Ráno jsem vstala a Dominik už tu nebyl. Býka jsem ráda určitě by na mě byl hnusný. Bolelo mě celé tělo. Jen jsem vstala a ská do sprchy. Vsichni ještě spali. Umyla jsem že sebe všechny ty doteky a oblekla se. Udělala si drdol že svých mastných vlasů a šla do pokoje si kreslit. Měla jsem takový špatný pocit. Jako by mě někdo jen využil což vlastně dominik udělal. "Dobré ráno ségra" rekla bracha a zezadu mě obejmul. Měl dobrou náladu. "Ahoj" rekla jsem a chytrá ho za ruku. "Co se děje?" Rekl vystrašene. "Nic.." rekla jsem "Andy poznám když ti něco je"rekl a sedl si na postel. Já na něj otočila židli na které sedím a koukala na nohy. "Co se děje?" Rekl "nebudeš se na mě zlobit" rekla jsem "slibuju" řekl. "Když jsme tady byli poprvé s diminikem sami tak mě líbal. Když jsi ho dovedl sjetyho tak taky a oad te doby mě sem tam líbal a večera mě vyzvedl s klubu a spali jsme spolu a já z toho mám tak strašně špatný pocit." Rekla jsem mu bylo vidět že je naštvaný. Obejmul mě. "Andy nemůžeš za ro jenom ty má na tom taky vinu a navíc jednou to mhseli přijít. Jsem na něj naštvaný to jo ale nic mu neudělám kvůli tobě" řekl a býk tam smnou v objetí. "Kibo já se cítím tak špatně,jako bych byla nějak pošpiněna a zneužita boli me cele telo. I když vím že v ti chvíli jsem to chtěla a byla jsem felkem šťastná." Rekla jsem "nevím jak se cítíš neznám ten pocit ale jsem tu s tebou. A teď nad tím nemysli a pojedeme do kavárny nasnidani jenom ty a já" řekl "Tak jo" rekla jsem. Stejně jsem nad tím celou dobu myslela. Při snídani jsem nad tím taky přemýšlela. A i když jsme jeli domů.kdyz jsme přišli domů už všichni byli vzhůru. Já zašla rovnou do pokoje. "Bez za ní" řekl Jakub nikovi. On vstal ze židle a zaklepal. "NECH ME" Zakřičel jsem. Věděla jsem že je to nik. Odešel. Ležela jsem na posteli s knihou a četla. Cítila jsem se jako hlavní hrdinka. Tak bezmocná. Kdyby jen ty jeho fanynky věděli jak mi je nebo jaký doopravdy Dominik je.
Už je 23.12 a já orad nevylezla z pokoje. Celou noc někdo sedí u dveří Teda seděl dnes ráno už tam nebyl. Oblékla jsem si tepláky a sportovní podprsenku a vylezla z pokoje. Bylo tam až moc světla. V obýváku sedli všichni kluci a snídali. Při pomyšlení na jídlo se mi chtělo zvracet. "Dobré ráno" rekla jsem potichu a ská si dát suoer greens. "Dobré" řekli kluci. Vypila jsem to a šla zpátky do pokoje kde jsem zacla uklízet. "Andy?" Rekl Jakub za dveřmi. Otevřela jsem mu. On mě obejmul. Šel ke mně do pokoje a pomohl mi uklidit. "Jsem rad ze ti zvládáš" řekl "Jakube jsou vanoce nechci nad tím přemýšlet" rekla jsem. "To je dobře protože semnou jdeš péct Škorcové šneky. " řekl vesele a já ská s nim do kuchyně pustili jsme písničky na televizi a zpívali si. Nakonec jsme byli totálně špinaví od mouky. Ale teď už se šneci pečou a mi koukáme na sám doma a spolu s námi i kluci.
Dnes je 24 prosince a jsou vánoce! Ráno jsem vstala a šla vzbudit Jakuba. Pal jsme se všichni nasnidali. Měli Měli naše skvělé šneky. Pak jsme se šli projít a domů se vrátili okolo 4 hodiny a zacli smažit kapra a chytat jídlo. Pak jsme se šli všichni převlectm já na sobě měla šaty po kolena které byly uole jen po pás pak už to byla Jakoby sukně a byly krémové.
Kluci měli cerne kalhoty a kosile. Když jsme se najedli tak jsme šli před barák s prskavkami a nakonec šli rozbalivat dárky. Draky rozdával nateseny Jakub a ten kdi dostne darek tak vybira dalsi. "Takže tohle je pro Andy" rekla apodal mu dárek. Vsu hni na mě koukali. Já opatrně roztrhla papír a uviděla dvě knížky. "Dekuju" rekla jsem. Dárek jsem si položila vedle sebe. Vstala jsem a vybrala nějaký dárek. "Tenhke je pro Toma" rekla jsem a podala ho Tomovi. "Dekuju" rekl a rozbalil ho. Dostal krabičku ve které byli drahé sluneční brýle. Tom vybral dárek který jsem bavila já pro Kubu. Kuba to otevřel a v dárků se nacházel dopis a mikina. A takhle jsem si rozdávali dárky až tam zbyly poslední dva. Dominik vstal a podal mi malý dárek. Rozbalit jsem ho. Byla v něm krabička s dvěma náhrdelníky. Jeden byl s mým znamením zvěrokruhu a druhý s písmenem D. "Dekuju" rekla jsem a zavřela krabičku. "Pak jsem tam ská já a podala dárek tedy jsem dělala já dominikovi. Začal ho rozbalovat. Byl tan dopis stejně jako u každého a boty co si dost přál. "Dekuju" řekl nadšene. Já se jen usmála když jsem viděla jak je šťastný. "Andy zahraj nám něco na piano" řekl Jakub najednou. Ví že umím hrát a navíc mají obýváku piano. "Tak jo" rekla jsem a šla kW klavíru. Zacla jsem hrát nějaké písničky. Nakonec mi kluci zatleskali. "Kluci tak já vám míč dekuju" rekla jsem a usmála se "prosím tě za co?" Rekl Radek. "Možná až to že jste mě vzali mezi sebe a dali mu tak úžasně dárky fakt míč vám děkuji" rekla jsem a oni mě šli všichni obejmout. Pak jsme si šli do svých pokojů uklidit nové věci. Musela jsem znovu vidět ten dokonalý náhrdelník. "Líbí se ti?" Rekl Dominik co byl odřený ve futrech. "Je dokonalej" rekla jsem. Sál ke mně a nadal mi ten s písmenem D. Otočila jsem se k němu a všimla si tě on má ten stejný akorát s A. Musela jsem se usmát. "Líbí se ti boty ?" Rekla jsem "to jsi byla ty?" Rekl "mhm" reklanjsem a kývla k tomu "jsku skvělý" řekl."To jsem ráda" rekla jsem.
Byl najednou tak milí a staristlivý jako oby to nebyl on. "Četl jsi ten dopis?" Rekla jsem . "Ne jsete ne" rrkkl "Tak si ho jdi přečíst" řekla jsem a dominik šel k sobě.
Ja jsem nakonec dostala:
Myslím ten kryt na mobil. A ještě nějaké drobnosti jako je kosmetika a knížky. A samozřejmě náhrdelníky od Dominika. Slíbila jsem mámě že ji zavolám. "Ahoj mami" rekla jsem vesele. "Ahoj zlato. Tak co jaký to bylo a co jsi dostala?" Rekka "dostala jsem toho fakt hodně jakotreba mikinu, náhrdelníky,knížky,kosmetiku,sluchátka a kryt na mobil. Co ty?" Rekla jsem "zlato ta já jsem toho dostala. A kdy vůbec přijedete?" Rekla "zítra na oběd?" Rekla jsem "Dobře tak papa" rekla"ahoj".šla jsem za Kubou moto říct. "Kubo zítra jedeme k mámě na oběd. On zrovna dočetl můj dopis. Nic neřekl a obejmul mě. "Kubo je to jen dopis" rekla jsem "skvělej dopis" řekl a odtahl se. Pak už jsme celý večer jen popíjeli a dělali kraviny.
ČTEŠ
ugly love /milionplus/
أدب الهواة"jak si jen mohl..." rekla jsem zoufale. "Promiň já nevěděl jsem co dělám odpusť" řekl. "Jdu pryč" rekla jsem a on opravdu odešel....