one

1.8K 26 0
                                    

Jsem Andy, Andy Vlčková mám bráchu Jakuba aka yzomandiase. Nechkubim se s tím nemám ráda pozornost. Ani kluci od něj z labelu neví že existuju. Prostě to vím jen já a Jakub s mojí mámou. Pracuju jako modelka. Je těžké utajit mě male tajemství stejně jakopro Jakuba. Je mi 25.

18.11
Napadl první sníh. Miluju vánoce a celkově zimu. Dnes je skvělý den. Tedy podle naty,  protože jsme pozvane na ples. Jsou dvě hodiny před plesem a já se chystám. Šaty už mám oblečené. Jsou krásné sametové modré s rozparkem, jsou uple na tělo. Natočila jsem si vlasy a trochu se namalovala. Obula si bílé lodičky a přehodil přes sebe kabát. Vzala jsem si kabelku a do ní strčila klíče,telefon,peníze a lesk na rty a se šla dolů po schodech kde na mě čekala taxík. Nasedla jsem a on mě odvezl před budovu kde se koná akce. Zaplatila jsem a vešla dovnitr kde na mě čekala naty ve svých krásných staro růžových šatech nebyli vůbec podobné těm mým. "Ahoj naty" rekla jsem "Čau kočko" řekla a šli jsme si pro drink. Smáli jsme a povídali si. "No a kdy že se budeš stěhovat?" Zeptala jsem se "za dva týdny" rekla "a fakt musíš?" Zeptala jsem se. "Jo  ale neboj budeme se vídat" rekla. "Jo však já vim" rekla jsem. Natálie se stehuje z Prahy do Pardubic kvůli pritelovi. Jmenuje se Petr. Je fajn ale ne že bych z něj byla nadšená. "Dobrý den dámy a pánové, vítejte na každoročním plese už 7 rokem. Doufáme že si to užijete a přijdete i další rok" řekl a odešel. "Hele zajdu si na záchod." Rekla jsem "Jo jdu taky" rekla a spolu jsme šli na záchod. Cestou zpátky někdo strčil do nějakého kluka a dopadlo to tak že na svých světlých šatech jsem meka drink. "Dávej bacha !" Zrvaka na něj naty "naty kkid to je vpohode zajdu si naproti do obchoďáku koupit nějaký šaty a přijdu ok?" Rekla jsem. "Ne to není vpohode zničil ti šaty" řekl "dobrý neres to:?"rekla jsem a šla jsem naproti do obchoďáku si něco vybrat. Vybrala jsem krasne ale levné šaty. Byly červené až skoro rudé. Pak jsem přišla sestavě šaty mi pani v obchodě vyčistí. Pal už jsem šla zpátky. "Tak jsem tu" rekla jsem "jsou dokonalý" rekla. "Nejseou nejhorší" rekla jsem. "Pak jsme se bavili dal.
Někdo nás ale vyrušil. "Hele promiň že jsem ti zničil šaty nechtěl jsem" řekl kluk "však vpohodě stane se" rekla jsem a usmála se. "Já ti zaplatím ty šaty" řekl "Ne to ne fakt všechno vpohode" rekla jsem. "Tak fajn ale pozvat na drink vás můžu" řekl "to se neodmítá" rekla naty tak jsme šli.

"Hele naty já už půjdu domů" rekla jsem. "Jasně já tu ještě zůstanu tak za půl hodiny přijede Petr" rekla. Rozloučili jsme se a já šla čekat na taxi. Když přijel tak jsem mu řekla adresu a on mě odvezl domů. Doma jsem se umyla a šla su lehnout.

19.11
Vstala jsem a dka a si  nejake ovoce pak jsem se sbalila a šla do gymu. Po dvou hodinách jsem se prevlekla a mířila si to přímo pro šaty. Pal jsem si zasla na snídani a šla k naty ji pomoct balit. "Čau kočko" řekla jsem když jsem přišla."Čau zlato" rekla "hele asi můžeš jít domů pomůže mu Petr." Rekla "Jo tak fajn cau" rekla jsem a odešla. Byla jsem naštvaná protože už tráví více času s Petrem než semnou a už mi ani nenapíše. Když jsem tedy došla domů tak jsem si zacla vařit oběd. Teď moc nechodím do agentury protože mam volno. Napadlo mě tedy že se pojedu podívat di varu. Zavolala jsem mámě.

M:ahoj Andy co potřebuješ?
A: hele nemohla bych se stavit?
M:jasně je tu i Jakub
A:tak jo tak za dvě hodiny jsem u vás papa
M:papa

Já se šla prevlect. Oblékla jsem si sede tepláky a k tomu mikinu kruhy a vlny co mu bráška poslal. Pak jsem na to hodila černou bundu nasadila čepici a obula boty a vyjela. Pustila si svůj playlist a jela v zasněžené krajině.

ugly love /milionplus/Kde žijí příběhy. Začni objevovat