"Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu." diyor.İnsanin içine atmasının, güçlü görünmeye çalışmasının en yorucu hali bu olsa gerek.
~DOSTOYEVSKİ~Ayaz;
Bahtımın karasına sövsem acaba Allah daha da çok bana ceza verir mi? "Öyle deme Ayaz" der dediğinizi duyar gibiyim. Demedim de zaten merak etmeyin ama içten içe isyan etmemekte elde değil. Kara bahtım kör talihim yine benden yana olmadı. Her defasında bu böyle olmak zorunda mı? Yok yok vazgeçtim kararlıyım ben isyan edeceğim. Hatta öteye de gidebilirim. Yada vazgeçtim çarpılıp işleri daha da kötüye sokmaya niyetim yok. Neden böyle konuştuğumu merak ettiğinizi düşünerek size çok saçma bişey söyleyeceğim. Emir yok. Nasıl der dediğinize eminim ama gerçekten yok.En son onu bu hücre de kolları iki yanında bağlı bıraktığımıza eminim. Hemde adım kadar eminim. Hadi ama Ayaz öteki hücrededir diyorsunuzdur ama değil dostlarım. Çünkü Elif'in getirdiği o bütün saçma sapan aletler şuan ayağımın dibinde bi bana bakıyor bir yanımdakilerine. Şimdi isyanımın nedenini anladınız dimi? Adam kaçmış gitmiş ve bunu nasıl başardığına dahil en ufak fikrim yok.
"Ayaz, bu Emir itini hangi ara öldürüp yok ettiniz?"
Eylül'ün şaşkın sesine ufaktan bir göz devirme hareketi yapmadan geçemedim. Oysa hiçte sevmem o hareketi ama gelin görün ki Eylül de hiç mantıklı cümle kurmuyor."Saçmalama Eylül! Ona dokunmadım bile."
"Oha, sen değil de bu şekilsiz mi yaptı. Ben şok! Bunu o beceriksiz halinle nasıl yaptın merak ettim doğrusu." Hayır Kemal de yapmadı bundan eminim çünkü ben o itin adamlarına sıkarken o gayet keyifli bir halde sigarasını içiyordu.
"Yok vallahi kara mambam bende ellemedim."
"Evet ellemedi çünkü onun beni keyifle izleyerek sigara içtiğine yemin edebilirim."
"Ona yardım etmeyip sigara mı içtin. Sana inanamıyorum şekilsiz..onun ölmesine müsade etmeyeceğim demiştin." İyi de ben zaten ölmedim ki, üstelik konumuz şuan ben değil Emir iti olacaktı.
"Bir sakin olur musun? O zaten ölmedi üstelik şuan konumuz bu değil." He işte aklın yolu birdir..Kemal de benim gibi düşünüyor. Şuan ki konumuz bence de ben değilim. Tam ona haklısın kardeşim diyecektim ki bundan vazgeçmeme neden olacak dahiyane sözlerine devam etmişti. Kendi işimi kendim yapmamamın acısını yaşıyorum. "Çok acıktım ve yoruldum gidip yemek yemeliyiz." İşte tam ona yakışır bir replik, aslında konumuz yemekte değildi demek istiyorum ama şimdi bunu dersem mevzu uzar diye de korkmuyor değilim.
"Senin aç karnın ne zamandır bizim konumuz haline geldi. Şuraya bak 200 kilosun be adam yeterince yemişsin yiyeceğin kadar utanma, gel beni de ye!" Haklı mı? Bence haklı. Gerçekten de bu hayvan herif 200 kilo var. Ah neler düşünüyorum konumuz kilo da değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATMACA'NIN KIRIK KANADI
Mister / ThrillerBazı gidişler yürek kanatır..ben onu gönül tahtıma oturtmuşken o beni hiç ummadığım zamanda terk etti. Evet bazı gidişler yürek kanatır.. o gitti giderken de beni cehennemin ortasına terk etti. Zeynep Akay iki erkek tarafından büyük bir cehennemin...