בספר הקודם של האלמנטליים

205 20 6
                                    

היי לכולם, אני עושה פה חזרה מהירה על מה שהיה בספר הקודם כי כבר עבר הרבה זמן מאז שסיימתי להעלות אותו, אז אני עושה לכם רענון קצר לפני הספר החדש
וגם כי הרבה ביקשו ממני לעשות את זה
אבל מזהירה מראש, אני לא טובה בתקצירים ובלספר עלילה בקצרה אז לא יודעת עד כמה זה יהיה יעיל

***

בספר הקודם של האלמנטליים:
ליילה סאטו, אחיינית של מלך המים, בורחת מהמלחמה המתחוללת בממלכתה.
פניה מועדות אל ממלכת האוויר במטרה להשיג עזרה לעמה, אבל דרכה מצטלבת עם יורש העצר של ממלכת האש, הנסיך מאקו ריינס, שמציע לה עסקה שתוכל להעצים את כוחה של ממלכתה.
עם הזמן, השניים מבינים שלא נפגשו במקרה ושגורלם נשזר בשל נערים נוספים הנקראים 'הנבחרים'.
חלומותיו המסתוריים של מאקו חושפים רמזים המובילים את מאקו וחבריו אל אבן המאגנה הנחשקת - אבן שביכולתה להעניק את ארבעת האלמנטים בצורתם הטהורה ביותר.
ליילה, שליבה נשבר על ידי הגבר הראשון שאי פעם אהבה, מתחילה לגלות מה היו הסיבות האמיתיות בגללן פגשה את ראנוס סאיקו מלכתחילה. היא מגלה שרבים מהסובבים אותה בחיפוש אחר האבן במטרה לנצל את כוחותיה לרעה, אולם, ליילה מחזיקה בדעה שונה לגמרי.
היא כבר ראתה במהלך חייה אנשים שקיבלו כוח ופעלו בדרכים שגויות, לכן היא פועלת כדי להשמיד את האבן ולהגשים את ייעודה כנבחרת המים.
בסוף הספר, הנבחרים ומאקו - שתפקידו כמגן של אבן המאגנה הוא משמעותי ביותר בדרך להשמדתה - מוצאים את עצמם דחוקים אל הקיר ובלית ברירה נאלצים לקיים את הטקס שישחרר את כוחות האבן.
ראנוס סאיקו ושותפיו מתאכזבים לגלות שנכשלו במשימתם ולא הצליחו להניח את ידם על הקסם שרצו.
נער בשם טרבור טאק שמצא את עצמו בסביבתם בזמן שהתקיים הטקס, החליט שזה תפקידו למנוע קיום נוסף של הטקס ולכן משליך את ליילה - אחת מהנבחרים - מהצוק עליו היו.

הספר מסתיים בכך שהקסם עזב את אבן המאגנה ואיש לא יודע לאן הוא נעלם.

האלמנטליים 2 - חרב האזמרגדWhere stories live. Discover now