שלווה תהומית אפפה את ליילה כשהרוח העדינה ליטפה את פניה. ידיה נחפרו באדמה הרכה שעליה ישבה ברגליים שלובות וגרגרי עפר הסתחררו סביב כפות ידיה. השקט צרם באוזניה וחלפה בראשה מחשבה ששקט זה מסמן את בוא הצרות.
עיניה נפקחו כמעט במהירות והיא נעמדה על רגליה בזמן שסקרה את סביבתה. הצוק עליו עמדה לא היה צוק רגיל, אלא משונה, כאילו נחתך מתוך יער, שכן עצי פרי טריים ורעננים ניטעו עליו, סנאי נעלם בין הענפים, ואפילו מקווה מים קטן היה באדמה.
שורת העצים שניטעה בקו ישר לצד המעיין הזעיר, כמו נחצו לגמרי, החל מצמרותיהם האדירות, עד גזעיהם וכלה בשורשיהם העבים. ליילה הצליחה להבחין שחצאם השני נמצא בקרקע הרחוקה שלמטה.
מלמולים מוכרים נשמעו מאחוריה וכשהסתובבה פגשה במחזה מוכר ומוזר כאחד. היא מצאה את עצמה עומדת מול ארבעת הנבחרים - כולל אותה - עומדים במעגל ומבצעים את טקס אבן המאגנה. מאקו ניהל את הטקס ובזמן שהוא מלמל את משפט האבן, זוהר אדום הגיח מעליהם עד שהאבן הלכה והתהווה מתוכו.
אבן המאגנה הבריקה ונצצה תחת אור הירח הבוהק, כה אדירה נראתה, אדירה ביופייה, וליילה התפעלה מהמראה כמו בכל הפעמים הקודמות בסיוטיה בהן הניחה עליה את עיניה.
"ליילה?!" קול מודאג נשמע לצדה ונשמתה כמעט נטשה אותה כשפגשה בפנים החיוורות של אמה המנוחה. "מה את עושה כאן?". החשש היה נסוך על פניה היפיפיות של ליידי מרגרט והיא סקרה את גופה של ליילה פעמים רבות כדי לוודא שזו אכן בתה.
"מה את..." שאלה ליילה חזרה ופיה נאלם כשהבחינה בגבר שנעמד לצידה של אמה. שיערו סורק לאחור, עיניו הכחולות כשלה נצצו באימה, וצבעו הכחול של שריונו כבר דהה ולא נראה מהודר כפעם. היה זה הלורד פרנק סאטו.
"א... אבא?" היא שאלה בזהירות. ליילה צמצמה את המרחק ביניהם וחיבקה את שני הוריה כל כך חזק כאילו חייה היו תלויים בכך. דמעות נקוו בעיניה וקולה נשמע כיבבה כשדיברה שוב. "מה אתם... מה אתם עושים פה?".
"הו, ילדתי, לא היית אמורה לבוא הנה," אמרה מרגרט. "לא היית אמורה להגיע הנה, עדיין לא".
ליילה העבירה את עיניה אל אביה בתקווה שהוא יסביר לה את המילים המבלבלות של אמה. "כיצד הגעת הנה, ליילה?" אביה פצה את פיו. היה לו את אותו קול סמכותי שנודע בו כשעוד היה בין החיים, אך גם הרכות ניכרה בו בכל פעם שפנה אל אחת מבנותיו. "מי גרם לכך?" עיניו ירדו אל הדם שהכתים את שמלתה והתפשט לאורך כל גופה. מאין הוא צץ?.
"אינך זוכרת, ילדתי?" שאלה מרגרט וחמלה הופיעה על פניה. "הביטי סביבך".
ליילה עקבה אחר הוראת אמה וחקרה את הצוק שעליהם היו. הנבחרים וראנוס נעלמו כלא היו והשקט המחריד שב אל הצוק. לפני שליילה הספיקה להביט שוב בהוריה, אמה דחפה אותה מן הצוק הגבוה וצרחה השתחררה מפיה של ליילה.
YOU ARE READING
האלמנטליים 2 - חרב האזמרגד
Fantastikהחרב את הנצח תשלול והעוצמה תאזל קסם אבן המאגנה שוחרר אל אדם שזהותו לא ידועה, אבל דבר אחד ידוע - אף אחד לא מוגן. אמאייה ביי מגלה דברים חדשים אודות משפחתה ומבינה שאם היא רוצה לשרוד, עליה לאמץ את החלק השנוא ביותר שבתוכה. חרב עתיקה עשוייה להיות הפיתרון...