5.Bölüm

3.1K 124 5
                                    





                     iyi okumalar aşklar  ❤:)

 Akşam yemeklerimizi alıp masalara oturduk. Astsubay çoktan gelmiş yemeğe başlamıştı bile. İki lokma alıp sadece oyalandım tabakta. Çağtay yemediğimi görünce yemem için işaret etti. Kafamı olumsuz yönde sallayıp yanımdaki tontişe verdim. Buradaki yemekler ona yetmiyordu. Masadan kalkmadım sadece suyumu içiyordum. Alaza baktığımda düşünceli bir şekilde bana bakıyordu. Yemeğini bitirip kalktı. Yemem için bir şey dememişti. Belki ben kendimi büyütmüştüm. Neden bu  kadar salağım of.

Koğuşa doğru ilerliyordum tek başıma. Tanımadığım bir asker yanıma gelip astsubayın beni çağırdığını söyleyince onu onaylayıp, odaya doğru ilerledim. Kapıya vurup 'gel' sesinden sonra içeri girdim.

''Beni emretmişsiniz komutanım.'' gözlerime baktı. Ayağa kalkıp yanıma yaklaştı. 

''Hasta mısın?'' 

''Hayır komutanım.''

''Neden yemeğine elini bile sürmedin.''

''Canım istemiyor komutanım.'' kaşları çatıldı. Olabildiğim kadar soğuk cevap veriyordum. Beni merak etmişti. Gülemem,  Gülersem istediğim olmaz. GÜLME!!

''Tamam.'' elini anlıma doğru götürdü. Refleks olarak bir adım olarak geri adım attım.

''Çıkabilirsin.'' 

''Emredersiniz. İyi geceler komutanım.'' gülümseyerek söylediğim bu sefer son cümlemi. Sahte bir gülümseme değildi. Bütün samimiyetim ile gülümsedim.

''İyi geceler.'' sessizce söylemişti.

Odadan çıkıp koğuşa doğru ilerledim. Daha koğuşun kapısına geldiğimde duydum seslerini. Herkes yine başlamıştı şarkı söylemeye. Mutlu ve heyecanla girdim aralarına. Bir süre daha eğlenip herkes erken kalkacağımız için yatmıştı yataklarına. Herkesin yattığına emin olup dolaptaki yiyecekleri alıp hızlıca yemeğe başladım. Yemeğimi bitirip uzandım. Çok geçmeden daldım uykuya. 

Sabah sabah yine eğitim için kaldırılmış, gücümüz kalmayana kadar çalıştırılmıştık. Kahvaltımızı yapıp,  tuvalet ve mutfak işerine koyulduk. İşlerimiz bitince de bahçedeki otları temizlememiz emredilince onları da yapmıştık. Yorgundum hem de aşrı derecede. Bahçede ölü gibi yatıyorduk hepimiz.

Yanıma bir asker gelip beni astsubayın çağırdığını söylediğinde heyecanla doğruldum. Sabahtan beri görmemiştim onu. Eğitim alanına onun yerine çavuş ve onbaşı gelip eğitimimizi yaptırmıştı. Hızla içeriye girip odasına çıktım. Kapıya tıklayıp gelmemi söyleyen sesten sonra içeri girdim. İçeride alazdan başka bir kişi daha vardı. Ekine gülümseyip, asker selamı vererek konuşmaya başladım.

''Beni emretmişsiniz komutanım.'' 

''Gel eren. Rahat olabilirsin.'' gülerek yanıma yaklaşan ekine döndüm.

''Nasılsın?'' gülümsedim.

''iyiyim, sen ?'' kolunu omuzuma attı. Sakin ve normal bir bakışla bizi izleyen yeşil gözlere baktım.

''Sana saatini getirdim. Hem de babamla ve alazı görmüş oldum.'' baba? babası burada mıydı?

''Baban? ''

''Evet,  alaz senin komutanın, babamda alazın komutanı.'' kıkırdadı.

''anladım.'' aslında çok anlamadım ama neyse.

''Benim gitmem lazım size kolay gelsin.''

''Teşekkür ederim getirdiğin için.''

''Rica ederim.'' Hızlıca oddan çıktı.

Kara Kalp  BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin