20-Final

1.9K 210 82
                                    

Herkese tekrardan Ma Moitié için son kez selamlar.💕
Kısa ve çok tatlış bir final oldu.✨️

                Umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar.❤️



"Taehyung yeter kızardı."

Jungkook uyanır uyanmaz dudaklarına saldıran eşini uzaklaştırmaya çalışsa da pek bir etkisi olduğu söylenemezdi. Taehyung ısrarla dudaklarını sömürmeye devam ediyordu. En sonunda onu üzerinden iterek yataktan kalmış ve koşarak banyoya girmişti. Yoksa bu koca adamdan asla kaçamazdı.

Jungkook iyileşeli ve normal hayatına döneli nerdeyse bir yıl olacaktı. Artık ait olduğu yaşama ayak uydurmuş, kralın eşi unvanına alışmıştı. Yaşadıkları kötü olayları geride bırakmış, o gün Jungkook gözünü açtığı an yeni bir sayfa açmışlardı. Jungkook zor toparlanmış olsa da her anında Taehyung yanındaydı ve bu ona yetmişti.

Banyodan temkinli bir şekilde çıkmış ve yatakta olmayan Taehyungla rahatlayarak üzerini değiştirecekti ki bir anda onu kucağına alıp yatağa adeta atan Taehyungla çığlık atmıştı.

"Hey! Oyunbozanlık yapıyorsun."

"Sen de beni rahat bırak o zaman, Jin hyunglar kahvaltıya gelecek ama senin yüzünden daha odadan bile çıkamadık."

"Onlarda her haftasonu gelmesin."

"Sonra Hoseok'u özledim diyip duruyorsun ama..."

"Tamam bir tek o gelebilir."

Jin ve Namjoon hayat bu ne olacağı belli olmaz bari ölmeden evlenelim demiş ve dediklerini de yapmışlardı. Kısa süre sonra da küçük ve aileye sahip olmayan bir bebeği evlat olarak sahiplenmişlerdi. Adını ise belki de hepsinin bu durumda olmasını sağlayan kişinin yani Hoseok'un adını koymuşlardı.

Hoseok o kadar neşeli bir çocuktu ki geldiği zaman hepsinin mutluluk kaynağı oluyordu. Son kez  Jungkook'u öpen Taehyung sonunda üzerinden kalkınca Jungkook derin bir nefes almış ve hızla ayaklanmıştı. Üzerini değiştirdikten sonra aşağı inmiş ve çoktan gelen çifti ve küçük bebeği görünce gülümsemişti.

Jin geç geldiğine dair onu biraz ayıplamış sonra ise sarılmıştı. İçeri gelen Taehyung ile birlikte ise kahvaltı masasına oturmuş ve kahvaltı yapmışlardı. Sonra ise kısa bir süre daha kalan çift Hoseok'un uyuması üzerine evlerine gitmişti.

Taehyung ve Jungkook ise birbirlerine ilk defa açıldıkları Göle gitmeye karar vermişti. Yanlarında getirdikleri piknik sepetiyle birlikte oturmuş ve gün batımına karşı sohbet etmişlerdi.

"İlk karşılaştığımız günü hatırlıyor musun?"

"Evet kafama bir ok atmak üzereydin."

"Neyseki atmamışım,yoksa ne yapardım?"

İkisi de buna gülmüş ve birbirlerine sarılmışlardı.

"Sen olmasan ne yapardım ben?"

"Sen olmasaydın muhtemelen hala yerden bitme biyoloji hocamla uğraşır oluyordum tanrı Jimin'e sabır versin."

"Jimin demişken mektubunu okudun mu?"

"Evet Jin hyung geçte olsa hatırlayıp verdi. Aptal çocuk beni ağlattı ama hala biyoloji hocasıyla uğraşıyormuş, kadın mezun olmasına rağmen onu rahat bırakmamış."

"Senin aksine sanırım o kadını seviyorum. O ve ödevi olmasa seninle asla tanışamayacaktık."

"Hayır bu doğru değil, o sadece bir araçtı. Biz ruh eşiyiz taehyung bir şekilde bir araya gelecektik."

"Yine de süreci hızlandırdı."

"O aşufteyi hala sevmiyorum."

"Peki peki bir şey demedim."

Jungkook başını kaldırıp Taehyung'a bakmıştı.

"Noldu?"

"Hiç sadece seni çok seviyorum."

"Ben de seni çok seviyorum Jungkook'um güzel eşim benim."

Derince öpmüş ve kokusunu içine çekmişti aşkının. Taekook ikilisi o gün geç saatlere kadar gölde oturdu ve başlarından geçen her şeyi gülerek konuştular. Yaydan çıkan bir ok ile başlayan hikayemiz dalganan bir gölün kenarında son buldu.

Merak edenler için ise Taekook sonsuzluğun sürdüğü bu evrende hep mutlu oldu. Biyoloji hocasının verdiği ödevi yapmak için ormana giden Jungkook uyuya kaldığı ağacın altında yeniden uyandığında 500 yıl öncesine Kim Krallığı'nın geldiğine hiç bu kadar mutlu olacağını düşünememişti.


  Evettt ilk hikayenin sonuna geldik.💕

İyisiyle kötüsüyle ilkin günahı olmaz derler bir şekilde bitirdik. Bu konu ve bu hikayeyi severek yazdım ve severek sonlandırdım.

Genel hatlarıyla büyük değişmeler olmadı ve aklımdaki gibi bir sonla bitirebildim. Bazen karışık geldiği bölümler olmuş olabilir elimden geldiğince açıklamaya çalıştım ama bu kitap ve bu taekook her zaman ben de ayrı olacak çünkü ilkler unutulmaz.

Umarım benden,hikayeden, bizden memnunsunuzdur. Bu ilk sondu ama başlangıçtı bizim için de. Bundan sonra daha bomba hikayelerle kaldığımız yoldan devam edeceğiz.

Ma Moitié burada bitiyor, sizi seviyorum Ma Moitié seviyorum ve bu hikayeye son noktayı koyuyorum Pro ve Yandaş sundu sizi seviyoruz 💜

Ma Moitié Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin