10. Bölüm

2.3K 61 5
                                    




          Alaz olur gibi geldi.  

Eren için bir karakter bulamadım, aklıma da nasıl bir şey olacağına dair bir şey yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eren için bir karakter bulamadım, aklıma da nasıl bir şey olacağına dair bir şey yok.


 Keyifli okumalar. Oy atarsanız sevinirim aşklar.


Yazar tarafından.


Erenin gelmesinden tam dört gün geçmiştir. Dört gündür bir çok şey yapmış, eğlenmişlerdir. Alaz sırf yanındaki çocuk ondan sıkılmasın diye her dediğini yapmış, yanından ayrılmamıştır. İki adam mutfakta gülerek kurabiye yapıp eğleniyorlardır. Erenin isteği üzerine mutfağa girip üşenmeden kabul etmiştir isteğini alaz.

''Biraz daha un koyalım.''

''Tamam... Çikolatada koysak olur mu?'' kısa boylu çocuğa gülümsedi genç adam. Ne ara bu kadar bağlanmıştı bu çocuğa? 

''Koyalım, koş dolaptan getir.'' kısa boylu çocuğun kalçalarına vurup dolaba doğru yönlendirdi genç adam.

Elinde çikolata paketleriyle gelen çocuğa aşk dolu gözlerle bakan genç adam, Karşısındaki çocuğun gülümsemesiyle içinin eridiğini hissetti. Neydi bu yabancı olduğu duygu? Aşk bu muydu? Bilmediği duyguların kalbinin ve beyninin uyuşturması şaşırttı genç adamı. 

''Üstüne mi ? yoksa içine mi koyalım?'' Beline sarılan kollar ile genç adama çekildi çocuk. 

Bu adamın sevgisi bu kadar güzelken neden kimse bu adamın yanında değildi? iyi ki de değildi. Eğer başkası olsaydı bu adamın sevgisini tadamayacaktı. Yeşillerinde kaybolduğu adamın gözlerine bakıp kıkırdadı. Bir kaç gündür yaşadığı mutluluk tarif edilemezdi.

''Sen neresinde istiyorsan oraya koyalım.'' genç çocuğa yaklaşıp dudaklarını yanağına bastırdı. Ona gülümseyerek bakan gözlere bir kez daha tutuldu genç adam. Olmaz diyordu bu ilişki, ben sevemem diyordu. Kendine yenilip bu çocuğa gelmişti. Bu çocuk kendisini yenmesini öğretmişti genç adama. Bir insanı sevebileceğine inanmayan adamı kendine aşık etmişti. Yalnızdı bu adam.

Annesi ve babasını kaybetmiş. Şimdiki babasıyla büyüyen biriydi. İçindeki intikam ateşi sönmemişti hiç bir zaman. Annesini ve babasını öldüren adamı öldürmek beter etmek istiyordu. O daha bunu yapmadan başkası tarafından öldürülmüştü adam. Kaçmasının sebebi de buydu. Adamın çocukları, babasını öldürenin alaz olduğunu düşünüyorlardı. Tek düşmanları alazmış gibi alazın peşindelerdi. Biliyordu alaz her şeyi, her şeyi kim yaptığını. Ama ses çıkarmıyordu, çıkaramıyordu. 

Tezgaha dönen genç çocukla oda işine döndü. Onca bokluğun arasında tek temiz şeydi eren. Onu güldüren, olanları onun yanındayken unutturandı eren. Kurabiyeleri hazırlayıp fırına koydu iki çift. Mutfağı temizlemiş fırının başında oturan ereni izliyordu gen adam.

Kara Kalp  BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin