two

1K 23 0
                                    

"Ahoj" rekla jsem když jsem odemkla do domu své mámy. "Andy tý ještě žiješ?" Rekl nadšeně Jakub. "Jo ještě jo" rekla jsem a oba jsme se obejmuli. "Ahoj mamko" rekla jsem "Ahoj zlato" rekla a taky mě obejmula. "Tak co jak to jde?" Rekl bracha když jsem sedla ke stolu k nim "Hele fajn až na to že budu končit s midelingem" rekla jsem."Co se stalo?" Rekl "No nabrali další mladé holky a už jsme neměli kapacitu a mě už se nechce začínat v nové agentuře" rekla jsem a usmála se "a co teď budeš dělat?" Rekla máma co mi donesla čaj. "Ani nevím"  rekla jsem. Rozhodla jsem we tak v autě když mi napsala šéfka. "Můžeš k nám do labelu" řekl kuba "a co tam jako budu dělat?" Rekla jsem ironicky "to co ti jde nejlíp kreslení,oblečení a make-up a fotky" řekl "ti zničil dobře" rekla mamka "díky nechám si to projít hlavou" rekla jsem a napila se čaje.

"Taj cau mami!" Rekla jsem a uabouchla dveře a ská do svého auta stejně jako kuba. "Tak cau kubi" rekla jsem a obejmu ho jako kne mě. "Čau ty kundo" řekl se smíchem a já ho pleskla přes záda. "Čau" řekl a zalezl do auta jako já a každý hsme jeli jinou cestou. Dočtete mi vstala hlavou co mi kiba nabídl. Když jsem dojela domů tak jsem zaslal do agentury podepsat výpověď. Pak jsem šla domů a zacla odepisovat na zprávy na ig. Většinou mi píšou holky co mají nějaké problémy nebi tak. Ráda jim pomůžu.

@Goldcigo vás začal/a sledovat

Prohlédla jsem si jeho profil. Známý rapper vím kdo to je s Kubou v labelu. Nik tendo. Vypadá jak totralni devkar a taky Prý je. Nevím nemůžu nikoho soudit podle pohledu. Nijak jsem to dal neřešila. A zacla upravovat novou fotku co chci přidat na ig.

@andy._v

Like by yzomandias and 26364

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Like by yzomandias and 26364

Com:
Naty:kočka mojeee
Goldcigo:<33
....

Pořád mi vrtá hlavou ta nabídka. Budu dělat to co mě baví tak proč nad tím tak váhám. Zvedla jsem mobil a zacla volat Kubovi.

Hovňous:čau sis co potrebujes?
Ja:čau hovňiusi beru to
Hivňous: za1 neříkej mi hovnous a si konečně ulož normálně a za 2 zítra kolem 3 buď nachstana i s pár věcmi vyzvednu
Ja:  fajnee tak zítra Hanzlíku

Rekla jsem a položila telefon.byla jsem najednou tak šťastná. Šla jsem do pokoje a zabalila pár věcí do tašky. Pak už jsem si sla udělat večeři a šla koukat na film.

ugly love /milionplus/Kde žijí příběhy. Začni objevovat