Ráno jsem vstala a ani se nepokousela nic dělat. Otevřela jsem telefon a viděla asi milion zmeškaných hovoru od kluků a taky spoustu zpráv. Vše hsem vymazala a šla na tik tok. Tak nějak jsem jen ležela a cumeka na televizi nebo do mobilu. Necítila jsem nic ani smutek,vztek,zklamání nic. Někdo zvoní. Koukla jsem kukatkem do to je stal tam můj kámoš David. Vždy mi pomůže.otevrela jsem. "Čau" rekla jsem a šla do obýváku. On za mnou jen došel a obejmmul mě. "Co se stalo?" Rekl. "Víš jak jsem chodila s cittou" rekla jsem "mhm" rekl"podvedl mě" rekla jsem bezcitne. Zase nic neřekl a zapl nás oblíbený seriál a nachystal popcorn a šli jsme se koukat. David pak musel jít domů jeho máma je nemocná. Pak jsem jaksi usla a vzbudila se ráno. .
Nejhorší ráno v mém životě. Pozvracela jsem se a navíc je mi blbě. Vzala jsem si prášek a ležela celý den v posteli kde jsem buď brečela nebo spala. Už třetí den jsou zatáhne žaluzie a všude je bordel. Nic jsem celý den nedělala a vlastně byla jen zavřená v pokoji.
Asi o týden později. Nemůžu spát jsem prespana a mám kruhy pod očima i závaznou znovu ruku a bordel je tu ještě větší. Jídlo mi nechutná. Kluci už se neozvali. Dneska jsem se rozhodla jít na novou kerku. A taky si obarvit vlasy. Po tetovani jsem šla do salonu kam chodím vždy. Pak jsem šla zpátky do auta a přidala nový post na ig.
Andy._v
New haiiir❣️
Liked by yzomandias and 30628
Com:
David._zz: thats my girl
Natálie.___.ofc perfect!
....Vlasy jsem si zamilovala. Ta červená je trošku tmavší než na fotce ale i tak. Nějak jsem musela začít. Když jsem dojela domů roztahla jsem žaluzie a dala prát povlečení a všechno oblečení co se válelo po zemi. Pak jsem uklidila celý byt a zavolala Davidovi "Čau david" rekla jsem "Co potřebuješ a andoure" řekl "za 10 minut na staromaku." Rekla jsem s tím hovor. Oblékla jsem si černé uple džíny a k tomu si Oblékla obyčejnou bílou mikinu s černými vzory. Vyšla jsem z baráku a šla na staromak. David už stal a čekal. "Ahoj" rekla jsem a obejmula ho "Čau kočko" řekl a objetí obětoval. "Jdem na oběd" rekla jsem "čekal jsem to. Running shusi?" Rekl "yes mám má to Mega chut" rekla jsem a my sedli do metra jeli na shusi. Volal mi tom. Zvedla jsem to. "Čau" rekla jsem "Andy vrat se prosím" řekl tom "Tome ne a Čau nemám čas" rekla jsem a típla to. Pak už jsme zacli jist. "Začínám znova" rekla jsem "vsiml jsem si" řekl "musím ti něco říct" rekla jsem "Tak delej" řekl nadsene "píšu knihu" rekla jsem "kecas?" Rekl "nekecám" rekla jsem a oba jsem se zacli smát. "Mám u tebe jednu zdarma" řekl "Jasně " rekla jsem.
"To musíš ochutnat!" Rekl a začal mi do pusy cpát nějaké jídlo. "Fajn" rekla jsem a dala si to do pusy. Byli to dobrý. "Mňam" rekla jsem a vyndala si taky něco co jsem ještě neměla. "Typico tak tohle" rekla jsem a dala to Davidovi do pusy. Pak jsme šli nakupovat. Spouští lidi se chtělo vyfotit. "Andy?!" Zakřičel někdo za námi. Otočila jsem se a uviděla celý label. "Zdrhame" rekla jsem a s Davidem jsme se smicham zdrhali po obchoďáku a oni za námi. "Hajzli" rekl a mi zaplatí na holčičí hajzli i když Davidovi je kluk. Tam jsm3 se smáli jak idioti. Po nějaké době jsme normálně šli dal nakupovat. Koupili jsme toho málo spíš jen to co bylo potřeba. Pak jsme se šli projít po meste a stavili se ještě do nějakých obchodu. Zrovna jsem platila když byl David na hajzlu a nekdo mi poklepal na rameno. Otočila jsem se. Viděla jsem 3 kluky který jsem moc dobře znala. Dominik,Jakub a tom. Chtěli se mi z Dominika zvracet. "An tady si" řekl David. "Tak to jste vy" řekl ještě Pak. "Andy jses vpiradku?!" Zacli se ptao kluci. "Jak vidíš je mi bez vás líp" rekla jsem "Andy vrat se prosím" řekl Jakub "Jakube ne jsem šťastná a teď mě nech" reklanjsem vzala kávy a šli jsme ke mně.
ČTEŠ
ugly love /milionplus/
Fanfiction"jak si jen mohl..." rekla jsem zoufale. "Promiň já nevěděl jsem co dělám odpusť" řekl. "Jdu pryč" rekla jsem a on opravdu odešel....