13.Bölüm

1.2K 42 4
                                    

🦋 Keyifli okumalar aşklarım  🦋

Sabah uyandığımda alaz'ı aradım evin içinde ama yoktu. Haber vermeden gitmişti. Bir kaç gündür böyle yapıyordu. Onun için korksam da, gitmesini istemesem de gideceğini biliyordum. Nere gittiğini bilmiyordum bana bir şey demiyordu. 

Akşam  sekiz olmuştu saat ama hala gelmemişti. Aramalarımı açmamıştı , mesajıma  geç olmadan geleceğini söylemişti. Zil çaldığında hızla ayağa kalkıp kapıyı açtım. Karşımda alaz yoktu. Bu kişileri tanımıyordum.

''Eren sen misin?'' 

"Evet benim. Bir sorun mu var?" 

Ağzıma kapanan mendille çırpınmaya çalışsam da başarılı olamamıştım. Gözlerime siyah perde inerken adamlardan birinin cümlesini duydum.

"Eren denilen çocuğu aldık abi alaz onu almak için koşa koşa gelir."

***

Gözlerimi araladığımda depo gibi bir yerdeydim. Karşımda beni seyreden siyah harelerle birleşti gözlerim. Kimdi bunlar? Neden beni almışlardı? Alazla dertleri neydi? Aklıma alazın beni uçaktan alacağı günkü takım elbiseli adamlar geldi. Yine aynı adamlardı galiba. Yine alazın peşindelerdi. Beni kullanarak onu çekiyorlardı kendilerine.

"Uyandın demek. Çok beklemeyeceksin merak etme alazın yakında burada olur."

"Ne istiyorsunuz alazdan? Ne yaptı size?"

"Alazın söylemedi mi sana yoksa? Ayıp etmiş." Ayağa kalkıp yanıma yaklaştı. Ellerim, bacaklarım bağlı sandalyede oturuyordum. İpler çok sıkı değildi. 

"Doğru düzgün söyle işte. Ne yaptı da alaz size onun peşindesiniz?" Yüzüme eğilerek konuştu. 

"Gerçekten bilmiyorsun galiba. Alaz bildiğime göre dürüst bir adamdır. Ayrıca ibne olduğunu da bilmiyordum."

"Doğru konuş." 

"Alaz ne yaptı bilmiyor musun gerçekten?"

"Bilmiyorum dedim ya."

"Senin alazın intikamını almak için benim babamı öldürdü. Kaçıp kurtulacağını, kaçınca onu bulamayacağımı sanıyor galiba."

Alaz birini mi öldürmüştü? Alaz yapmazdı. Görevi olarak gerekilen kişileri öldürmesi normaldi ama bir intikam uğruna yapmazdı bunu. 

"Ne intikamı? Ne saçmalıyorsun? Alaz böyle bir şey yapmaz."

"Yaptı ama. Alazın yaptı. Annesi ile babasının intikamı için öldürdü babamı."

"Alaz yapmaz öyle bir şey."

"Bilgisayarı getirin." Gözlerime bakarak arkasındaki adamlarına işaret etti eliyle. Küçük bilgisayarı getirerek bir şeyler kurcaladılar. Bilgisayarı bana çevirip başlatılmamış bir video ile bakıştırdılar.

"İzle bakalım." Videoyu başlatır başlatmaz kamerada alaz göründü. Bu oydu, deri ceketi ile elinde silahını tutuyordu. Camdan içeriye atladı ve video durdu. 

Kara Kalp  BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin