"Můžu se přidat?" Rekl dominik "budu ráda" rekla jsem. Dominik se vyslekl a šel zamnou do vany. Ležel jakoby zamnou a já se opřela o jeho hruď. Ruce měl položené na mém pasu. Miluju když je dominik takový jaký vlastně je teď pořád. "Andy?" Rekl "mhm?" Rekla jsem "Jsi nádherná" rekl. Ja se na něj koukla a políbila ho. "Je mu líto ze jsem odesla" rekla jsem "Udělala jsi dobře" rekl a pohladil mě po vlasech. Po 20 minutách bída vychladla a my šli z vody. Oblékla jsem si pyžamo takže nikovo tričko a kraťasy. Pak jsem si ucesala vlasy a nik mi zapletl copanek. Pak jsem se odlíčila a šla do ložnice. Tam jsem si lehla k nikovy a šli jsme spát.
Máme tu léto. Začátek prázdnin a my znovu vyjeli na chatu. Jakub už se srovnal s tím že jsme s dominikem spolu. No a co s nikem? Pořád stejný. Všechno je krásný ale někdy má nik svoji náladu ale neberu mu to za zlé já ji mám taky. "Nikosi dělej!" Rekla jsem když dělal pičoviny a nebalil si věci. "Makám na tom" řekl a balil věci. Pak jsme zabalila buchtu na cestu a šla se obléct. Daka jsem si černé bikershorts a k tomu velké nikovo tričko. Pak jsme vzali kufry a šli k autu. Tentokrát nejedeme dodávkou. S nikem jsme nastoupili do auta a jeli směr chata. Když jsme po pár hodinách dojeli tak jsme si šli zabrat pokoj.
Byli jsme tam první. Vzali jsme si pokoj který minule mel Radek s naty. "Any?" Rekl "Co bych potřeboval?" Rekla jsem. "Obejmou" řekl jak miminko. Já se usmála a šla ho obejmout. Pak jsem šla dál vybalovat věci. "Co to máš na tom stehnu?" Rekl vystrašene. Zezadu na stehnu mám jizvu. Jednou mě na táboře když mi bylo 15 sekl kamarád nechtěně ostrým plechem dost hluboko. "To je docela vtipná historka" rekla jsem a zasmála se "když mi bylo patnáct jela jsem na tábor jako praktikant a nosili jsme ostré plechy a já se rychle otočila a kámoš mě sekl do stehna a dost hluboko. Tu jizvu už mám dlouho nemusíš mít strach" rekla jsem. Po nějaké chvíli přijeli i ostatní. Oblékli jsme si plavky a šli k jezeru. Když jsme tam došli sundala jsem si kraťasy a tričko a ská na skalku co tam byla. Kluci šli zamnou. "Kdo jde první?" Rekla jsem. Vsichni na sebe tak pokukovali . Protocila jsem očima. "Jste srabotky" rekla jsem a rozběhla se a skočila dolů. Paktam skočili i ostatní. Cakali jsme po sobě vodu a dělali picoviny. Kluci pak byli ve vodě a já vylezla na strom a seděla tam a čuměla na ně. Byli jak malí kluci. Musela jsem se usmát. Mám je všechny ráda. Mám pocit jako by najednou zmizeli všechny problémy. "Kde je Andy!?" Rekl Tomáš vystrasene. Já dělala jakože tam nejsem. Z jejich pohledu nejsem vidět. Zacli tam pobíhat a hledat mě. Ja se mezitím za stromě smála jak blbá.Už mě hledají třeba 15 minut. Milionkrát mi volali. "Vlčková já tě zabiju až tě najdu!" Zerval Jakub. "Tudle vlcku" rekla jsem potichu. Stoupla jsem si a přelezla na skalku co byla vedle stromů. Pak jsem od tam tud šla jakoby nic za nimi. "Co tady děláte?" Rekla jsem v klidu I když jsem se chtěla hrozně smát. "Nic jen už tě půl hodiny hledáme" řekl nasranej Jakub. Já už to nevydržela a zacla se smát. "Celou dobu jsem seděla tamhle na ty věty a smála se jak blbá" rekla jsem vzala si věci a zdrhala. Nakonec mě chytl Jakub a z lechtal mě. Večer jsme chlastali a dělali picoviny...
Další den ráno jsem se probudila na kuchynškém ostrůvku. Rozhlédla jsem se kolem sebe a viděla jsem že nejsem jediná kdo usl takhle debilne. Jakub ležel na schodech a Dominik na zemi.
Ostatní kluci se taky rizne povalovali po zemi nebo na gauči atd. Včera jsme to asi prehnali. Mám štěstí že nemivam kocovinu. Vstala jsem a napila se vody. Pak jsem šla do sprchy a pak šla probudit ty debilky dole. "Ty pičo Andy drž hubu!" Zarval Jakub "Máš kocovinu?" Rekla a zasmála se "kurva nemůžu za to že ty ji nemivas a je to pekne nefér" řekl a vstal a šel do pokoje pak vstali i ostatní. Uklidili jsme a šli se prevlect do plavek. "Domi?" Rekla jsem kdy jsem byla v koupelně. "Copak?" Rekl a přišel. "Potřebovala bych to zavázat" řekla jsem. Nic neřekl dal mi vlasy na stranu a zavázal mi plavky. "Prosím" řekl a usmál se. "Dekuju" rekla jsem a políbila ho. Pak jsem si zapletla cop a vzala dva ručníky a šli jsme k bazénu. To by nebyl Jakub kdyby nestal u baru co je pod pergolou a nemíchal drinky. "Andy co si dáš?!" Zakřičel Jakub. "Jen růžový tonic" rekla jsem a usmála se. Sedla jsem si na lehátko a ležela a opalovala se. Jako bych nebyla opálená dost. Po zhruba 30 minutách cítím na své horké kůži studené kapky vody. "Pojď do vody" řekl dominik "mne se nechce" rekla jsem. Nic neřekl a zal mě do náruče a hodil mě do bazénu. Místo toho abych vyplaval jsem schválně zůstala pod vodou. Pak jsem slyšela tlumené hlasy jak po sobě křičí. Vynořila jsem se a uacla se smát. "T pico jsem se lekl" řekl Jakub kluci pak dělali kraviny a já byla s dominikem. "Co vy dvě Hrdlička?" Rekl Jakub a podal mi další drink. "Jakube ty všechno zkazis!" Rekl dominik "nech ho" rekla jsem a usmála se. Jakub se zatím smál. "Hele nechceme večer udělat Burgery?" Rekl Jakub a ukázal na gril. "Jo proč ne" řekli kluci aja souhlasila. "Tak já se jdu prevlict a zajdu pro jídlo" řekl js. "Tak jo" řekl Jakub. Já se pak už šla nahoru prevlict do obyčejných teolakovych kraťasů a velkého trička. Mokré vlasy jsem nechala volné sáhnout. Když jsem přišla dolů kluci už chystali něco v kuchyni. "Jdu pomoct jakubovi" rekla jsem a šla na zahradu kde Jakub chystal maso. Já zapla gril a zacla dělat maso.
ČTEŠ
ugly love /milionplus/
Fanfiction"jak si jen mohl..." rekla jsem zoufale. "Promiň já nevěděl jsem co dělám odpusť" řekl. "Jdu pryč" rekla jsem a on opravdu odešel....