Fazla uzatmaya ve sizi boğmaya gerek duymadım. En sonda bahsedeceğim yeni kurguya göz atarsınız umarım yakında yayınlayacağım.
Keyifli okumalar canlarım🦋
Alazın işine başlamasının üzerinden bir ay geçmişti. Bende küçük bir yerde staja başlamıştım. Bu gün izin günüm olduğu için ilk önce Alazın yanına uğrayıp sonra ekinle buluşacaktım. Ekin ve Çağatay'a ilişkilerini bana söylemedikleri için ilk başta surat yapmıştım. İkisi de iki gün boyunca yanımdan ayrılmayıp kendilerini affettirmeye çalıştılar. Sonra kıyamayıp ikisini de affetmiştim.
Koğuşa girdiğimde Alazın yanına çıktım. Odasının önüne geldiğimde asker alazın içeride olmadığını, bahçede eğitimde olduğunu söyleyince kafamla onaylayıp aşağı indim. Çoğu kişi beni tanıyordu. Yeni gelenlerde alışıyordu.
Eğitim alanına gittiğimde gelen bağırış sesleri ile gülümsedim. Alazın kalın sesini onu görmeden duyabiliyordum. Yaklaşıp tikinin olduğu kısma işaret parmağımla bastırdığımda kasılıp küfür etti. Kıkırdayıp sonra gülüşümü sildim. Benimle birlikte mekik çeken bir kaç askerde güldüğünde sert bakışları askerlere yöneldi. Bana dönünce o sert bakışları yerini ışıltılı mutlu bakışlara bıraktı.
"Niye küfür ediyorsun bana?"
"Tikimin olduğunu biliyorsun hala rahat durmuyorsun." Sırıttığımda "Ayrıca sen olduğunu düşünmedim." Diye açıklamada bulundu.
"He tamam." Dediğimde çavuşa seslendi. O gelene kadar devam etmelerini söyleyip odasına doğru ilerledi. Arkasından onu sırıta sırıta takip ettim.
Odasına girdiğimizde kapısına ardından kapatıp kolumdan tuttu. Beni kapı ile arasına alıp dudaklarıma kapandığında gülümsemeden edemedim. O askeriyede, ben stajda yorulduğumuz için evde iki ölü balık gibi yatıp kalkıyorduk.
Geri çekildiğinde gülümsemeye devam ettim. "Senin çalışmana ne gerek vardı eren? Valla ben yorgun sen yorgun olmuyor."
"En azından stajımı bitireyim?" Bıkkın bir nefes verip kafasıyla onayladı beni. "Bitir bakalım. Bitir."
Yanağını sıkıp dudaklarına bir öpücük kondurdum. "Çok mu özledin?"
"Çok." Diye yanıtladı. Dudağımı yalayıp "Akşama güzel bir şeyler yapayım. Birlikte bir film açıp izleyelim. Bayadır fırsatımız yoktu. Hım? Olur mu?"
"Film izlemeye de biliriz." Göz devirdiğimde kıkırdayıp "Şaka yaptım ya." Deyip burnumu sıktı.
"Akşama bir şeyler hazırlamam uzun sürer dışarıdan alıp eve geçerim."
"Nasıl istiyorsan öyle yap bebeğim." Gülümsedim.
"O zaman akşama makarna yapıyorum sadece."
"Olur. Bana uyar." Yanağından öpüp boynuna sarıldım.
"Gidiyim ben o zaman sen işine dön." Belimden tutup daha çok kendine bastırdı. "Daha yeni geldin. Hemen gidecek misin?"
"Gitmeyeyim mi?"
"Gitme." Kollarından kurtulup koltuğa oturdum. Arkamdan gelip koltuğun yanına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kalp BxB
Teen Fictionsevgiye aç biri olmak benim suçum değildi ama kalpsiz bir komutana aşık olmak benim suçumdu. bxb Kurgudur.