twenty-four

521 12 0
                                    

Pak si asi domyslime co se stalo. Pak jsme šli spát.

Ráno jsme vstali a už v posteli se bavili a smáli se. Dali jsme si společnou sprchu a já se oblekla do teplaku a obyčejného tílka úplného na tělo. Dominik si vzal to co včera. Tepláky bílí tričko a mikinu. "Proč jsem vůbec jek ten Jakub ?" Rekla jsem "No natka se před ním jaksi prokecla a on byl nasranej" řekl "Já tu natalii zabiju" rekla jsem "ale máš ji ráda" řekl "je fajn" rekla jsem a chystala tousty."an jsem rád že si mu dala šanci" řekl "Já jsem ráda že iz je vse vpohode a vše se daří Teda až na nasranyho Jakuba" rekla jsem. "To jo" řekl "pustíme si písničky" rekla jsem a šla k nikově telefonu a pustila svůj playlist. Zpívali jsme a dělali kraviny. "Všechno je fajn všechno je all right všechno je nice" řekli jsme když nám hrála písnička gin. Po pár minutách tan skočila písnička sedm. Pořád ji miluju. "To je tvoje oblíbená" řekl svoji poznámku "Jo to je" rekla jsem. Tihle jsme spolu zpívali od začátku až do konce. Pak už jsme šli jist. Pak někdo zazvonil. Šla jsem otevřít. Jakub "Čau bracha" rekla jsem "Proč si se k němu vrátila! Zase tě akorát zničí! Ndy vzpamatuje se je to dominik!" Zarval hned přiběhl nik "nervi po ní" řekl a stoupl si přede mě. "Až budeš bulet tak zamnou nechod!" Rekl a odešel
."vpohode?" Rekl nik a zavřel dveře"jo všechno je all right" rekla jsem a usmála se . Pak jmse se šli projít a pak už jsme se jen váleli doma u telky.

Nik ráno musel odjet. "Tak ahoj" rekla jsem "Ahoj" řekl a obejmul mě. "Bude tady nuda"rekla jsem "ale notaak"  řekl "Fakt" rekla jsem "Tak si budeme volat" řekl "Tak jo" rekla jsem a usmála se "Tak já musím ahoj" řekl "pa" rekla jsem a zavřela dveře.
Spa jsem k počítači a odpovídala na emaily. Napsali mi z agentury ze dostali lepší nabídku a ze teď nemůžou vydat moji knihu. Docela mě to zabolelo ale já ji stejně vydám. Celý den jsem pak pracovala na knize a nebo spala. Když jsem dělala jídlo tak někdo zazvonil. Šla jsem otevřít. Tomáš? "Už jsi dneska třetí co tu je" rekla jsem a Ukázala mu ať jde dál. On se vyzul vyslekl se a sle do kuchyně. "Jakub je nasranej" řekl Tomáš "Jo ja vim" rekla jsem a Michala omáčku. "Dneska rozbil dominikovi hubu a docela hnusně." Rekl "to máš říct hned!" Rekla jsem vyola sporák obula si bity a jeli jsme do Pardubic. "Jinak preju vám to s dominikem" řekl "dik je jinej" rekla jsem "Jo to je" rekl pak jsme se celou cestu nebavili a byli sticha. Tomáš jel ke studiu. Prizastav8l u vchodu a jel zaparkovat. Když parkovat tak já Uz běžela nahoru. Dominik sedel na gauči a držel si kapesník u nosu. Vypadal hrozně. "Co se tady děje?" Rekla jsem a sla k dominikovi  "to nic" řekl "Pojď ošetřim ti to" rekla jsem a vzala ho do kuchyně a zalepila mu rozsekly ret a chladila modřiny na oku. "Vy jste fakt kokoti" řekl hasan. Pak jsem šla do kanceláře kdesedel nasraný Jakub. Taky mel všude modřiny. "Jste kokoti" rekla jsem "Ty jses hlavně kráva" řekl a ukázal na mě. Nic jsem neřekla a ošetřila ho. Pak jsem odesla."Jsi vpohode?" Rekla jsem a pohladila ho po tváři. "Jo říkal jsem že to nic není" řekl a usmál se i když bylo vidět že ho to bolí. "Pojedeme ke mně" rekla jsem. "Dobré" řekl vzal klíče a telefon a šli jsme do bytu kde se toho odehrálo hodně. Zabalil si věci a spí k autu. Chtěl si sednout na místo řidiče."Tak to vůbec" rekla jsem a nastavila ruku aby mi dal klíče "delm to nerad" řekl a dla mi klíče. Sedla jsem si a nastartovala. Dominik si sedl a pripoutal se. "Mám stejný auto vím jak jede" rekla jsem "a navíc vybiras písničky" rekla jsem pak. On si vzal telefon a pouštěl písničky.

Dojeli jsme do Prahy a já zaparkovala. Šli jsme na Starbucks a pak domů. Já dovařila to jídlo co jsem mela rozdělené a pak jsem ho namdala na talíře. Najedli jsme se a šli jsme hrát Uno. "To je sračka" řekl "říkáš to ienom protože prohrávat!" Rekla jsem "ale 6ak cum na to vole mám karty k hovnu" řekl. Nakonec jsem vyhrála. "Domi potrebuju pomoct" rekla jsem když jsem uklidila karty. "S čím" řekl a usmál se. Já mu podala krabici. On ji otevřel. "Fotky?" Rekl "budeme lepit na zeď" rekla jsem a usmála se. Vybrali jsme zeď v chodbě. Zeď byla ciste bílá a byli tam jen jedny dveře a to do mého pokoje. Lepili jsme ale ten den jsme to nedodělali. Byli ksme unavení tak jsme si dali sprchu a šli spát. Ráno jsem vstala a dominik uznebyl v posteli. Neřešila jsem to a ještě usla. Pak jsem vstala a šla do kuchyně byl tam domin8k a chystal oběd.obejmula jsem ho zezadu. "Dobré ráno Růženko" řekl a já věděla že se usmál. "Já jdu lepit" rekla jsem a šla lepit fotky. Po chvíli přišel I domča. Stejně jsme to nedodělali protože jsme šli jist. Pak jsem se šla prevlect. Měla jsem na sobě světle modré uple rifle a na tom velké bílé tričko. Venku zaclo pršet. "Dělej!" Rekl a táhl mě za ruku ven. Venku pršelo víc a víc. Polibil mě. Běhali jsme v dešti po venku a dělali kraviny. Byli jsme úplně promočení. Když jsme přišli domů šla jsem si dát horkou vanu.

ugly love /milionplus/Kde žijí příběhy. Začni objevovat