebeğime.'' Kafamı kaldırıp gülümseyerek yüzüne baktım.
''Sen neler aldın peki?''
''Sebze yemen için bir kaç sebze aldım.'' yüzümü buruşturarak gözlerine baktım.
''Bana öyle bakma yiyeceksin hepsinden.''
''Ama sevmiyorum.''
''Sevip sevmediğini sormuyorum bebeğim.''
''Senin yüzünden 1 ayda 3 kilo aldım zaten.''
''İyi işte ne güzel. Kemiklerini saymayacağım artık.'' Gözlerimi devirerek kalkmaya çalıştım kucağından. O ise kalkmamam için kalçamdan tutup tekrar oturtmuştu.
''Ne yemek istiyorsun bu gün?''
Biraz düşünür gibi yapıp cevap verdim. ''Seni.'' Dudaklarından kıkırtılar dökülürken kalçama hafif bir tokat attı. Bende sırıtarak onu izledim. Böyle imalar yapsak da ikimizden biride bir atakta bulunmamıştı henüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kalp BxB
Teen Fictionsevgiye aç biri olmak benim suçum değildi ama kalpsiz bir komutana aşık olmak benim suçumdu. bxb Kurgudur.