iyi okumalar :)
Evde geçirdiğim son gün bu gündü. Gitmeme 8 saatten az kaldı ve telaştan elim ayağım birbirine karışıyor. Yanıma küçük bir valiz alma gereği duydum 3 5 parça kıyafet benim için yeterde artardı bile. Yetimhaneden arkadaşlarımla beraber salonda oturmuş çay içiyorduk. Onlar sohbet ederken ben başka alemlere dalmıştım bile.
'' Eren iyi misin kardeşim?''
'' Evet iyiyim siz devam edin.'' mert'e cevap verip önüme döndüm.
Aklıma asker dizilerindeki patates soyma, bulaşık yıkama gibi şeyler gelse de düşündüğümden daha zor olacağını biliyordum. En kötüsü, en berbatı da sabahın köründe kalkmaktı.
Sohbet ede ede zamanı geçirmiştik. Valizimi aldım aşağı indirip bagaja yerleştikten sonra arabaya biner binmez yola koyulduk. Otogarın önünde durduğumuzda arabadan hızla inip valizi aldım ve otobüse yetişmek için hızlıca içeri daldım.
Otobüsü bulup içeri girdim bilet kontrolü yapıldıktan sonra yola çıkmıştık. Trafik ve molalarla birlikte 2 saat geçen yolculuktan sonra artık Bursadaydım. Hiç bilmediğim, kimseyi tanımadığım bir yerde.
Gitmem gereken konumu açıp taksiye bindim. Çok sürmeden artık askeriyenin önündeydim. Taksiden inip valizimi aldım ve içeri girdim. Tek değildim benimle birlikte aynı gün gelen çok fazlaydı. Herkes valizleri ile sıraya girmiş baştaki kişiye dimdik bakıyorlardı.
Birinin arkasına geçip ne yapıyorlarsa yapmaya başladım. Ne yapacağıma dair tek bir fikrim yoktu ve yanlış bir şey yapmaktan ölesiye korkuyordum. Başta duran adamın dediklerini dinledim bir süre galiba anladığıma göre onbaşıymış.
Onbaşı konuşmaya devam ederden arkasından gelen adamın sesiyle asker selamı verip duruşa geçti. Uzun boylu, kasları üniformasından bile belli olan yakışıklı bir adamdı. Kendi aralarında normal bir ses tonu ile konuştuklarından sonra bizlere döndüler ve iri yarı adam konuşmaya başladı.
''Hoş geldin asker!'' gür bir sesle bağırmasını beklemediğim için irkilsem de diğerlerine ayak uydurmaya devam ettim.
''Sağ olun komutanım!''
''Kayıtlarınızı yaptırın ve yerleşin burası eviniz değil zaman kaybetmeyin!'' bizde biliyorduk zaten evimiz olmadığını.
''EMREDERSİNİZ KOMUTANIM !'' diğerlerini takip ederek kayıt yaptırmaya gittim.
Kayıt işini halledip koğuşa girdik. Benim için olan yatağa geçtim ve eşyalarımı beklemeden dolaba yerleştirdim. Yanıma sarışın, benim boylarımda biri geldi.
''Merhaba ben Çağtay. '' uzattığı elini sıkıp cevap verdim.
''Bende eren.''
''Güzel burada tek kalmak istemiyorum diğerlerine göre sen daha samimi geldin o yüzden tanışayım dedim.'' ne diyeceğimi bilemediğim için gülümsedim.
''Galiba herkes gergin o yüzden biraz soğuk olabilirler.''
''Galiba.'' bir süre etrafı izledikten sonra içeri bağıra bağıra gelen biri ile herkes hazır ola geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kalp BxB
Teen Fictionsevgiye aç biri olmak benim suçum değildi ama kalpsiz bir komutana aşık olmak benim suçumdu. bxb Kurgudur.