six

857 15 0
                                    

Uběhla dva tydy a jsou tu vánoce. Za tu dobu nějak nemůžu dostat dominika z hlavy. Párkrát jsme se libali. Momentálně jsem v Praze a odcházím z fitka. "Ty jsi Andy?" Rekla Aš 14 léta holčina co zamnou doběhla "Jo to jsem co potrebujes?" Rekla jsem mile. "No chci ti jen říct že mi moc pomahas a ráda tě sleduju" rekla "Pojď sem" rekla jsem a obejmula ji "hele promiň budu muset jít ale přeji ti vesele vánoce" rekla a běžela zpátky za mámou. Kéž by mi bylo zase 14 a neměla takové starosti jako mám teď.pak už jsem si to mířila domů zabalit si věci a taky dárky abych mohla jet do pradubic. Kdyz jsem byla nachystaná tak jsem vyjela. Pustila jsem si totální bomby a vibovala si.

Právě jsem zaparkoval u bytovky a jdu nahoru. Zauvonila jsem. Otevřel mu rozespalej Jakub. "No dobré ráno" rekla jsem "Čau" řekl. Už tam mám i svůj pokoj. Takže jsem tam hodila věci a šla Kubu ještě jednou oradn3 obejmout. "Jakube na ně jsi Zapoměl" rekla jsem s úsměvem " No jo no pojď seem" řekl a rozsáhlé ruce a já ho obejmula. Měla na sobě jen kraťasy. "Jo a musím ti něco ukázat" rekla jsem "No tak Ukaž." Rekl já si sundalala mikinu a ouver size tričko. Měla jsem na sobě jen sportovní podprsenku. Chtěla jsem mu ukázat svoje nové tetování.na břiše pod prsy jsem vytetvaneho čínského draka
"Co na to říkáš" rekla jsem vesele "Jo je fakt pěkný" řekl "dekuju" rekla jsem a oblekla si tričko "a taky máš hezky brušáky" řekl "kdybys nebyl můj bratr zabiju tě" rekla jsem "kdybych nebyl tvuj bratr neukázala by jsi mi to" řekl já pak už šla do kuchyně kde seděl znuzený tokac"tomasii vypadáš jak mrtvola"rekla jsem on rychle vstal a obejmu mě" jsem ti tak chyběla?" Rekla jsem "vole vždyť to je skoro věčnost" řekl "Tak to jo" rekla jsem a pak se dotáhla.
"Kde máte dominika" rekla jsem když jsem si naouvaka pití "je v pokoji s nějakou kurvou" řekl otravene Jakub. "Jak jinak" řekl hasan co přišel a šel mě obejmout "ahoj" rekla jsem. Nechtěla jsem slyšet že s někým jiným. "Či tady  ještě děláš vypadn!" Slyšíme řev z chodby. Dominik je vzhůru. Slečna rychle odešla a Dominik šel za námi. Nechtěla jsem se na něj koukat. Jakub stla vedle mě a dělej si snídani "jak dlouho to takhle je" poseotala jsem "Tak týden" poseptal mi. Jo přesně týden jsme se neviděli. "Je Andy se nám vrátila" řekl s posmeškem Dominik "taky tě ráda vidím" rekla jsem v klidu i když mě to docela bolelo."Tak co Andy hák to jde v Praze?" Rekl tom "na hovno teď sjiu tam všude lidi kvůli vánocům a pořád mě někdo poznává" rekla jsem a sedla si na linku. Pak už jsme se jen nějak bavili a kluci šli do klubu. Já zůstala sama doma. Šla jsem do koupelny a šla pod sprchu. Pustila na sebe horkou vodu. Stékala mi po těle. Když jsem se umyla tak jsem se jen zabalila do rucniku a šla do ppkoje kde jsem si Oblékla jenom velké tričko co mi je po kolena a tanga. Pal jsem si sla ucesta vlasy. Zapletalová jsem si copy akoukala u toho na tik tok. Najednou me nekdy držel za boky. Byli to velké ruce podívala jsem se na ně. Lezata osmička. Dominik. "Co děláš dominiku" rekla jsem "nic" řekl a začal mě líbat na krku. "Dominiku nechceš si zavolat radši hoe?" Rekla jsem "ne" řekl a zahumičkoval mi nedopleteny cop. "Niki nemůžu s tebou spát ani nic takového." Rekla jsem "Proč ne?" Rekl "protože bych byla další a já nechci být další a navíc se snaží. Dát dohromady a vždy když jsem s vámi se mi to zkazí" rekla jsem zoufale "Fajn" řekl nasrane a odešel do pokoje. Zhruba po 20 minutách někdo zvoní. Šla jsem otevřít. Hoe. "Dominik je tamhle" rekla jsem a Ukázala na dveře. Slečna zašla dovnitř. Mám nejhůř umicteny pokoj přímo vedle dominika a už třeba 20 minut poslouchám vzdychy. Vstala jsem a prevlekla se do mini šatů a zavolala si taxi a taky Jakubovi kde jsou. Pak jsem šla k dominikovim dveřím a viděla jak odchází ta slečna. "Jdu pryč cau" rekla jsem a šla dolů k taxíku který mě odvezl do klubu. Před ním na mě čekala Jakub. Šli jsme dovnitř a já si Sundala bundu. "Sluší ti to" řekl Jakub a já su sedla za nimi do kóje. "Ci tak najednou že jsi přišla?"Rekl hasan "noo Dominik je jaksi moc hlasitý" rekla jsem. "Joo to zname" řekl tom. Začal mi zvonit mobil. Koukla jsem se. Nik?. Šla jsem před klub "No co chceš?" Rekla jsem. "Za chvíli pro tebe přijedu" řekl docela naseane "ne proč?!"rekla jsem "protože" řekl a tipl hovor já jsem ská zpátky dovnitř. "Dominik je nasranej a jede pro mě" poseotala jsem Jakubovi "cože?" Rekl zmateně "No já nevím" rekla jsem. "Jdu s ním a pal mi to všechno řekneš" řekl.  Já si vzala věci a nenápadně odešla. Před klubem už stl fialový benz. Nasedla jsem. "Co chceš?" Rekla jsem. Nic neřekl a jeli někam doprdele. "Tak jo tak se semnou nebav" rekla jsem. On nic neřekl a dal ruku na mě hole stehno. "Dominiku porc?" Rekla jsem a koukla na něj. "Jses jiná" řekl "ale proč já proč nevtrba tamhle ta" rekla jsem a Ukázala na holku venku "protože jsem si vybral tebe" řekl "Tak dík" rekla jsem "Jo a v těch šatech už nikam nejdeš" řekl. A zastavil někde v prdeli. Vylezl z auta aha taky jenom v těch posranych státech jsem vystoupila do mínus 3. On po mě hodil jeho mikinu. "Dík" rekla jsem a pretahla ji přes sebe. Býka fakt tepla. On na sobě měl jen bundu. Někam šel. Šla jsem za ním. Došli jsme na kopec odkud byli vidět celé pardubice. Já tam jen stala a čuměla. Dominik toho využila a dal mi ruce na boky a začal mě líbat na krku  já vzdychla. Otočila jsem se na něj a měla v sobě strašný strach ale zároveň chtíč."jedeme domů" rekla jsem a o narychlo šel k autua ajel domů.

Když jsme přijeli tak mě vzal do náruče a nesli nahoru do bytu. Odemkl a šel ke mně do pokoje. "Mám strach" pošeptala jsem mu "Nemusíš" rekla a začal mě zase líbat a já jeho taky. Začal mi sindavat jeho mikinu a pak šaty já mu Sundala tričko a kalhoty. On se zastavil a prohled si mě pak mě začal líbat všude možně dokud se nedostal k podbřišku. Tam mi dal jen jemnou pusu pak mi začal sundávat spodní prádlo. A já jemu taky. Nadále su ochranu a pomalu do mě vnikl. Vzdychala jsem mu do ucha. On mi potichu taky. Chvíli to bolelo a pak už to bylo celkem příjemné. Když jsme se oba udělali tak jsem si Oblékla jeho tričko a on si oblékl boxerky a obejmul mě a já usnula.

ugly love /milionplus/Kde žijí příběhy. Začni objevovat